فیلم انیمیشن علاءالدین Aladdin film animation هدف ما Entertainment Learning English our motto family

فیلم و انیمیشن علاءالدین Aladdin film and animation

فیلم و انیمیشن علاءالدین Aladdin film and animation

اگر مثل من به ماجراجویی علاقه‌مندید فیلم و انیمیشن علاءالدین Aladdin film and animation منتظر شماست. در مجموعه سرگرمی – یادگیری زبان انگلیسی  یک فیلم و انیمیشن با ماجراهای جذاب و هیجان انگیز داریم که یک کمدی پر از سرگرمی است و قراره با دیالوگ‌ها و اصطلاحات خود در یادگیری زبان انگلیسی به ما کمک کنه. هم از این فیلم و انیمیشن خانوادگی لذت ببریم و هم زبان انگلیسی بیاموزیم. شاید کارتون این فیلم برای شما هم یک نوستالژی باشه که البته ارزش دیدن خودشو با زنده کردن خاطرات بچگی مون بیشتر می‌کنه. هدف مشترکمون یادتون نره هم سرگرمی و هم یادگیری زبان انگلیسی.  فیلم ‌های بیشتر را می‌توانید در مجموعه  جذاب و خانوادگی سرگرمی – یادگیری زبان انگلیسی دنبال کنین.

داستان فیلم و انیمیشن علاءالدین Aladdin film and animation

فیلم و انیمیشن علاءالدین Aladdin film and animation داستان شیطنت‌های پسری باهوش و خوش قلب بنام علاءالدین است. او جوانی فقیره و گاهی هم کارهای زشتی انجام میده. مثلا وقتی داره از بازار رد میشه گاهی وسایل بقیه رو نانخونک میزنه و می‌دزده. کارش سرگرم کردن مردمه. میمونش هم کمکش میکنه. این دو خیلی با هم دوستن. با کمک هم برای مردم نمایش اجرا می کنن و از این راه پول درمیارن.

آشنایی علاءالدین و شاهزاده

احساس کمک به دیگران سرنوشت علاءالدین رو عوض میکنه. شنیدیم از هر دستی بدی از همون دست میگیری. این همون اتفاقیه که علاءالدین ، این پسر فقیر و شاید بظاهر بی‌سروپا رو علاءالدین مشهوری می‌کنه که همه ازش حرف میزنن و حتی براش فیلم و انیمیشن میسازن. دقیقا همین مجموعه‌ای که پیش‌روی ماست فیلم و انیمیشن علاءالدین Aladdin film and animation . علاءالدین سر راه شاهزاده خانم قرار میگیره. وقتی شاهزاده توی حچل افتاده و داره به دردسر بدی میوفته علاءالدین میاد و یه جوری باحال نجاتش میده. خب مگه میشه به کسی که خوشتیپه و البته نجاتت داد فکر نکنی؟ بهش علاقه‌مند نشی؟ برات جذاب نباشه؟ اونم دقیقا وقتی که داری برای ازدواج آماده میشی. نه نمیشه.

ازدواج شرط داره!

اما اینم نمیشه که شاهزاده خانم باشی و با یه آدمی که بی‌سروپا به نظر میاد ازدواج کنی؟ آدمی که هم فقیره و هم کار درست حسابی نداره. بماند که خونه، ماشین آخرین سیستم، ویلای لب دریا و خیلی چیزای دیگه هم نداری. آخه با این قیمت سکه سخت هم هست نه چیزی داشته باشی و نه بتونی سکه مهریه همسر آینده‌ت کنی. نه نمیشه؟ مردم چی میگن! حالا مردم رو هم بگیم هیچ، پدرشاه یه توقعاتی از داماد آیندش داره. حالا با زمان علاءالدین پراید 100 میلیونی نداری اما باید یکی دو تا الاغ داشته باشی! البته از حق نگذریم امنیت الاغه از پرایده بیشتره. شاید بخاطر همین هم هست که الاغ سوارا پراید سوار نمیشن و حتما باید ماشین ضدگلوله سوار بشن.

داشتن خدا ما را بس است …

کافیه خوش قلب باشی. به بنده‌های خدا بی‌دریغ کمک کنی. به حرف خودش گوش بدی تا اونم به حرفت گوش بنده. خدا به حرف علاءالدین گوش داد چون خوش قلب بود. چون به حرف خدا گوش میداد خب چرا باید خدا به حرفش گوش نده! گوش داد. بحرفش گوش داد و اونو سر راه دشمنش گذاشت. هم دشمن و هم رقیب عشقی علاءالدین. « عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد». وزیر شاه اون دشمن علاءالدین بود. یک جادوگر بدجنس که تنها فکرش رسیدن به قدرت بود. اون برای شاهزاده خانم نقشه کشیده بود.

ازدواج با شاهزاده می‌تونست مسیر رسیدن به قدرت رو برای اون هموار کنه. اما شاهزاده خانم باید به اون علاقه می‌داشت که خدا رو شکر نداشت! شاهزاده علاءالدین رو می‌خواست. باید فیلم رو ببینی تا بفهمی چقدر در کنار کمک به یادگیری زبان انگلیسی ، میتونه یه سرگرمی خانوادگی خوب باشه. به ما کمک میکنه گامی به سوی هدف برداریم.

نقشه وزیر جادوگر

وزیر باید نقشه‌ای می کشید که هم بتونه رقیب عشقی شو حذف کنه و هم قدرت رو بدست بگیره. اون یک جادوگر بود. جادوگری که چیزهایی درباره چراغ جادو شنیده بود و می خواست اونو به هر قیمتی شده بدست بیاره. بدست آوردن چراغ همچین کار ساده‌ای نیست حتی اگر جاشو هم بدونی. باید از کلی خطر عبور کنی تا اگر موفق شدی به چراغ جادو برسی. بعد از رسیدن به چراغ هم کلی خطر رو باید دور بزنی که اگه سالم موندی شاید فرصت استفاده از چراغ رو داشته باشی. پس کی بهتر از علاءالدین ، هم چراغ رو برات میاره و اگر تونست و یا حتی نتونست میمیره و رقیب عشقیت حذف میشه. اما جادوگر خیلی چیزا رو ندیده بود … بهتره فیلم و یا انیمشن رو خودتون ببینین و در کنار سرگرمی ، به یادگیری زبان انگلیسی تون کمک کنین.

زبان فیلم

زبان فیلم یا انیمیشن علاءالدین Aladdin film animation ، یک زبان عام پسند و عمومی است. به اصطلاح everyday English. داستان در بستری عمومی، در کوچه و بازار رخ میدهد و شخصیت‌های داستان درگیر موضوعات روزمره زندگی خود هستند که در خلال پاره‌ای از حوادث اتفاق می افتد. دیالوگ‌ها طنازی خاص خود را دارند تا هم فیلم ماجراجویانه ما را به یک کمدی درام تبدیل کند. این مجموعه خانوادگی را به اتفاق یکدیگر تماشا کنید و از سرگرمی و یادگیری زبان انگلیسی را در کنار هم تجربه کنید.

 

سرگرمی و یادگیری زبان انگلیسی:

از اونجایی که یادگیری زبان انگلیسی حاصل تمرین و تکراره، ما هر مجموعه رو به دو بخش تقسیم کردیم. بخش اول، این فیلم جذاب رو ترجیحا بصورت خانوادگی ببینین و با تماشای فیلم یا انیمیشن علاءالدین Aladdin film animation ، سرگرمی رو در کنار یادگیری زبان انگلیسی با هم داشته باشین که البته هدف ما و شماست. در بخش دوم یعنی کامنت‌ها، سوالات‌تونو با ذکر زمان فیلم می‌تونین بپرسین. مثلا خیلی ساده در کامنت‌ها می‌ تونین بپرسین «در دقیقه ۱۵.۳۴ چه عبارتی گفته میشه؟» درباره این اصطلاحات در کامنت‌ها حرف می‌زنیم و عبارت‌هاشو با هم مرور می‌کنیم و دربارش بحث می‌کنیم. کاربرد‌هاشو میگیم و یاد می‌گیریم چطور این عبارت‌ها رو در جملات خودمون استفاده کنیم.

مجموعه ای از هیجان و سرگرمی و هم یادگیری زبان انگلیسی ، حالشو ببریم. این دقیقا هدف ما و شماست. همچنین در کامنت‌ها بهم بگین چقدر فیلم یا انیمیشن علاءالدین Aladdin film / animation دوست داشتین و کدوم شخصیت بنظرتون جذاب بوده. فراموش نکنین امروز یادگیری زبان از طریق فیلم یک روش کاربردیست.

متد یادگیری:

۱- مجموعه رو ببینین و از اون لذت ببرین

۲- اصطلاحات و عبارت‌های زبان انگلیسی رو کامنت کنین

۳- سوالات‌ تونو کامنت کنین

مطالب مرتبط:

1- فیلم مامان Ma film

2- ویدیو IELTS speaking tips 1

3- ویدیو پلیس و زبان انگلیسی

4- نکاتی برای تلفظ بهتر لغات در آزمون آیلتس

در کامنت‌ها بحث، مرور، تمرین و تکرار

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *