جملات انگیزشی در رابطه با یادگیری

جملات انگیزشی در رابطه با یادگیری زبان جدید

جملات انگیزشی در رابطه با یادگیری زبان جدید

با سلام خدمت تمامی همراهان موسسه زبان انگلیسی فرساد. امروز قصد داریم تعدادی از جملات انگیزشی در رابطه با یادگیری زبان جدید را بررسی کنیم.

شخصی که با سایر زبان ها آشناییت نداشته باشد در ایده های خود نقص دارد، مگر اینکه نابغه باشد.(ویکتور هوگو)

ویکتور هوگو یکی از شاخص ترین نویسندگان فرانسوی به شمار میرود. از معروف ترین آثار کلاسیک ویکتور هوگو میشه به بینوایان و گوژپشت نتردام اشاره داشت که گویای قدرت ادراک و قلم این شخصیت هستند. این نقل قول بسیار قدرتمند، نشان از آن دارد که محدودیت تک زبانه بودن چقدر می تواند فکر یک شخص رو محدود و خنثی نگه دارد.

زبانی نو همانند روحی ثانویست.(شارلمان)جملات انگیزشی در رابطه با یادگیری

شارلمان پادشاه اروپایی ای بود که در سده 700 و 800 می زیست. او به ترویج سواد آموزی معروف بود. به شخصه دائماً به تلاش برای نوشتن ، خواندن و یادگیری حتی در سنین بالا ادامه داد. شارلمان به زبان فرانکونین صحبت می کرد و به زبان های لاتین و یونانی تسلط داشت. او مشوق ترجمه متون مسیحیایی بود و کتابخانه سلطنتی او مملو از کتاب هایی نوشته شده با این زبان بود. این نقل قول می تواند دیدگاه یک زبان آموز رو نسبت به زبانی که یاد میگیره متفاوت کند و او را به فکر فرو ببرد که با صحبت کردن در زبان دوم چه تغییراتی در خودش ایجاد خواهد کرد.

زبان شهری است که هر شخص سنگی از آن را بنا کرده است.(رالف والدو امرسون)

رالف والدو امرسون فرازگرایی بود که در سده 1800 زندگی می کرد. او درباره استقلال مطالب بسیاری نوشته بود. گرایش او به استقلال در نقل قول بالا کاملا مشهود است. این نقل قول نشان از آن داره که هر شخص برای توسعه یک زبان همکاری داشته است. این موضوع می تواند برای زبان آموزان یاد آور این باشد که فقط مشغول یادگیری زبان نیستند بلکه در حال شکل دادن آن هستند.

اشخاصی که با زبان خارجه آشناییت ندارند، با خودشان هم آشنا نیستند.(یوهان ولفگانگ فون گوته)

فون گوته شخصی پر آوازه، ماهر، خبره و دارای شخصیتی جالب بود. او در سال 1749 تا 1832 میلادی زندگی می کرد. دولتمرد، دولتمردی، داستان نویسی، شاعری و علوم زیست از تخصص های فون گوته بود. ایشون به زبان های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، لاتین، یونانی، هیبرو مسلط بودند. بخاطر همین موضوع این نقل قول چیز عجیبی نیست. ایشان زبان های زیادی رو تجربه کردن و این حرف رو زدند.

پیام این نقل قول این است که با یادگیری زبان جدید شما دنیای جدیدی رو برای خودتون ایجاد می کنید و خودتون رو در قالب و جایگاه متفاوتی خواهید شناخت. بطوریکه پتانسیل واقعیتان رو بهتر پیدا خواهید کرد.

جملات انگیزشی در رابطه با یادگیریفتح یادگیری با دانش زبان بدست می آید.(راجر بیکن)

راجر بیکن راهب و فلسفه دان بزرگی در قرن 13 بود. بیکن در زمانی زندگی می کرد که عمده ی مردم بی سواد بودند با این وجود او به چندین زبان مسلط بود و در ترجمه متون باستانی خبره بود. او این الماس را از خودش به جا گذاشت تا بفهمیم با اینکه از قرن 13 تا الان جهان خیلی فرق کرده است ولی همچنان هر چه زبان بیشتری بلد باشیم در نتیجه توانایی یادگیری بیشتری خواهیم داشت.

خلاصه مقاله:

در این مقاله جملات انگیزشی در رابطه با یادگیری زبان جدید از دیدگاه بزرگان بررسی کردیم.

مقالات مرتبط:
  1. آموزش آدرس دادن در انگلیسی
  2. نمایشنامه باغ وحش شیشه ای
  3. داستان کوتاه یک تکه طلا
  4. اصطلاحاتی برای ابراز هیجان

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *