آموزش مکالمه انگلیسی

کلیپ آموزش لغات انگلیسی (friends) قسمت سوم

کلیپ آموزش لغات انگلیسی (friends) قسمت سوم

با سلام خدمت همراهان همیشگی وب سایت موسسه ربان انگلیسی فرساد. بخشی که امروز برایتان در نظر گرفتیم کلیپ آموزش لغات انگلیسی (friends)-قسمت سوم میباشد. در این چند دقیقه اتفاقاتی که می افتد بدین صورت خواهد بود که “جوئی” که کلا حرفه ی بازیگری را دارد ؛ برای تست بازیگری با ” چندلر” در حال تمرین است. چندلر که سیگار کشیدن را سه سال است ترک کرده؛ در این تمرین برای امادگی دوباره سیگار میکشد. سکانس بعدی در کافه است که ریچل که به تازگی در انجا مشغول به کار شده؛ سفارش دوستانش را جابه جا میدهد و دوستانش تظاهر میکنند همه چی درست است. لحظاتی بعد فیبی وارد میشود و درباره ۵۰۰ دلاری که اضافه به حسابش واریز شده است صحبت میکند. آموزش زبان انگلیسی با سریال را به شما پیشنهاد می کنیم.

نخستین دلیل انتخاب آموزش زبان انگلیسی با سریال فرندز Friends این است این سریال یک مجموعه طنز می باشد و شما با دیدن این سریال به زبان انگلیسی هرگز خسته نخواهید شد. نکته دوم کوتاه بودن قسمت های این مجموعه است که هر قسمت حدود ۲۰ دقیقه است و زبان آموز را خسته نمی کند. سوم بخاطر مکالمات زبان انگلیسی بسیار طبیعی و عبارات و اصطلاحات رایج بین کاراکترهاست که شما را جذب خود می کند. شما با دیدن  سریال friends به زبان انگلیسی کاملا حس این را خواهید داشت که در کشور آمریکا زندگی می کنید و تمامی موقعیت ها و جملات و تلفظ ها و … کاملا طبیعی هستند و خبری از انگلیسی غیرواقعی که در بسیاری از فیلم ها دیده می شود نیست.
در زیر کلمات و عباراتی که در این چند دقیقه استفاده میشود امده است‌.

 

مزیت روش آموزش زبان انگلیسی با فیلم نسبت به سایر سیستم های آموزشی این است که، نه تنها دیگر یادگیری زبان برای شما کسل کننده و ملال آور نخواهد بود بلکه شما با شور و اشتیاق بیشتری به یادگیری خواهید پرداخت.(مانند سریال friends) شما در این سیستم آموزشی دو تا از مهارت های مهم زبان یعنی listening و speaking که بیشتر زبان آموزان با آن مشکل دارند را به صورت کامل فرا خواهید گرفت.

لغات مهم زبان انگلیسی در این سریال:

My pain will be over درد من تمام خواهد شد
Knowledgeعلم ، دانش
Honestصادق
Let’s keep goingبیا ادامه بدیم
Smokeسیگار کشیدن
Take a puffیه پک به سیگار زدن
Missing from your handاز دستت داره میفتهکلیپ آموزش لغات انگلیسی (friends) قسمت سوم
Decafبدون کافئین
Good at thisتوی این کار ماهرم
Good for meخوشبحالم
Accountحساب بانکی
Deal with sbبا کسی صحبت کردن

(موسسه زبان انگلیسی فرساد )

Stealدزدیدن
Skippingلی لی کردن.
We’re with youمیفهمیمت. درکت میکنیم
Karmic debtقرض سرنوشت ساز
Grossزشت. بی تربیت
Rewardجایز
Quitترک کردن
Putting it outخاموش کردن

خلاصه مقاله:

در این مقاله کلیپ آموزش لغات انگلیسی (friends) را بررسی کردیم. همچنین کلمات مهم آن را برای شما به طور کامل توضیح دادیم.و معنی آن ها را بررسی کردیم.

مقالات مرتبط:
  1. کلیپ آموزش لغات انگلیسی (friends)
  2. کلیپ آموزش لغات انگلیسی (friends) قسمت دوم
  3. چگونه کلمات زبان انگلیسی را حفظ کنیم ؟
  4. سوالات غیر مستقیم در زبان انگلیسی

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *