حروف اضافه در زبان انگلیسی

حروف اضافه در زبان انگلیسی

حروف اضافه در زبان انگلیسی

با سلام خدمت تمامی همراهان موسسه زبان فرساد. امروز قصد داریم از مباحث گرامر زبان انگلیسی به مبحث حروف اضافه در زبان انگلیسی بپردازیم. با ما همراه باشید.

حروف اضافه

حروف اضافه کلماتی است که برای متصل کردن یک اسم، ضمیر یا عبارت به یک کلمه دیگر در داخل جمله استفاده می شود.

کار آنها در داخل جمله وصل کردن افراد، اشیاء، زمان و مکانها به یکدیگر است. حروف اضافه معمولا کلمات کوتاه هستند و بلافاصله قبل از اسم یا ضمیر قرار می گیرند. در برخی مواقع حروف اضافه قبل از اسم مصدر قرار می گیرند. در زبان انگلیسی بیش از 1000 حرف اضافه وجود دارد.

حروف اضافه در زبان انگلیسینکته:

یک راه خوب برای تشخیص حروف اضافه در جمله این است که دنبال کلمه ای بگردیم که دو جمله را به هم متصل می‌کنند. حروف اضافه این کار را با نشان دادن مکان و حرکت، مالکیت، زمان و چگونگی تمام شدن کاری نشان می‌ دهند.

حروف اضافه‌ زمان

حروف اضافه‌ زمان، در واقع زمان و مدت زمانی که چیزی اتفاق افتاده و یا خواهد افتاد را بیان می‌کند. سه حرف اضافه‌ رایج در این گروه، at، in و on هستند.

حروف اضافه‌ مکان

حروف اضافه‌ مکان، مشخصا به مکان قرار گیری یک شخص یا چیز اشاره می ‌کنند. البته می‌ تواند به محلی که یک حادثه در آن اتفاق افتاده و یا اتفاق میفتد هم اشاره کرد. رایج‌ ترین حروف اضافه برای مکان در زبان انگلیسی at، in و on‌ هستند.

برای خواندن مقاله معلوم و مجهول در زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید.

حروف اضافه‌ ارتباطات

حروف اضافه‌ ارتباطات، تعلقات، روابط یا مشارکت‌ های مختلف را بیان می ‌کند. حرف اضافه‌ of بیشتر برای تعلقات مورد استفاده قرار می‌گیرد،در زبان انگلیسی حرف اضافه‌ to‌ برای روابط بین مردم یا اشیا و حرف اضافه‌ with برای مشارکت ‌های مختلف به کار برده می ‌شود.

حروف اضافه‌ ملیت یا ماهیت

در زبان انگلیسی، این حرف اضافه، Origin‌ نام دارد. این حرف اضافه به ماهیت اشخاص مانند ملیت، محل تولد یا محل اختراع یک چیز اشاره می‌کنند. و معمولا از حرف اضافه‌ی from و گاهی از of‌ در این موارد استفاده می‌کنیم.

پیشنهاد میکنیم برای یادگیری بهتر مقاله Slang و کاربرد آن در زبان را مطالعه کنید.

حروف اضافه در زبان انگلیسیحروف اضافه‌ی اهداف یا دلایل

حروف اضافه‌ دلایل یا اهداف دلیل بروز یک اتفاق یا حادثه را توضیح می ‌دهند. از حروف اضافه‌ رایج برای اهداف یا دلایل در زبان انگلیسی می‌توان به for, through, because of, on account of و from اشاره کرد.

حروف اضافه‌ instrument

از این حروف اضافه برای توصیف تکنولوژی، ماشین ‌ها یا ابزار مختلف استفاده می‌گردد. این حروف اضافه در حقیقت by، with و on  هستند. حرف اضافه‌ by به روش ‌های حمل و نقل اشاره می‌کند، ولی with و on  استفاده و کاربرد ماشین ‌ها و سایر ابزارآلات را توضیح می ‌دهند.

خلاصه مقاله:

در این مقاله که از مباحث گرامر زبان انگلیسی بود، به مبحث حروف اضافه در زبان انگلیسی پرداختیم و موارد مهم این حروف را بررسی کردیم.

مقالات مرتبط:
  1. چگونه دستور زبان خود را بهتر کنیم؟
  2. کتاب 101 نکته آیلتس
  3. نحوه شروع یک زبان جدید
  4. یادگیری زبان به صورت خود آموز

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *