سلامتی در زبان انگلیسی

در انگلیسی چطوری در مورد سلامتی صحبت کنیم؟

سلامتی در زبان انگلیسی

سلام دوستان امروز قراره همراه هم باشیم و با هم به یک سفر کوتاه به بیمارستان نزدیک موسسه زبان انگلیسی فرساد سفر کنیم، و با دکتر کمی گپ بزنیم. ویدیو زیر را حتما مشاهده کنید و با ما همراه باشید.با توجه به تعریف که وب سایت ویکی پدیا منتشر کرده است دکتر به کسی گفته می شود که درد و مریضی را دور می کند.و در اصطلاع عامانه و رایج کسی که طبابت و یا معاینه می کند (دکتر) می گویند.

با ما همراه باشید…

(ترجمه ویدیو بالا)

اهههه اهههه اههههه حلم نده . سلام (انکلیسی برای دانشگاه) حال شما چطوره ؟؟ من یکم احساس مریضی می کنم . نه بابا من مریض نیستم و ووو شما می دانید که من در بیمارستان هستم. حالا داخل بیمارستان یا کدوم بیمارستان و… فرقی نداره ، یه خورده پیچیده ست.من در بیمارستان هستم و میخوام برم و دکتر را ببینم و میخوام شما رو هم به دکتر معرفی کنم . سلام آقای دکتر. حال شما چطوره؟

امروز من قصد دارم درباره این شغل زیبا و با اَجر صحبت کنم.

یک دکتر چه کارهایی را انجام می دهد؟؟؟؟ این سوالی است که من از شما میخوام به آن پاسخ بدهید.یک دکتر کار های مختلفی انجام می دهد. در ابتدا شما به عنوان یک فرد بیمار یا به عنوان فردی که حس و حال خوبی ندارد به دکتر مراجعه می کنید و دکتر شما را معاینه می کند. سپس دکتر به شما می گویید که یک نفس عمیق بکشید.

آیا حال من خوبه آقای دکتر؟؟؟؟

نفس عمیق بکشید. در حال معاینه کردن او ممکن است برای شما چیز هایی را نسخه کند، ممکن است مقداری دارو برای شما نسخه کند بر اساس مشکلی که داری یا بیماری یا مریضی و یا ناخشی  که دچار آن شده اید. خوووب گاهی اوقات برخی آنتی بیوتیک ها بری مثال پنی سیلین ، گاهی اوقات دارو های گیاهی مانند دمنوش های گیاهی برای مثال آویشن و گاهی اوقات برخی از مسکن ها را تجویز می کند.

اههههههه من واقعا احساس ناخوشایندی دارم. درد در ناحیه سرم دارم. برای بیا داشتن درد در ناحیه سر از کلمه headache که به معنی (سر درد داشتن) است استفاده می کنیم .خوب دکتر برای شما برخی از دارو ها مانند استامینفن یا شاید هم آسپرین را نسخه می کند.

بله دکترها از افراد بیمار مراقبت می کنند. دکتر ها به بیمار ها توجه دارند. گاهی اوقات آن ها برخی عمل های جراحی را انجام می دهند و بدن یا قفسه سینه شما را باز می کنند و می بییند که چه جیزی باعث ایجاد مشکل در درون شما شده است.خوب دکتری کاری است که یک دکتر انجام می دهد. ممنون برای این که من را معاینه کردی و این (انگیسی برای دانشگاه) است. اوقات خوبی داشته باشید.

دوستان خسته امیدوارم همیشه سالم و سر حال باشد و فراموش نکید که مارو در شبکه های اجتماعی ( تلگرام ، اینستاگرام، یوتوب، فیس بوک ، تویتر و….) دنبال کنید.منتظر ویدیو ها و مطالب جدید و به روز آموزشی با بالا ترین سطح کیفیت و استاندارد باشید.

دیگر ویدیو های آموزشی سایت ما:

  1. پول و زبان انگلیسی قسمت اول
  2. پول و زبان انگلیسی قسمت دوم
  3. داستان های انگلیسی (داستان سوپرمن )
  4. کتاب 504 واژه ضروری، آیا واقعا ضروریه؟

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *