آزمون آیلتس IELTS Test مهارت مکالمه

آزمون آیلتس IELTS Test مهارت مکالمه

در مورد آزمون بین المللی آیلتس IELTS Test چی میدونید ؟

آزمون آیلتس IELTS Test مهارت مکالمه : آیلتس یکی از آزمون بین المللی مهم و شناخته شده در بین همه ی آزمون های زبان دنیاست . اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که قصد داشتید به کشوری مهاجرت کنید حال چه برای تحصیل یا چه برای کار حتما اسم این آزمون به گوش شما خورده است . اما برای این آزمون باید چی رو یادبگیرید؟ یا چطوری باید در این آزمون شرکت کنید؟ یا چه مهارت هایی رو برای این آزمون باید یادبگیرید ؟ این ها همه سوال هایی هستند که ما سعی کردیم برای شما در این ویدیو توضیح بدیم . 

مهارت های مورد نیاز برای آزمون آیلتس

مهارت خواندن

از اولین مهارت های مورد نیاز شما در آزمون آیلتس IELTS Test مهارت خواندن یا Reading است . شما برای گذر از سد این آزمون نیاز دارید تا به سطح قابل قبولی در خواندن برسید . باید به لغات کاربردی و اساسی زیادی تسلط کافی داشته باشید . ما در ویدویی اول آیلتس در مورد این مهارت صحبت کردیم و شما با مراجعه به  فیلم آموزشی آزمون آیلتس IELTS با یک کلیک ساده روی لینک داده شده میتوانید از آموزش این مهارت بهره مند شوید . 

مهارت شنیداری

دومین مهارتی که ما به سراغش میریم مهارت شنیداری است . در این بخش به شما چهل دقیقه زمان داده میشود و شما باید به چهل سوال پاسخ دهید . که این سوالات انواع متفاوتی  مثل فرم یا نقشه یا غیره دارند . این سوالات شامل چهار تسک میشوند که تسک اول مربوط به مکالمه بین دو شخص است . تسک دوم یک سخنرانی با محوریت اجتماعی است و تسک سوم یک مکالمه ی دیگر بین دو یا چند شخص در مورد موضوعات آموزشی یا دانشگاهی و تسک اخر اراعه روی یک موضوع علمی است . پیشنهاد میکنم برای نکات تکمیلی به  فیلم آموزشی آزمون آیلتس IELTS مراجعه فرمایید . 

مهارت نوشتن

این بخش در آزمون آیلتس شامل دو بخش است . در بخش اول معمولا یک جدول یا نمودار داده میشود که باید اطلاعات آن تفسیر شود . در بخش یا تسک دوم باید یک مقاله در مورد یک استدلال یا یک مشکل بنویسید که برای بخش اول حدودا ۱۵۰ کلمه نیاز است . وبرای بخش دوم ۲۵۰ کلمه حداقل نیاز دارید. پیشنهاد میکنم برای دیدن نکات تکمیلی ویدیوی آزمون آیلتس مهارت نوشتاری IELTS Test رو مشاهده بفرمایید . 

مهارت مکالمه

در آزمون آیلتس IELTS Test مهارت مکالمه  از دیگر مهارت های اساسی و مهم است . که شما در این قسمت باید بتونید مکالمه صحیحی با فرا آزمون گیرنده داشته باشید . در این مرحله لهجه ی شما ، استفاده کردن شما از لغات دشوار ، بکار بردن حالت زمانی درست افعال و تسلط شما به این مهارت مورد ارزیابی دقیقی قرار میگیرد . پیشنهاد میکنم برای دیدن توضیحات تکمیلی در مورد این مهارت ویدیوی همین قسمت رو مشاهده کنید .

نکات مورد نیاز برای یادگیری آزمون آیلتس:

  1. هدف خود را تعیین کنید .
  2. شیوه ی درستی را برای یادگیری انتخاب کنید .
  3. از افرادی که تجربه  کافی در  این زمینه داشته اند مشاوره بگیرید . 
  4. توانایی خودتون رو باور داشته باشید و با قدرت تلاش کنید .

آزمون آیلتس مهارت نوشتاری پارت ۳

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *