چگونه یک زبان آموز خوب باشیم؟

چگونه یک زبان آموز خوب باشیم؟

چگونه یک زبان آموز خوب باشیم؟

با سلام خدمت تمامی همراهان موسسه زبان انگلیسی فرساد. امروز قصد داریم در رابطه با این که چگونه یک زبان آموز خوب باشیم؟ صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

چگونه یک زبان آموز خوب باشیم؟زبان انگلیسی را زیاد بخوانید، تماشا کنید، گوش کنید.

خواندن روزنامه ها کتاب های انگلیسی زبان، گوش کردن موسیقی، یا تماشای تلویزیون هم می تواند در اتقای مهارت های درک نوشتاری و گفتاری به شما کمک کند. با انجام مکرر آن، شما شروع خواهید کرد به جذب ناخودآگاه چیزهایی مانند تلفظ، الگوهای گفتار، لهجه ها، و گرامر.دانشمندان این پدیده را یادگیری غیرمستقیم می نامند. خودکار و کاغذ را در دسترس خود داشته باشید و لغات نا آشنایی را که می خوانید یا می شنوید، بنویسید. سپس، کمی تحقیق کنید تا معنای آن لغات جدید را بفهمید.

هر روز مطالعه کنید

یادگیری هر زبان جدیدی، یک فرآیند وقت‌گیر است که طبق برخی تخمین‌ها بیش از ۳۰۰ ساعت زمان می‌گیرد. اغلب متخصصین می‌گویند بجای اینکه تلاش به انباشته کردن چند ساعت در یک یا دو نوبت طی هفته کنید، باید بدانید که جلسات درس خوانی کوتاه و منظم مؤثرتر هستند. جلساتی حتی در حد ۳۰ دقیقه در روز می‌تواند به شما در بهبود تدریجی مهارت‌های انگلیسی شما کمک کند پس زیاده روی نکنید.

اصوات را جدا یاد بگیرید

افراد غیر بومی انگلیسی گاهی اوقات با تلفظ برخی از لغات مشکل دارند چون صداهای مشابه رو در زبان بومی خود ندارند. به همین ترتیب دو لغت شاید بسیار شبیه به هم هجی شوند اما کاملاً متفاوت تلفظ شوند (برای مثال tough و though). یا شاید با ترکیب حروفی روبرو شوید که یکی از آن‌ها صامت است (برای مثال k در knife). برای دانستن نکات بیشتر اینجا کلیک کنید

شما می‌توانید مقادیر زیادی از ویدئوهای تلفظ انگلیسی را در یوتیوب پیدا کنید مانند این یکی که از کلماتی استفاده می کنید که با L و R شروع می شوند.

حروف اضافه ی خود را تمرین کنیدچگونه یک زبان آموز خوب باشیم؟

حتی شاگردان پیشرفته ی زبان انگلیسی می توانند در یادگیری حروف اضافه کشمکش داشته باشند، که برای توصیف طول مدت، محل قرارگیری، مسیر، و ارتباطات بین اشیا استفاده می شوند. به معنای واقعی کلمه چندین حرف اضافه در زبان انگلیسی وجود دارد (تعدادی از رایج ترینِ آن ها شامل of, on و for هستند) و تعداد کمی قوانین سخت برای زمان استفاده از آن ها وجود دارد. به جای آن، متخصصان می گویند، بهترین روش یادگیری حروف اضافه حفظ کردن و تمرین استفاده از آن ها در جملات است.

در بازی های واژگانی و دستور زبانی شرکت کنید

همچنین می توانید مهارت ‌های انگلیسی خود را با بازی های واژگانی که مرتبط با درس‌های کلاسی‌ تان هستند تمرین کنید. برای مثال اگر قرار است موضوعاتی راجع به تعطیلات بخوانید؛ زمانی را به فکر کردن درباره‌ی آخرین سفرتان اختصاص دهید. فهرستی تهیه کنید از همه ی لغاتی که شاید برای توصیف فعالیت‌های خود به کار ببرید.شما می توانید این داستان ها را در قالب بازی با زمان افعال انجام دهید.

خلاصه مقاله:

در این مقاله در رابطه با اینکه چگونه یک زبان آموز خوب باشیم؟ صحبت کردیم و چند نکته مفید را ارائه دادیم.

مقالات مرتبط:
  1. یادگیری واژگان انگلیسی
  2. ویژگی های یک زبان آموز موفق
  3. استراتژی های مفید برای تقویت مکالمه
  4. چگونه از فرهنگ لغت استفاده کنیم؟

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *