انیمیشن داستانی چهار دوست Four friends animation Entertainment Learning English

انیمیشن داستانی چهار دوست

انیمیشن داستانی چهار دوست

انیمیشن داستانی چهار دوست

«انیمیشن چهار دوست» داستانی کوتاه به زبان انگلیسی درباره چهار دوست شامل: موش، کلاغ، آهو و لاک‌پشت است. دوستانی که به خوشی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند اما به ناگاه تغییراتی در جنگل، آن‌ها را مضطرب و جانشان را به خطر می‌اندازد. همفکری و همکاری بین این چهار دوست آن‌ها را در رهایی از خطر یاری می‌کند.
این مجموعه با زبان زیبایش در قالب تصویر با ما صحبت می‌کند؛ از مشکلاتی که بر سر راه ما وجود دارد در مسیر زندگی قراردارد سخن می‌گوید و خاطرنشان می‌کند که چگونه با همکاری می‌توان بر این مشکلات فائق آمد. این داستان به ما می‌گوید که چطور می‌توانیم نقاط ضعف خود را با کمک دوستان خود پوشش دهیم و از کمک آنها در مواقع ضروری برخوردار شویم. فیلم ‌های بیشتر را می‌توانید در مجموعه  جذاب و خانوادگی سرگرمی – یادگیری زبان انگلیسی دنبال کنین.

قسمتی از انیمیشن داستانی چهار دوست

موش، کلاغ، لاک‌پشت و گوزن چهار دوست خوب برای هم بودند که در یک جنگل زندگی می‌کردند. آن‌ها با آن‌که سال‌ها کنار هم بودند، هیچ‌وقت با یک‌دیگر اختلاف پیدا نکرده بودند.
یک روز عصر، موش، کلاغ و لاک‌پشت مثل همیشه کنار دریاچه جمع شدند، اما هرچه انتظار کشیدند گوزن نیامد. ساعت‌ها گذشت و از او خبری نشد. موش با ناراحتی پرسید: «یعنی چه اتفاقی برای گوزن افتاده؟»

دوستِ گمشده

کلاغ جواب داد: «شاید شکارچی‌ها او را به دام انداخته‌اند.»
لاک‌پشت گفت: «ما باید دنبال او بگردیم. کلاغ جان! تو که می‌توانی پرواز کنی، برو به همه جای جنگل سر بزن شاید بتوانی او را پیدا کنی.»

کلاغ پروازکنان از آن‌جا دور شد. یکی از دوستان صمیمی او گمشده بود و او بسیار نگران بود. همان‌طور که پرواز می‌کرد، داد می‌زد: «گوزن! گوزن! کجایی؟»
ناگهان صدای ضعیفی به گوش کلاغ رسید: «کمک، کمک! من این‌جا هستم.»

دوستِ در هچل

کلاغ به دنبال صدا گشت و خلاصه گوزن را پیدا کرد. او در تور یک شکارچی گرفتار شده بود. کلاغ با ناراحتی کنار دوستش نشست و گفت: «من به تنهایی نمی‌توانم به تو کمک کند. باید بروم و دوستان دیگر را به این‌جا بیاورم.»

(برای تماشا و دانلود این داستان به انتهای مقاله بروید)

کلاغ این را گفت و بال و پرزنان خودش را به لاک‌پشت و موش رساند و خبر گرفتار شدن گوزن را به آن‌ها داد. لاک‌پشت گفت: «موش می‌تواند با دندان‌های تیزش تور را پاره کند و گوزن را نجات دهد.»
انیمیشن داستانی چهار دوستموش گفت: «ولی من چطور می‌توانم خودم را با سرعت به آن‌جا برسانم. قبل از رسیدن من شکارچی می‌رسد و گوزن را می‌گیرد.»
کلاغ جواب داد: «من می‌توانم تو را پشت خودم سوار کنم و به آن‌جا ببرم.» موش قبول کرد و پشت کلاغ نشست. کلاغ هم پرید و به آسمان رفت. آن‌ها خیلی زود پیش گوزن رسیدند. موش از پشت کلاغ پایین آمد و تندتند تورها را جوید. دام پاره شد و گوزن آزاد شد.

در همین موقع لاک‌پشت هم از راه رسید. چهار دوست از این‌که همه سالم در کنار هم بودند، خوشحال شدند، اما سر و کله شکارچی پیدا شد. کلاغ پرید و بالای درخت نشست. موش داخل سوراخی پنهان شد و گوزن به سرعت از آن‌جا دور شد. لاک‌پشت که نمی‌توانست تند راه برود، تنها ماند. شکارچی ….

خلاصه مقاله:

در این مقاله در مورد انیمیشن داستانی چهار دوست صحبت کردیم و قسمتی از متن این داستان را بررسی کردیم ودر انتها لینک دانلود را برای شما قرار دادیم. فیلم و انیمیشن های بیشتر را در در مجموعه  جذاب و خانوادگی سرگرمی – یادگیری زبان انگلیسی تماشا کنید و فراموش نکنید پیج اینستاگرام ما منتظر شماست.

مقالات مرتبط:
  1. رمان انگلیسی بلندی های بادگیر
  2. نحوه شروع یک زبان جدید
  3. توصیف یک فرد به زبان انگلیسی
  4. گرامر سببی

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *