قدم اول: مشاوره

مشاوران حرفه‌ای موسسه فرساد در کنار شما هستند تا به شما در در اخذ بهترین تصمیم و انتخاب موثرترین دوره کمک کنند. فقط کافیست اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم..

قدم دوم: تعیین سطح

تعیین سطح به صورت آنلاین و حضوری صورت می گیرد. تعیین سطح آنلاین براحتی بر روی سایت و با شنیدن فایل های موجود و با ضبط و ارسال پاسخ های شما به صورت آنلاین انجام می گیرد.
در صورتی که تمایل به تعیین سطح حضوری دارید. پس از ثبت نام با همکاران ما برای تنظیم ساعت هماهنگ کنید. تعیین سطح به صورت حضوری یا آنلاین و از طریق اسکای روم انجام خواهد شد.

قدم سوم: ثبت نام

پس از تعیین سطح و اعلام توسط همکاران ما و بر اساس نوع برنامه انتخابی شما (آیلتس یا مکالمه) (فشرده یک ماهه یا دوره بلند مدت) دوره خود را انتخاب و به سبد خرید اضافه نموده و تنها جهت ثبت نام قطعی ده درصد هر دوره را پرداخت نمائید. پرداخت بقیه مبلغ دوره به صورت نقد یا اقساط توسط همکاران ما هماهنگ خواهد شد.

قدم چهارم: برنامه ریزی و شروع

بعد سالها تدریس تخصصی زبان انگلیسی می دانیم. یک نسخه واحد برای آموزش همه انسان ها وجود ندارد. لذا بر اساس شرایط مختلف فراگیر زبان ما برنامه ریزی می کنیم. تا شخص بتواند در دوره انتخابی خود از حداکثر یادگیری و بهره وری بهره مند شود.