لغات ایلتس

واژگان آیلتس VOCABULARY FOR IELTS

واژگان آیلتس Vocabulary for IELTS

همان طور که میدانیم برای یادگیری لغات پرکاربرد ومهم در آزمون IELTS کتاب های فراوانی در بازار وجود دارد . یادگیری واژه ها نیازمند صرف وقت و پشتکار زیاد می باشد . استفاده از یک کتاب لغت مناسب برای این ازمون یک امر ضروری می باشد . استفاده از کتاب واژگان آیلتس Vocabulary for IELTS از جمله کتابهایی است که به یادگیری واژه های پرکاربرد کمک می کند.

یکی از پر طرفدارترین کتابها برای یادگیری لغات در این آزمون میباشد .با استفاده از این کتاب در کمترین زمان شما می توانید با پر تکرار ترین لغات اشنا شوید. افرادی که نمره 5.5 برای آیلتس را می خواهند این کتاب بهترین گزینه برای انها می باشد .

واژگان برای ایلتساین کتاب در 20 فصل طبقه بندی شده است . فصل اول تا فصل نهم ان شامل موضوعات Health و  Education  می باشد . از فصل 11تا 19 لغات پر کاربرد شامل موضوعات Problem-Solutions است . فصل 20 هم به مرور لغات می پردازد . بطور کلی تمام فصول این کتاب برای بالا بردن سطح دانش لغوی زبان اموزان می باشد .ازجمله ویژگی های کلیدی این کتاب میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • داشتن واژگان ضروری برای ازمون ایلتس
  • استفاده از نمونه سوالات در پایان هر درس
  • طبقه بندی منظم لغات با توجه به هر درس
  • طبقه بندی واژه ها در انتهای کتاب

در اولین نگاه به این کتاب ممکن است است خواندن ان دشوار به نظر برسد . با کمی تامل در سبک کتاب از مطالعه ان لذت خواهید برد . متن های بکار رفته در ان و همچنین تمرین  های ان شامل مثالهای بسیار جالب و کاربردی است .این کتاب از جمله مهمترین مراجع برای یادگیری لغت در ازمون ایلتس می باشد . لغات موجود در این کتاب در ازمون ایلتس همه ساله تکرار می شود . این کتاب توسط انتشارات کمبریج انتشار یافته است .

لازم است در این جا شما را با چند نکته درباره یادگیری لغات برای ازمون ایلتس اشنا کنیم :

نکته اول : سعی گنید واژگان را با صدای یلند تکرار کنید .

نکته دوم : بین واژگان یک ارتباط معنایی برقرار کنید تا در حافظه بلند مدت شما ماندگار شود .

نکته سوم : واژه ها را در قالب متن های انگلیسی یاد بگیرید .

نکته چهارم : سعی کنید واژگان را در قالب جمله بیاموزید.

یادگیری واژگان ایلتس یکی از مواردی است که تاثیر فراوانی روی عمکرد زبان اموز در ازمون ایلتس دارد . هرچه دانش لغوی بالایی در این ازمون داشته باشید در مهارت چهارگانه این ازمون موفق تر خواهید بود .بسیاری از زبان اموزان در یادگیری لغات زبان با دردسر های زیادی روبرو هستند .

برای موفق شدن در ازمون ایلتس صرف داشتن یک کتاب جامع کافی نمی باشد . برای اینکه بتوانید در ازمون ایلتس نمره دلخواه  خودرا کسب کنید می بایست پشتکار فراوان داشته باشید . با تکرار و تمرین کتاب واژگان آیلتس Vocabulary for IELTS شما می توانید این ازمون را با موفقیت به پایان برسانید .امیدواریم که با دانستن این اطلاعات در جهت رشد و شکوفایی شما قدمی هر چند کوچک برداشته باشیم .

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *