کتاب Objective IELTS Intermediate

کتاب Objective IELTS Intermediate

 دانلود کتاب Objective IELTS Intermediate

با سلام خدمت همراهان همیشگی موسسه فرساد

امروز برای شما یک کتاب خوب که از مجموعه کمبریج منتشر شده است آماده کرده ایم

کتاب  Objective IELTS Intermediate

کتاب Objective IELTS Intermediate

از جمله منابع  آیلتس می توان به کتاب‌های Objective اشاره کرد. این مجموعه شامل دو کتاب آیلتس در دو سطح متوسطه و پیشرفته است که ناشر به ترتیب دامنه نمره آیلتس  ۵.۵ تا ۶ و ۶ تا ۶.۶ را برای هریک توصیه می کند. مهارت‌های زبان (speaking, listening, reading & writing) در این کتاب به صورت ترکیبی (integrated) ارائه شده‌اند که به گفته ناشر (Cambridge) برای هر دو ماژول آیلتس جنران و آکادمیک مناسب می باشند. موسسه زبان فرساد این کتاب را به تمامی زبان آموزان که هدف بالا دارند و در تلاش هستند تا نمره خوبی در آزمون آیلتس بگیرند توصیه می کند و لینک دانلود این کتاب را برای

کتاب سطح متوسط در قالب ۲۰ درس با موضوعاتی جذاب سطح نمره آیلتس شما را تا ۶ ارتقا می‌دهد. نمونه‌هایی از بانک سوالات آیلتس بویژه در بخش‌هایی که داوطلبان در آن مشکل دارند ذکر شده است. این نمونه‌ها به ما در مورد اشتباهات رایج در آزمون‌های آیلتس واقعی (actual test) هشدار داده و کمک می کند حتی‌الامکان مرتکب این چنین اشتباهاتی نشویم. این کتاب در مورد آزمون ایلتس یک منبع کامل است و برای داشتن یک نمره خوب در این آزمون مفید است.

در این کتاب

با ۱۰ بخش مرور تحت عنوان test folder روبرو می شویم که آموخته های ما را باز آفرینی کرده و در باکس‌هایی نکات مهم را به ما یادآوری می‌کند. از دیگر موارد جالب این کتاب می توان به بخش ویژه رایتینگ آیلتس اشاره نمود. نظیر قسمت بالا بخشی ویژه تحت عنوان writing folder  در ۱۰ قسمت نکات مربوط به مهارت نوشتاری را مرور می کند.

درج نکات مختلف در هر درس و مرور مجدد آنها در بخش های مختلف کتاب ما را در یادگیری و مهمتر از آن در بکارگیری این نکات در آزمون آیلتس واقعی ماهر می سازد. در انتهای کتاب بخش ضمیمه شامل نکات گرامری قرار داده شده است که اشتباهات رایج را به ما گوشزد می‌کند.

کتاب Objective IELTS Intermediate

به همراه این کتاب بخش نرم‌افزاری در قالب یک سی دی قرار داده شده است. با نصب نرم افزار می توانید نکات گرامری، تلفظ و لغات بیشتری را فراگرفته و مهارت‌های چهارگانه زبان را ارتقا دهید. اما مزیت هیجان انگیز این کتاب در برگرفتن پاسخ سوالات است که به کتاب امتیاز خود-خوان بودن (self-study) می‌دهد.

از مطالعه این کتاب لذت ببرید

خلاصه مقاله:

در این مقاله کتاب Objective IELTS Intermediate را که یک کتاب مفید برای آزمون ایلتس است زا معرفی و قالب کلی این کتاب را بررسی کردیم همچنین برای راحتی کار شما لینک دانلود این کتاب را در اختیار شما قرار دادیم.

مقالات مرتبط:
  1. طریقه استفاده از فرهنگ لغت تک زبانه برای یادگیری زبان انگلیسی
  2. آیا چند زبانه بودن به ارتقاء شغلی ما کمک می کند؟
  3. رزومه نویسی چیست و تاثیر زبان انگلیسی در آن کدام است؟
  4. نوشتار و تفاوت بین نوشتار رسمی و غیر رسمی
  5. آزمون آیلتس

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *