شغل کشاورزی در زبان انگلیسی

شغل کشاورزی در زبان انگلیسی

شغل کشاورزی در زبان انگلیسی

در این ویدیو می‌خوایم درباره شغل جذاب و البته سخت کشاورزی براتون صحبت کنیم. در این ویدیو درباره کار یک کشاورز گفتیم. گفتیم چطور یک کشاورز محصولاتشو تولید می کنه. بعد از تولید چه اتفاقی برای محصول یا محصولاتش میافته. کار کشاورز فقط تولید میوه‌ و سبزیجات نیست. یک کشاورز مهمترین ماده مورد نیاز بدن ما یعنی پروتئین رو تولید میکنه. تولید انواع گوشت مرغ chicken، گوسفند lamb، گاو beef و تخم مرغ egg از جمله این محصولات است. همچنین در مورد دسته‌بندی محصولات می بینیم جمله grains غلات، beans لوبیاجات. گفتیم چطور کار کشاورزی به یادگیری زبان انگلیسی شباهت داره. اینکه برای هر دو باید سخت کوش و صبور باشی.

محصول زعفران

موضوع جالبی که توی این ویدیو گفتیم تولید زعفران در روستای جهانی خراشاد هستش. زعفران یکی از محصولات استرازتیک هست که به عنوان طعم دهنده در غذا و بویژه همراه برنج استفاده میشه. این محصول خوش عطر بخاطر داشتن رانگدانه‌های طبیعی و آنتی اکسیدانت بالا خواص ضد سرطانی داره.

یک کشاورز موفق زن

توی این ویدیو در مورد مادرم صحبت کردم. ایشون یکی از کشاورزان موفق استان خراسان جنوبی و بیرجند هستن. کار آسونی نیست. اما کلن تولید کار جذاب و باحالی است. این رو اینجا گفتم برای اونایی که به بهانه‌های مختلف می‌خوان کاری رو به تعویق بندارزن و بگن از شنبه.

روستای جهانی خراشاد

درباره روستای خراشاد هم بد نیست بدونین این روستا بعنوان روستای جهانی حوله بافی ثبت شده و شهره آفاق هست. همین جا از شما دعوت می‌کنم به این روستا بیان و از خانه بوم گردی و جاذبه‌های سنتی و فرهنگی این روستا دیدن کنین. این روستا امکان اسکان رو برای همه مسافرین فراهم کرده. شما می‌تونین از تخفیف ویژه‌ای که به مهمانان معرفی شده از سوی موسسه زبان فرساد استفاده کنین و از اقامتتون لذت ببرین. شاید به این بهانه بهتر با هم آشنا شدیم و لحظاتی رو در کنار هم زبان انگلیسی یاد گرفتیم.

درباره روش ساخت این ویدیو

برای تهیه این ویدیو از مدرن‌ترین تجهیزات فیلم براداری هوایی و زمینی استفاده شده که البته کار بچه‌های تولید محتوای موسسه زبان فرساد هستش. بچه‌ها دستتون درد نکنه خیلی عالی بود.

آنچه در این ویدیو دیدیم:

خلاصه‌ای از شغل کشاورزی در زبان انگلیسی بهمراه بعضی کلمات و واژگان مرتبط صحبت کردیم. همچنین محصوب استزتژیک زعفران را معرفی کردیم و در نهایت درباره روستای خراشاد حرف زدیم. اگر تمایل دارید بدانید ۱۰ شغل برتر برای کسانی که می‌توانند انگلیسی صحبت کنند کدام است به صفحه Best Jobs for English Degree Majors مراجعه کنید. 

ویدیو‌های بیشتر:

۱-در انگلیسی چطوری در مورد سلامتی صحبت کنیم؟

۲- در رستوران

۳- پول و زبان انگلیسی قسمت دوم

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *