فیلم مامان Ma film مجموعه سرگرمی یادگیری زبان انگلیسیفیلم خانوادگی Entertainment Learning English family film motto

فیلم مامان Ma film

فیلم مامان Ma film

علاقه‌مندان به ژانر ترسناک از نوع واقعی-داستانی، فیلم مامان Ma film رو ببینن. اضافه شدن این فیلم به مجموعه سرگرمی – یادگیری زبان انگلیسی بخاطر ویژگی داستانی و هیجانی است که از دیالوگ‌های و اصطلاحات جذاب زبان انگلیسی ساخته شده. دیدن این فیلم به افراد زیر ۱۳ سال توصیه نمی‌شه. داستان این فیلم احساس مهربانی و ترس رو با هم به تصویر می کشه. بنابراین نمی‌تونیم این فیلم را خانوادگی بدونیم. این فیلم برای بچه‌ها نیست. داستان و دیالوگ‌های فیلم مامان Ma film بگونه‌ ای است که علاوه بر ایجاد هیجان و سرگرمی ، به ما در یادگیری زبان انگلیسی کمک می‌کنه، همون هدف ما که با تماشای فیلم در پی اون هستیم. فیلم ‌های بیشتر را می‌توانید در مجموعه  جذاب و خانوادگی سرگرمی – یادگیری زبان انگلیسی دنبال کنین.

داستان فیلم مامان Ma film

فیلم Ma film داستان مادریست که با جان و دل از دختر مریضش نگهداری میکنه. دختر این مامان ، مادرزادی مریض نبوده بلکه در طی یک حادثه سلامتی خودشو از دست داده. مامان از این بابت بسیار دلگیره. مقصر حادثه هم از او دلجویی نکرده و حالا آنچه با اون روبروست دختری است که باید برای تمام عمر روی صندلی چرخدار بشینه. بچه‌های دیگه براحتی بازی میکنن، مهمونی میرن، مهمونی می‌گیرن و دوست پیدا می کنن اما دختر مادر داستان ما تنهاست. دختر به مادر شکایت میکنه و اونو مقصر میدونه. درد روی درد. از یک طرف وقتی زجر و آب شدن دخترت رو با چشم باید ببینی و از طرف دیگه زخم زبون و سرزنش‌هاشو باید تحمل کنی. سختی چند برابر میشه. مادر و هیچ احساسی بالاتراز حس مادر بودن نیست. همچنان صبور و مهربون.

شاید از روی همین مهربونی باشه که وقتی یه گروه از جوونا برای دادن مهمونی پیشش میان بهشون نه نمیگه. دلش نمیاد نه بگه. اون‌ها رو به خونش دعوت میکنه و ازشون بگرمی پذیرایی میکنه. بچه‌ها از مامان خیلی ممنون هستن. محبتش واقعا ویژه است. خیلی خاصه. « چقدر مهربون! چقدر دوستداشتنی! » کاش مامان من هم اینقدر مهربون بود، این فکریه که تو ذهن بچه‌ها میاد. تو ذهن هممون میاد. اما کی حتی فکرشو میکنه که ممکنه مواد غذایی مسموم باشه!؟  بهتره خودتون فیلم رو ببینین البته نه خانوادگی چون برای بچه‌ها مناسب نیست. امیدوارم با دیدن این مجموعه ، سرگرمی و لذت رو در کنار یادگیری زبان انگلیسی تجربه کنین. هدف و برنامه‌ای که ما و شما در کنار هم برای تحقق اون تلاش می‌کنیم.

زبان فیلم

زبان این فیلم ترسناک و البته جذاب ، انگلیسی آمریکایی است که با دیالوگ‌های مهربان و خشن در هم آمیخته. شخصیت‌ اصلی فیلم film یعنی مامان Ma ، یک شخصیت دو قطبی است که در عین مهربانی می‌تواند بسیار بی‌رحم و خشن باشد. دیالوگ‌های فیلم طوری نوشته شدن که بتونن هر دو حس را به ما منتقل کنن. هم عبارات نرم و ملایم داریم و هم اصطلاحات سرد و خشن. از اونجایی که هر دو حس نیاز به بیانی شمرده شمرده و آرام دارن تا مخالب با تمام وجود اون رو درک کنه، ارزش یادگیری زبان انگلیسی فیلم اضافه میشه. در کنار این موضوع، هیجانی که در سراسر فیلم جاری است ویژگی سرگرمی و جذابیت رو به اوج می‌رسونه. امیدورم شما هم علاوه بر لذت بردن از فیلم و داشتن یه سرگرمی خوب، از زبان انگلیسی این فیلم هم چیزهای زیادی یاد بگیرین.

 

درباره یادگیری زبان انگلیسی:

از اونجایی که یادگیری زبان انگلیسی حاصل تمرین و تکراره، ما هر مجموعه رو به دو بخش تقسیم کردیم. بخش اول، این فیلم جذاب رو ترجیحا بصورت خانوادگی ببینین و با تماشای فیلم مامان Ma film ، سرگرمی رو در کنار یادگیری زبان انگلیسی با هم داشته باشین. در بخش دوم یعنی کامنت‌ها، سوالات‌تونو با ذکر زمان فیلم می‌تونین بپرسین. مثلا خیلی ساده در کامنت‌ها می‌ تونین بپرسین «در دقیقه ۱۵.۳۴ چه عبارتی گفته میشه؟» درباره این اصطلاحات در کامنت‌ها حرف می‌زنیم و عبارت‌هاشو با هم مرور می‌کنیم و دربارش بحث می‌کنیم. کاربرد‌هاشو میگیم و یاد می‌گیریم چطور این عبارت‌ها رو در جملات خودمون استفاده کنیم.

مجموعه ای از سرگرمی و هیجان و هم یادگیری زبان انگلیسی ، حالشو ببریم. این دقیقا هدف ما و شماست. همچنین در کامنت‌ها بهم بگین چقدر فیلم مامان Ma film دوست داشتین و کدوم شخصیت بنظرتون جذاب بوده. فراموش نکنین امروز یادگیری زبان از طریق فیلم یک روش کاربردیست.

متد یادگیری:

۱- مجموعه رو ببینین و از اون لذت ببرین

۲- اصطلاحات و عبارت‌های زبان انگلیسی رو کامنت کنین

۳- سوالات‌ تونو کامنت کنین

مطالب مرتبط:

۱- فیلم دامبو Dumbo

۲- معرفی بهترین منابع برای سطوح مقدماتی آزمون آیلتس

۳- هنگام صحبت کردن به انگلیسی نباید این 7 کار را انجام دهیم

۴- شش راه برای تمرین مکالمه

در کامنت‌ها بحث، مرور، تمرین و تکرار

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *