نکات مهم املا در زبان

نکات مهم املا در زبان انگلیسی (قسمت دوم)

نکات مهم املا در زبان انگلیسی (قسمت دوم)

با سلام خدمت تمامی همراهان موسسه زبان فرساد. امروز قصد داریم از مباحث گرامر زبان انگلیسی به مبحث نکات مهم املا در زبان انگلیسی (قسمت دوم) بپردازیم. با ما همراه باشید.

پیشنهاد می کنیم قبل از خواندن این مقاله ابتدا مقاله نکات مهم املا در زبان انگلیسی را مطالعه کنید.

غلط داشتننکات مهم املا در زبان

همیشه این را به خاطر داشته باشید که هیچ‌ کس در املای انگلیسی عالی و بی نقص نیست حتی انگلیسی زبانان که زبان بومی آن ها انگلیسی است.

به دلیل اینکه انگلیسی کلمات زیادی را از زبان ‌های دیگر فرا گرفته تا دایره واژگان و قوانین املا را بسازد مقداری مشکل است تا ارتباط میان کلمات را پیدا کرد. این اضافه شدن ‌های پی در پی باعث شده است در نهایت زبانی گیج‌ کننده و مبهم بوجود آید. که تقریبا تمام زبان ‌آموزان با مشکلاتی از دست درگیر هستند.

برای خواندن مقاله اعداد در زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید.

گاهی با کلمه ای‌ را در زبان انگلیسی برخورد می کنید و دقیقا به همان روشی نوشته می‌شود که شما بر اساس قوانین املای زبان مادری که دارید است، اما در اکثر مواقع کلمات کاملا با چیزی که شما در ذهنتان انتظار دارید یا حدس می ‌زنید متفاوت است. بنابراین همانطور که می دانید، در رایتینگ ربان انگلیسی هیچ قوانین مشخصی وجود ندارد که کلمات از آن ‌ها پیروی کند.

املای کلمات انگلیسی به شکلی باور نکردنی با تلفظ متناقض است و همین موضوع باعث شده است این مبحث در یادگیری زبان برای گروه زیادی از زبان ‌آموزان مشکل ساز شود.

قانون i قبل از e

شاید این قانون که i قبل از e قرار می‌گیرد و بعد از c قرار نمی‌گیرد را در رایتینگ زبان شنیده‌ باشید. این قانون قاعدتا باید به شما همیشه کمک کند تا بتوانید تفاوت بین ie یا ei را در کلماتی مثل field و receive را توضیح دهید.

اما وقتی می ‌بینید کلماتی مثل weird، seize، ancient، weigh، science و تعداد زیادی کلمات دیگر مانند این ها وجود دارند که این قانون را نقض می‌کنند، بنابراین به این موضوع پی می بریم که در املای کلمات انگلیسی استثنا های زیادی وجود دارد و گاهی خیلی گیج‌کننده است.

برای خواندن مقاله کلمات مشابه در زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید.

گرامر زبان انگلیسیایجاد یاد آور تصویری

یاد آور تصویری ابزاری برای به حافظه سپردن کلمه یا عبارتی است که به ذهن سپردن آن ها در حالت طبیعی دشوار است و با استفاده از این یاد آور ها کلمات بهتر در ذهن باقی می ‌مانند و همچنین هر وقت به کلمه مورد نظر نگاه کنید، تصویری که به عنوان یاد آور ساخته ‌اید در ذهن شما شکل می‌ گیرد و می ‌توانید معنی عبارت یا کلمه را به راحتی به یاد بیاورید. به خاطر داشته باشید که از یاد آور های تصویری برای یادگیری و به حافظه سپردن املا و هجی کلمات در زبان انگلیسی استفاده می‌ کنیم.

خلاصه مقاله:

در این مقاله که از مباحث گرامر زبان انگلیسی بود، به بررسی نکات مهم املا در زبان انگلیسی (قسمت دوم) پرداختیم و نکات مهمی را در رابطه با رایتینگ زبان بررسی کردیم.

مقالات مرتبط:
  1. جملات شرطی (نوع صفر و نوع اول)
  2. جمله واره های قیدی در زبان انگلیسی
  3. کلمات مشابه در زبان انگلیسی
  4. صفت های استفهامی در زبان انگلیسی

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *