سری فایل های صوتی Street Talk زبان انگلیسی

سری فایل های صوتی Street Talk

سری فایل های صوتی Street Talk

دانلود رایگان سری فایل های صوتی Street Talk به مجموعه فایل‌های آموزشی ما اضافه شد. ارزش آموزشی زبان انگلیسی این مجموعه را با یکذیگر بررسی می‌کنیم.سری فایل های صوتی Street Talk  همچنین می‌توانید از آموزش‌های رایگان ما در سایت موسسه زبان فرساد استفاده کنید.
تا به حال حتما پیش امده که با اصطلاح یا کلمه ای در فیلم مواجه شوید ولی ممکن است معنی موجود در فرهنگ ‌لغت زبان انگلیسی با توجه به موقعیت فیلم مناسب و منطقی بنظر نیاید.

به همین دلیل امروز مجموعه ای بنام Street Talk شامل صدها idiom یا اصطلاح پرکاربرد در زبان انگلیسی آمریکایی همراه با فايل هاي صوتي آن می باشد، کاملاً به آموزش زبان عامیانه آمریکا و اصطلاحات آن می باشد که معمولاً در کتاب های معمولی یا رسمی آموزش داده نمی شود را به شما معرفی میکنیم. کتاب شامل ده درس می باشد که از ابتدای کتاب بصورت انگلیسی و داستان وار شروع می شود . این مجموعه شامل سه جلد میشود که بیش از 1150 اصطلاح در هر جلد میباشد. این مجموعه دارای فایل های صوتی نیز میباشد که شما به راحتی میتوانید با تلفظ آنها آشنا شوید و یا در حال رانندگی و در محل کار و… گوش کنید و یاد بگیرید. این مجموعه به غیر از درسنامه اصلی شامل مثال ها ، گفتگوها و تمرینات میشود که باعث میشود در ذهن شما بمانند.

شیوه آموزش سری فایل های صوتی Street Talk

شیوه آموزش زبان انگلیسی در سری کتاب های گفتگوهای خیابانی Street Talk این گونه است که ابتدا لغات و اصطلاحات را به کمک تصاویر جذاب و ماندگار در اذهان ثبت می‌کند. پس از آن همان لغات در فایل های صوتی مکالمه به کار برده می‌شود. سپس  ترجمه سلیس و روان مکالمه و در نهایت شیوه درستِ تلفظِ واژگان زبان انگلیسی آورده می‌شود. در انتهای هر درس نیز یک سری تمرینات متنوع مرتبط با همان درس اضافه شده و نیز در پایان درس به مرور لغات و اصطلاحات پرداخته خواهد شد.

نکته

از نکات قابل ذکر در مجموعه کتاب های زبان انگلیسی Street Talk توجه ویژه آن به چگونگی تلفظ اصطلاحات است که می تواند به یادگیری سریع زبان انگلیسی کمک کند. از دیگر نکات مثبت این مجموعه شیوه نگارش و قالب آنهاست. از ویژگی های دیگر این کتاب می توان به این نکته اشاره نمود که اصطلاحات در داخل مکالمات روزمره آموزش داده شده اند و زبان آموز با مطالعه مکالمات درسی، کاربرد صحیح هر اصطلاح را به طور دقیق تری درک می کند

موسسه زبان انگلیسی فرساد این مجموعه مفید را برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی به شما توصیه می کند. برای دانلود به انتهای مقاله بروید.

Street Talk

سری فایل های صوتی Street Talk

How to Speak and Understand American Slang
Street Talk 1 contains more than 1,150 commonly used American slang terms and expressions…the words and phrases heard everyday that don’t always make sense. If you are confused by American English and would like to speak and understand like a native, you need to read this book!

خلاصه مقاله:

در این مقاله مجموعه کتاب ها و سری فایل های صوتی Street talk را بررسی کردیم و همچنین در انتهای مقاله لینک دانلود این مجموعه زبان انگلیسی را قرار دادیم. برای دسترسی به سایر فایل صوتی مکالمه انگلیسی روی لینک کلیک کنید.

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *