پول و زبان انگلیسی

پول و زبان انگلیسی قسمت دوم

پول و زبان انگلیسی قسمت دوم

در قسمت قبلی ویدیوی پول و زبان انگلیسی ما درباره ی پول حرف زدیم و یک سری اصطلاحات و لغات کاربردی رو به شما در این زمینه آموزش دادیم . حالا در این ویدیو که قسمت دوم ویدیوی پول و زبان انگلیسی است قصد داریم در مورد شغل‌ها صحبت کنیم‌. شغل بدون شک از مهمترین دغدغه‌های امروز فرد فرد ماست. اگر دغدغه نمی‌بود روز خواستگاری از من و شما درباره شغل و میزان درآمدمان نمی‌پرسیدند. اما آیا فقط کارکردن تنها راه برای پول در آوردن است؟ و در اینجا به دو تفاوت اصلی بین دو لغت Income ( این‌کام ) و ( اِرنینگ ) Earning برمی‌خوریم‌.

در مورد واژه Income که ما در فارسی معادل این واژه را درآمد میدانیم این را باید بدانید که این واژه زمانی بکار برده میشود که شما در شغلی  مشغول بکارهستید و برای آن شغل بطور ثابت درآمد ماهیانه دریافت میکنید .

Income یا درآمد دو نوع است که یک نوع آن درآمد فعال یا Active income هست و دیگری Passive income نام دارد . در درآمد نوع اول که درآمد فعال نامیده میشود شما درازای کاری که انجام میدهید درآمد کسب خواهید کرد و به اصطلاح شما برای پول کار خواهید کرد . اما در درآمد نوع دوم درآمد یا منبع پولی شما برای شما کار خواهد کرد . یعنی به اصطلاح پول منفعل برای مثال میتوان به اجاره خانه یا سرمایه گذاری در بازاربورس و کارهایی امثال این نمونه مثال ها را نام برد.

دو اصطلاح یا لغت دیگری که شما باید بدانید Salary و Wage است‌. Salary یعنی پول یا درآمدی که بصورت ماهانه در ازای انجام کاری دریافت می‌کنید.

Wage اما لغت دیگری است که برای دستمزد استفاده میشود و هم میتواند بصورت ساعتی هم روزانه و یا هفتگی دریافت شود .

پیشنهاد میکنم این ویدیوی آموزشی ما رو تا اخر ببینید و نظراتتون رو برای ما ارسال کنید.

دیگر ویدیو های مرتبط سایت ما :
  1. ویدیو پول و زبان انگلیسی قسمت اول
  2. ویدیو کتاب 504 واژه ضروری، آیا واقعا ضروریه؟
  3. راه های جلوگیری از ترجمه ذهنی زبان انگلیسی
  4. ویدیو زبان انگلیسی و تجلیل از مقام مادر

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *