کلیپ آموزش لغات انگلیسی (friends)

کلیپ آموزش لغات انگلیسی (friends) قسمت پنجم

کلیپ آموزش لغات انگلیسی (friends) قسمت پنجم

با سلام خدمت همراهان همیشگی وبسایت موسسه زبان انگلیسی فرساد. امروز کلیپ آموزش لغات انگلیسی (friends) قسمت پنجم را بررسی خواهیم کرد.

این قسمت از سریال انگلیسی فرندز، در روز ولنتاین اتفاق می افتد. راس با دختری جدید در رستورانی قرار میگذارد که همسر سابقش نیز انجا میباشد، و وقتی میبیند تنها شده او را به سر میز خودشان دعوت میکند. صحنه ی بعدی در خانه مانیکا رخ میدهد که دخترها در حالی که خاطرات دوست پسرهای سابقشان را میسوزاندند به اتش سوزی ختم میشود، صحنه ی بعدی درباره ی چندلر و دوست دختر سابقش جنیس میباشد ک دوباره سر راه هم قرار گرفته اند و چون چندلر و جوئی از او خوششان نمی اید، میخواهند وی را رها کنند!

در قسمت پنجم از سریال انگلیسی فرندز سه داستان اتفاق می‌افتد. جویی دوست دختر قبلی‌اش را می‌بیند و از تمام شدن رابطه با او، پشیمان است. سعی در بدست آوردن دوست قبلی‌اش دارد که در این راه دست به دامن مونیکا می‌شود. راس و ریچل نیز به خشکشویی می‌روند و راس می‌خواهد خودش را در دل ریچل جا کند و کلی ماجرای جالب اتفاق می‌افتد. چندلر هم طبق عادت قصد بهم زدن رابطه با جنیس را دارد که فیبی قول داده تا به او کمک کند.

 

مزیت روش آموزش زبان انگلیسی با فیلم نسبت به سایر سیستم های آموزشی این است که، نه تنها دیگر یادگیری زبان برای شما کسل کننده و ملال آور نخواهد بود بلکه شما با شور و اشتیاق بیشتری به یادگیری خواهید پرداخت.(مانند سریال friends) شما در این سیستم آموزشی دو تا از مهارت های مهم زبان انگلیسی یعنی listening و speaking که بیشتر زبان آموزان با آن مشکل دارند را به صورت کامل فرا خواهید گرفت.

نخستین دلیل انتخاب آموزش زبان انگلیسی با سریال فرندز Friends این است این سریال یک مجموعه طنز می باشد و شما با دیدن این سریال هرگز خسته نخواهید شد. نکته دوم کوتاه بودن قسمت های این مجموعه است که هر قسمت حدود ۲۰ دقیقه است و زبان آموز را خسته نمی کند. سوم بخاطر مکالمات انگلیسی بسیار طبیعی و عبارات و اصطلاحات رایج بین کاراکترهاست که شما را جذب خود می کند. شما با دیدن  سریال friends کاملا حس این را خواهید داشت که در کشور آمریکا زندگی می کنید و تمامی موقعیت ها و جملات و تلفظ ها و … کاملا طبیعی هستند و خبری از انگلیسی غیرواقعی که در بسیاری از فیلم ها دیده می شود نیست.

What do you do for a living?مشغول چه کاری هستی؟(چکارا میکنی واسه زندگیت)
Shoot the spotبرنامه ضبط کردن
Fulfilling= satisfying
As soon as i canبه محض اینکه بتونم
Majorرشته تحصیلی
Would it be too weird if I….?خیلی عجیبه اگر من…کلیپ آموزش لغات انگلیسی (friends)
Pregnantبار دار. حامله

(موسسه زبان انگلیسی فرساد)

Come overبیا اینور
Scooch downسر میز اونورتر رفتن
Boyfriend bonfireاتش بازی که دخترها خاطرات دوست پسر سابقشان را در اتش میسوزانند
Get out of controlاز کنترل خارج شدن
Work outحل شدن
You seek me outدنبالم میگردی
Call out to meصدام میکنی
Foghornشیپور

خلاصه مقاله:

در این مقاله آموزش لغات انگلیسی (friends) قسمت پنجم را بررسی کردیم و لغات و اصطلاحات مفید این قسمت را بررسی کردیم.

مقالات مرتبط:
  1. کلیپ آموزش لغات انگلیسی (friends) قسمت اول
  2. کلیپ آموزش لغات انگلیسی (friends) قسمت دوم
  3. کلیپ آموزش لغات انگلیسی (friends) قسمت سوم
  4. کلیپ آموزش لغات انگلیسی (friends) قسمت چهارم

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *