داستان The Gift of the Magi

داستان The Gift of the Magi

داستان The Gift of the Magi

با سلام خدمت همراهان همیشگی موسسه فرساد امروز همراه ما باشید با بررسی داستان انگلیسی کوتاه The Gift of the Magi
داستان انگلیسی «هدیه مغان» یا «هدیه‌های کریسمس» (به انگلیسی: The Gift of the Magi) داستان انگلیسی کوتاهی ازاو. هنری نویسنده آمریکایی که نخستین بار سال ۱۹۰۵منتشر شد. سپس به دلیل محبوبیت زیاد، بارها به صورت کتاب مستقل نیز به چاپ رسید. داستان The Gift of the Magiداستان در مورد زوج جوان و فقیری است که در آستانه کریسمس با از خودگذشتگی برای یکدیگر هدیه‌های گرانبهایی تهیه می‌کنند.  همچنین می‌توانید از آموزش‌های رایگان ما در سایت موسسه زبان فرساد استفاده کنید.

داستان انگلیسی هدیه کریسمس (The gift of the magi) در سطح beginner نوشته شده که دارای بیش از 300 کلمه جدید و گرامر متفاوت می باشد. با نگاهی دقیق تر می توان گفت خواندن داستان انگلیسی دایره لغات (vocabulary) و قواعد زبان (grammar) را تقویت می کند که مهمترین فایده آن این است که می دانید یک لغت یا مبحث دستوری را باید در چه موقعیتی بکار برد. گوش دادن به فایل صوتی باعث بهبود تلفظ و همچنین تسریع درک شما از متن میشود. در این پست ترجمه و فایل صوتی داستان انگلیسی نیز برای شما به اشتراک گذاشته شده است که به تقویت مهارت reading شما کمک می کند.

قسمتی از داستان:

یک دلار و هشتاد و هفت سنت؛ تمام پولی که همراهش بود. هرروز وقتی برای خرید بیرون می‌رفت، خیلی کم خرج می‌کرد. ارزان‌ترین گوشت و سبزیجات را می‌خرید، و درحالیکه از خستگی رمقی برای راه رفتن نداشت، تمام فروشگاه‌ها را می‌گشت تا ارزانترین غذا را پیدا کند.

دِلا (Della) پول را دوباره شمرد. اشتباه نکرده بود. درست یک دلار و هشتاد و هفت سنت ته جیبش باقی مانده بود؛ و فردا هم کریسمس بود.
کاری جز گریه از دستش برنمی‌آمد. پس در همان اتاق کوچک نشست و شروع کرد به گریه کردن.

دِلا در همین اتاق کوچک به همراه شوهرش، جیمز دلینگهام یانگ (James Dillingham Young)، در نیویورک زندگی می‌کرد. غیر از آن اتاق محقر، خانه‌شان یک آشپزخانه، اتاق‌خواب و حمام نیز داشت، که همه آنها به کوچکی همان اتاق بود. جیمز با این که شغل خیلی خوبی نداشت اما بازهم خوش‌شانس بود که بیکار نبود.

(برای دانلود فایل این داستان انگلیسی به انتهای مقاله بروید)

بیشتر حقوقش را برای اجاره همین چند اتاق کوچک و بدردنخور می‌داد. دِلا نیز قبلا دنبال کار گشته بود اما اوضاع اشتغال اصلا خوب نبود و نتوانسته بود کاری پیدا کند.وقتهایی که جیم، آنطور که دِلا صدایش می‌کرد، از سرکار به اتاق برمی‌گشت، دِلا دستهایش را با حرارت و شوقی خاص دور گردنش می‌انداخت. اوضاع زندگی‌شان خوب نبود، اما همین صمیمیت میانشان، به زندگی روح میداد.

سایر داستان های انگلیسی

داستان کوتاه A Dark Brown Dog

کتاب رمان Animal Farm

داستان تاریخی King Henry VIII

داستان The Gift of the Magi

 

دِلا چشمهای خیس از اشکش را با دست پاک کرد و صورتش را شست. کنار پنجره رفت و به گربه‌ی خاکستری روی دیوار خاکستری در کنار جاده‌خاکستری خیره شد. فردا کریسمس بود و او فقط یک دلار و هشتاد و هفت سنت بیشتر برای خرید هدیه‌ی کریسمس برای جیم نداشت. جیم را خیلی دوست داشت و از ته دل آرزو می‌کرد تا هدیه‌ای گرانبها برایش بخرد. هدیه‌ای شگفت‌انگیز؛ تا به اون نشان دهد چه اندازه دوستش دارد و …

خلاصه مقاله:

در این مقاله در مورد داستان The Gift of the Magi صحبت کردیم و بخشی از این داستان را بررسی کردیم. همچنین لینک دانلود این داستان را برای شما در انتهای مقاله قرار دادیم.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *