پیامدهای عدم تکرار زبان انگلیسی

مشکلات عدم تکرار زبان انگلیسی

مشکلات عدم تکرار زبان انگلیسی

آیا با مشکلات عدم تکرار زبان انگلیسی آشنا هستید ؟ آیا تا بحال براتون پیش اومده که با وجود رفتن به کلاس‌های متعدد و متدهای آموزشی متنوع کلاس رو رها کنید و بعد از مدتی زبان انگلیسی رو فراموش کنید یا مثل روز اول مسلط نباشید ؟

در این بخش قصد داریم شما را با یک سری از پیامدهای عدم تکرار زبان انگلیسی آشنا کنیم :

 

فراموشی لغات: مهمترین پیامد عدم تکرار زبان انگلیسی

یکی از مشکلات عدم تکرار و استمرار زبان انگلیسی از بین رفتن دایره لغات شماست . هنگامی که شما زبان انگلیسی را یاد فراموشی زبان در صورت عدم استمرارمی گیرید واژگان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند . اگر واژگان به طور متناوب و دائمی استفاده نشوند از ذهن شما پاک خواهند شد . حال چکاری را انجام دهیم که که واژگان زبان انگلیسی را فراموش نکنیم ؟ راههای مختلفی برای اینکار وجود دارد . پیشنهاد ما به شما برای بخاطر سپردن واژگان این است که از بازی ها و متدهای مختلف برای بخاطر سپاری واژگان میتوانید استفاده کنید تا در دراز مدت واژگان را فراموش نکنید .

یکی دیگر از روش‌های بخاطر سپردن لغات تهیه یک دفتر واژگان زبان انگلیسی می‌باشد . مقاله نوشته شده در همین زمینه را ببینید . شما می‌توانید هر روز پنج لغت یاد بگیرید که در طول هفته 35 لغت می شود  و با مرور این 35 لغت در هفته شما می توانید انها را در حافظه بلند مدت خود ثبت کنید . اگر شما هرهفته این کار را انجام دهید نه تنها دایره واژگان شما افزایش پیدا می کند بلکه باعث ماندگاری بیشتر واژه در ذهن شما خواهد شد .

عدم روان صحبت کردن

دومین مشکل استمرار  و تکرار نداشتن زبان انگلیسی این است که ممکن است نتوانید مانند روز اول کاملا روان صحبت کنید . مکالمه با زبان انگلیسی به خودی خود سخت بنظر می رسد. خواندن مقاله « چرا مکالمه به زبان انگلیسی اینقدر سخت است؟ » به شما کمک خواهد کرد. از مشکلات عدم تکرار زبان انگلیسی از دست دادن توانایی برقراری یک ارتباط موثر به زبان انگلیسی است . اکثر زبان‌آموزان تصور می کنند اگر گرامر و لغات فراوانی یاد بگیرند در دراز مدت مشکلی برای روان صحبت کردن آنها پیش نخواهد امد . در صورتی که این یک تفکر اشتباه است . یادگیری گرامر و لغات دانش‌زبانی شما را افزایش میدهد اما نه قدرت مکالمات روزمره شما . به طوری که در صورت عدم تکرار مکالمات بدون شک باید در انتظار بروز مشکلات در روان صحبت کردنتان باشید . حال چگونه می توانیم مهارت روان صحبت کردن خود را به زبان انگلیسی بهبود دهیم ؟

توصیه ما به شما این است که فیلم های به زبان انگلیسی زیادی را تماشا کنید . این کار به شما کمک میکند لغات انگلیسی را با صدای بلند بشنوید . بله نکته همین جاست . خواندن با صدای بلند باعث می شود ماندگاری واژگان در ذهن شما بیشتر شود و هنگام صحبت کردن راحتر واژگان را بخاطر خواهید اورد و از اون مهمتر اینه که باعث میشه اعتماد به نفس پیدا کنید . بلند گفتن بخش فیزیکی سخن گفتن یعنی دهان ، زبان ، لب‌ها و … را تقویت می کند . بیشتر به مکالمه بپردازید و روی تلفظ صحیح لغات هم کارکنید .

ارتباط نداشتن با انگلیسی‌زبان‌ها

از پیامد های دیگر عدم استمرار و تکرار یادگیری زبان ارتباط نداشتن با انگلیسی زبانهاست . هر چه شما ارتباط خود را با افراد انگلیسی زبان کمتر کنید . یا تکرار نداشته باشید . باعث می شود انگلیسی را به راحتی فراموش کنید . اما راههای زیادی وجود دارد که کمک می‌کند بتوانید با افراد انگلیسی زبان ارتباط برقرارکنید . شما می‌توانید در شبکه های اجتماعی یا سایت‌های مختلف با افراد زیادی ارتباط برقرار کنید . با اینکار هم با افراد جدیدی آشنا می‌شوید و هم به یادگیری بدون فراموشی زبان انگلیسی استمرار میدهید.

آنچه در این مقاله گفته شد:

  • فراموشی لغات فراگرفته شده
  • راهکار‌های جلوگیری از فراموشی لغات
  • از بین رفتن تلفظ و تون intonation
  • نابود شدن روانی کلام fluency
  • راهکار‌های جلوگیری از نابودی fluency
  • فواید ارتباط با انگلیسی‌‌زبانان
  • چطور یک دوست انگلیسی زبان پیدا کنیم؟

امیدواریم این مقاله مانند سایر مقالات برای شما مفید و موثر باشد و از خواندن ان لذت برده باشید .

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *