کتاب رمان Animal Farm (مزرعه حیوانات)

کتاب رمان Animal Farm (مزرعه حیوانات)

کتاب رمان Animal Farm (مزرعه حیوانات)

امروز با شما هستیم تا کتاب رمان Animal Farm (مزرعه حیوانات)، یکی از رمان‌های مشهور به زبان انگلیسی را بررسی کنیم.  همچنین می‌توانید از آموزش‌های رایگان ما در سایت موسسه زبان فرساد استفاده کنید.کتاب رمان Animal Farm (مزرعه حیوانات)

کتاب مزرعه حیوانات یا همان Animal Farm که در ایران به نام رمان قلعه حیوانات نیز معروف است، رمانی به زبان انگلیسی و نوشته جرج اُروِل است. این رمان در طول جنگ جهانی دوم نوشته شده و در سال ۱۹۴۵ میلادی نیز در کشور انگلستان منتشر شده است ولی در اواخر دههٔ ۱۹۵۰ میلادی به شهرت جهانی رسید.
مزرعه حیوانات درباره گروهی از جانوران اهلی است که در اقدامی آرمان‌گرایانه و انقلابی، صاحب مزرعه را از مزرعه‌اش فراری می‌دهند تا خودشان اداره مزرعه را به‌ دست گرفته و برابری و رفاه را در جامعه خود برقرار سازند.
تاکنون دو فیلم از روی کتاب رمان Animal Farm نوشته شده و در ایران نیز ترجمه‌های بسیار زیادی منتشر شده است که ما در این پست قصد داریم این شاهکار ادبی – سیاسی را به زبان اصلی انگلیسی در اختیار شما قرار دهیم.

برای دانلود فایل این کتاب به انتهای مقاله بروید. به خاطر داشته باشید که با خواندن این کتاب دایره لغات زبان انگلیسی خود را افزایش دهید و به تقویت مهارت reading خود بپردازید.

خلاصه ی داستان:

این داستان سرگذشت حیوانات مزرعه‌ای را حکایت می‌کند که از صاحب خود که فردی الکلی و  بی‌توجه است به ستوه آمده‌اند.. صاحب مزرعه که آقای جونز Mr. Jones نام دارد. اقدامات وی و نحوه اداره مزرعه، آن را به هرج و مرج کشیده است. حیوانات با مشکلات زندگی دست به گربانند. آنها اغلب گرسنه می خوابند و امید به تغییر در آنها در حال مردن است. تا اینکه در نیمه شبی سراسر تاریکی و ترس، صدای آزادی خواهانه یکی از آنها گوش های پر از پنبه آنها را قلقلک می‌دهد. این حیوان ….

روغن چراغ‌نفتی و شیرینی و شکر تنها روی میز ناپلئون قرار داشتند (او آنها را برای دیگر خوکها به‌دلیل آنکه آنها را چاق می‌کند، قدغن کرده بود)، و به‌جای آن به آنها، ابزار، چنگال، زه، زغال، مفتول، آهن قراضه و بیسکویت سگ می‌داد. (برای دانلود فایل زبان انگلیسی این رمان به انتهای مقاله بروید)

ریشه یونجه‌ها و قسمتی از محصول سیب‌زمینی فروخته شده بودند و قرارداد فروش تخم‌مرغ به ششصد عدد در هفته افزایش پیدا کرده بود، بنابراین در آن سال‌ها مرغ‌ها به اندازه کافی تخم‌گذاری می‌کردند تا تعدادشان متعادل باقی بماند. سهمیه‌ها تا ماه دسامبر کاهش پیدا کرد و در ماه فوریه این مقدار خیلی بیشتر کم شد و حتی روشن بودن فانوس‌ها در اصطبل برای ذخیرة نفت ممنوع اعلام شد.

سایر داستان های انگلیسی

داستان کوتاه A Dark Brown Dog

داستان The Gift of the Magi

کتاب رمان Animal Farm (مزرعه حیوانات)

اما خوکها راحت به نظر می‌آمدند و هر روز به وزنشان اضافه می‌شد. در یک عصر اواخر فوریه بویی مطبوع و گرم و اشتهاآور و شیرین که تا به حال به مشام حیوانات نرسیده بود، در حیاط از اتاق شراب‌سازی که از زمان جونز بی‌استفاده مانده بود، به مشامشان رسید.

دلیل پیشنهاد این رمان

تاکنون دو فیلم از روی کتاب رمان Animal Farm نوشته شده و در ایران نیز ترجمه‌های بسیار زیادی منتشر شده است که ما در این پست قصد داریم این شاهکار ادبی – سیاسی را به زبان اصلی انگلیسی در اختیار شما قرار دهیم.

داستان های انگلیسی بیشتر

اگر علاقه مند به خواندن داستان‌ های انگلیسی هستید. البته اگر سطح زبان شما متوسط intermediate است ، سایت Wealthy Gorilla را به شما پیشنهاد می کنیم.

خلاصه مقاله:

در این مقاله در رابطه با کتاب رمان Animal Farm (مزرعه حیوانات) که یک رمان بسیار جالب است صحبت کردیم و همچنین اطلاعاتی از نویسنده و زمان نگارش این کتاب و خلاصه ای کوتاه از این رمان را بررسی کردیم. در انتهای مقاله لینک دانلود این کتاب را برای شما عزیزان قرار دادیم.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *