یادگیری عبارات بجای لغات زبان انگلیسی Learn phrases English words

یادگیری عبارات بجای لغات زبان انگلیسی

یادگیری عبارات بجای لغات زبان انگلیسی

خیلی از ما ها برای یادگیری زبان تجربه یادگیری لغت بجای عبارات کاربردی زبان انگلیسی را داشته ایم . اما حفظ کردن لغت نه تنها راه موثری برای یادگیری زبان انگلیسی نیست بلکه وقت تلف کردن می باشد . حفظ کردن لغات یک روش کاملاسنتی می باشد . روشی که اکثر افراد در دوران تحصیل خود از این استراتژی  استفاده میکردند . تکرار واژگان گرچه یک روش رایج در یادگیری  ان می باشد اما در بلندمدت کارایی مناسبی ندارد .یادگیری عبارات بجای لغات زبان انگلیسی یکی از راهها برای افزایش یادگیری بدون فراموشی زبان انگلیسی می باشد .

اما منظوراز عبارت چیست ؟

عبارت به مجموعه ای از کلمات گفته میشود که به هم مرتبط هستند که متمرکز بر روی یک ایده می باشد. امروز منابع لغات جای خود را به عبارات داده اند. از جمله این منابع می توان به کتاب Collocation in Use اشاره کرد که البته به صورت رایگان در سایت ما در دسترس شماست. حال که با مفهوم عبارت آشنا شدید میخواهیم شما را با این نکته اشنا کنیم که چه قدرتی در استفاده از عبارات بجای لغت وجود دارد. دلیل اینکه به شما توصیه می کنیم از عبارات برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید چیست ؟

دلایل استفاده از عبارات بجای یادگیری واژه

عبارت وارد ذهن کنیم تا عبارت خارج شود

یکی از دلایل استفاده از عبارات بجای یادگیری واژه این است که عبارات به شما اطلاعات بیشتر میدهد .بطوری که شما راحت‌تر یک عبارات را به یاد می اورید .یک عبارت از انجایی که شامل واژگان مختلفی می‌باشد باعث می شود که واژگان زیادی را یاد بگیرید و مدت زمان زیادی آنها را در حافظه خود داشته باشید . برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله ” ۱۰ روش افزایش دایره لغات انگلیسی ” مراجعه کنید. همچنین فراموش نکنیم که برای بالا بردن بازدهی یادگیری خود نیاز به دفتری ویژه موسوم به دفتر افزایش واژگان زبان انگلیسی داریم.

گرامر را هم زمان فرابگیریم

از دیگر دلایل بکاربردن عبارت این است شما علاوه بر اینکه کلمات مختلف یاد می گیرید، در عین حال گرامر را نیز آموزش می‌بینید . دیگر نیازی به دانستن قواعد زبان انگلیسی نیست .شما بطور خودکار با نحوه زمان فعل و استفاده از کلمات در عبارات اشنا می شوید .

یادگیری عبارات بجای لغات زبان انگلیسی

با یادگیری عبارات شما بطور نا‌خوداگاه صرف درست فعل را می‌آموزید . اینکار مکالمه و فهم شما را سریعتر میکند . بطوریکه توصیه میشود یرای تقویت مکالمه عبارات را یاد بگیرید تا اینکه بخواهید کلمه کلمه مکالمه را انجام دهید .

فراگیری تلفظ لغات

از دلایل دیگری که میتوان نام برد این است که یادگیری عبارت زبان انگلیسی به تلفظ شما نیز کمک میکند .

نحوه بکاری لغات در جمله

استفاده از عبارات در درک بهتر لغات به شما کمک شایانی میکند . از آنجایی هر لغت ممکنه است معانی متفاوتی داشته باشد. اگر در قالب یک عبارات شما آنرا یاد بگیرید معنی درست برای آن جمله درک می کنید.

این نکته را بخاطر داشته باشید که هرچه عبارات زیادی در ذهن خود داشته باشید برای صحیت کردن به زبان انگلیسی کمتر دچار مشکل می‌شوید .بطوریکه کلمات به آسانی یکی پس از دیگری به ذهنتان خطور میکند.  در نتیجه متوجه خواهید شد که چقدر می توانید در صحیت کردن زبان انگلیسی با تسلط کاملتری صحبت کنید .پس تا می توانید بجای یادگیری لغت به لغت ، عبارات انگلیسی را بیاموزید.

امیدواریم با دانستن این نکات توانسته باشیم گامی در جهت یادگیری اسانتر و  بدون فراموشی زبان انگلیسی برای شما برداشته باشیم .

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *