کتاب Grammar in Use Basic دستور زبان

یادگیری گرامر زبان انگلیسی با کتاب Grammar in Use Basic

یادگیری گرامر زبان انگلیسی با کتاب Grammar in Use Basic

یکی از مشکلات همیشگی زبان آموزان در تمام سطوح یادگیری گرامر دستور زبان انگلیسی است. گرامر یکی از مهمترین بخش های زبان دوم است. کتاب Grammar in Use Basic میتواند چاره این مشکل باشد. شما هر چقدر هم بر مهارت‌های دیگر تسلط داشته باشید؛ بازهم اگر در دستور زبان و نکات گرامری ضعف داشته باشید با مشکلات بزرگی مواجه می‌شوید.

کتاب Grammar in Use Basic با روش های ساده و جذاب یادگیری گرامر زبان انگلیسی را آسان کرده است. با یادگیری دستور زبان به روش این کتاب شما دیگر آن کسل شدن را تجربه نخواهید کرد. امکان دانلود رایگان این کتاب بهمراه دیگر فایل‌های ضروری آن در پایین برای شما فراهم شده است.

معرفی کتاب Grammar in Use Basic

این کتاب با هدف تدریس گرامر و آشنایی زبان‌پژوهان با دستور زبان انگلیسی در آموزشگاه‌های زبان بیشتر بصورت خصوصی تدریس می‌شود. این کتاب همینطور برای مطالعه خود آموز زبان‌پژوه بسیار موثر است و روش های ساده آن کمک زیادی به یادگیری فرد می‌کند. کتاب گرامر از انتشارات کمبریج منتشر شده و به لهجه امریکن است. این کتاب برای زبان آموزان سطح مبتدی طراحی شده است.

ویژگی ها

کتاب Grammar in Use Basic دارای ۱۱۳ درسنامه متنوع است. در هر درس نامه یک مبحث گرامر زبان انگلیسی تدریس می‌شود. هر درس نامه آن از دو صفحه تشکیل شده است. در صفحه اول نویسنده با توضیحات کامل و ارائه مثال های ملموس، مفاهیم را به خوبی شرح می‌دهد. در صفحه دوم تمارین متفاوت و مفیدی وجود دارد. با انجام این تمارین شما به خوبی به درس مسلط شده و به همه‌ی سوالات شما پاسخ داده می شود.

تمارین اضافی

علاوه بر تمارین درس به درس، نویسنده یک سری تمارین کلی از تمام ۱۱۳ درسنامه گرامر زبان انگلیسی ، در انتهای کتاب قرار داده است. انجام این تمارین به اضافه مرور درس ها به شما در تشخیص نقاط قوت و ضعف خود کمک می کند. زمانی که نقاط ضعف را بدانید با مرور دوباره آن درس می توانید تسلط بیشتری بر آن موضوع داشته باشید.

کتاب های تکمیلی و سی دی آموزشی

علاوه بر کتاب اصلی به همراه این کتاب، کتاب دانش آموز، معلم، پاسخ نامه و سی دی آموزشی برای یادگیری بهتر و سریعتر گرامر ارائه شده است. با سی دی آموزشی شما می‌توانید علاوه بر تقویت گرامر ، مهارت شنیداری زبان انگلیسی خود را با گوش دادن به تمرین‌‌های شنیداری کتاب تقویت نمایید. علاوه بر اینها، کتاب Grammar in Use Basic دارای یک نرم افزار است که زبان‌پژوهان با استفاده از آن به تمام بخش های کتاب دسترسی پیدا می‌کنند.

به این نکته توجه داشته باشید که برای خواندن اصولی کتاب باید حتما طبق دستور العمل های نویسنده‌گان آن عمل کنید.

موضوعات اصلی کتاب که در رابطه با آنها در کتاب صحبت شده است عبارتند از:

Present and past

Present perfect and past

Future, Modals

If and wish

Passive

Reported Speech

Questions and auxiliary verbs

-ing and infinitive

Articles and nouns

Pronouns and determiners

Relative clauses

Adjectives and adverbs

Conjunctions and prepositions

Prepositions and Phrasal verbs

کلام آخر

با توجه به تجارب ما در زبان متوجه این شده ایم که یادگیری گرامر زبان انگلیسی برای زبان آموزان خیلی سخت تر از دیگر مهارت هاست. کتاب Grammar in Use Basic که برای سطح مبتدی طراحی شده به روشی ساده و روان دستورات زبان را توضیح داده است. با توجه به مقاله بالا ما این کتاب را موکدا برای شما پیشنهاد می‌دهیم. همچنین امکان دانلود رایگان آنرا برای شما نموده‌ایم.

در بخش زیر (فایل‌های دانلود) زیر می‌توانید فایل PDF، فایل‌های صوتی و نرم افزار آموزشی کتاب Grammar in Use Basic بصورت جداگانه و صددرصد رایگان دریافت نمایید.

مقالات مرتبط:

۱- چگونه در هنگام مکالمه به گرامر توجه بیشتری داشته باشیم؟

۲- چند نکته برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی

۳- راه یادگیری ساختارهای گرامری چیست؟

۴- ویدیو گرامر سببی

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

1 دیدگاه برای “یادگیری گرامر زبان انگلیسی با کتاب Grammar in Use Basic

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *