تکنیک های فوق العاده یادگیری زبان

تکنیک های فوق العاده یادگیری زبان انگلیسی

تکنیک های فوق العاده یادگیری زبان انگلیسی

با سلام خدمت تمامی همراهان موسسه زبان انگلیسی فرساد. امروز قصد داریم تکنیک های فوق العاده یادگیری زبان انگلیسی را بیان کنیم. با ما همراه باشید.

تکنیک های فوق العاده یادگیری زبانالگوهای زبان انگلیسی را بخاطر بیاورید نه قوانین

الگوها در زبان انگلیسی ترکیب خاصی از لغات زبان انگلیسی هستند که انگلیسی زبانان همیشه از آن ها استفاده می کنند تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. در واقع همه زبان ها از الگوهای مشخصی ساخته شده اند و هرچه پیدا کردن این الگوهای برای زبان آموزان آسان تر باشد ، یادگیری آن زبان برای آن ها آسان تر خواهد بود. حتما شما تا به حال زمان زیادی را برای یادگیری گرامر و املا زبان انگلیسی صرف کرده اید. به جای اینکه زمان خود را تنها صرف گرامر های سخت و پیچیده کنید، سعی کنید الگو ها را به خاطر بسپارید.

شباهت های زبان انگلیسی را پیدا کرده و یاد بگیرید

یکی از دشوارترین کارها در مورد یادگیری یک زبان جدید ، یادگیری همه اصوات جدید آن زبان است. زبان انگلیسی حتی ممکن است اصواتی داشته باشد که در زبان مادری شما هرگز از آن ها استفاده نشده است. اگرچه زبان ها می توانند بسیار متفاوت از یکدیگر باشند، اما همه آنها شباهت هایی با هم نیز دارند. به عنوان مثال اگر چه برخی از کلمات انگلیسی با حروف BL  مانند چشمک زدن Blink شروع می‌شوند، اما ما هرگز کلمه ای که با حروف ” LB” شروع شود را نمی شنویم. سعی کنید این صدا را پیدا کرده و بیاموزید.

عبارت ها را بیاموزید نه کلمات

برخی از کلمات دارای یک معنی به خاص هستند، اما وقتی با کلمات دیگر کنار هم قرار بگیرند معنای آنها کاملا متفاوت می‌شود. یادگیری کلمات به تنهایی می تواند دشوار باشد زیرا بسیاری از کلمات بیش از یک معنی دارند و زبان آموزان فقط با دانستن یک کلمه قادر نخواهند بود از آن در مکالمات خود استفاده کنند. بنابراین وقتی کلمات جدید را یاد می گیرند، باید بدانند که چگونه از آنها در عبارات، جملات و مکالمه استفاده کنند .

اصوات جدید را بطور مجزا یاد بگیریدتکنیک های فوق العاده یادگیری زبان

یادگیری زبان انگلیسی نحوه عملکرد مغز شما را تغییر خواهد داد. یادگیری یک زبان جدید در واقع باعث رشد مغز شما می شود یک مطالعه نشان داده است که  مغز ما نسبت به صداهای مختلف واکنش‌های متفاوتی نشان می دهد.

به عنوان مثال، حروف L و R هنگام شنیدن برای زبان آموزان کمی دشوار است، به خصوص اگر زبان مادری آنها فقط برای هر دو صدا یک حرف داشته باشد مثل زبان ژاپنی. این تحقیق نشان داده است وقتی انگلیسی زبانان حرف های L و R را شنیدند، دو بخش مختلف از مغز آنها نسبت به به این صدا‌ها واکنش نشان داد در حالیکه  ژاپنی ها فقط به یک منطقه واکنش نشان داده بودند.

خلاصه مقاله:

در این مقاله در رابطه با تکنیک های فوق العاده یادگیری زبان انگلیسی آشنا شدیم و آن ها را بررسی کردیم.

مقالات مرتبط:

  1. سوالات غیر مستقیم در زبان انگلیسی
  2. سه مشکل اصلی پیش روی یک زبان آموز
  3. بهترین روش یادگیری زبان در منزل
  4. چگونه کلمات زبان انگلیسی را حفظ کنیم ؟

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *