شش تکنیک یادگیری زبان انگلیسی

شش تکنیک یادگیری زبان انگلیسی

شش تکنیک یادگیری زبان انگلیسی

با سلام خدمت تمامی همراهان موسسه زبان انگلیسی فرساد. امروز قصد داریم در رابطه با شش تکنیک یادگیری زبان انگلیسی صحبت کنیم.

برای یادگیری زبان انگلیسی راه های مختلفی وجود دارد اما امروز قصد دارم شش تکنیک یادگیری زبان انگلیسی را بررسی کنیم که بسیار مفید است.

تکنیک اول : همیشه به دنبال عبارات باشید و نه لغت ها به صورت تکی

هرگز کلمات را بصورت جداگانه و منفرد یاد نگیرید . وقتی یک لغت جدید می بینید همیشه اصطلاحی را که این لغت جدید در آن به کاربرده شده است یادداشت کنید و وقتی می خواهید مرور کنید همیشه همان عبارات را مطالعه کنید و نه کلمات را . اصطلاحات را گردآوری کنید با این تکنیک مکالمه و گرامر زبان شما ۴ الی ۵ برابر سریعتر بهبود می یابد.شش تکنیک یادگیری زبان انگلیسی

تکنیک دوم : یادگیری آرام و عمیق بهترین است

راز یادگیری راحت مکالمه انگلیسی یادگیری دقیق کلمات و عبارات انگلیسی می باشد اینکه ما توضیح کلمات را بدانیم و یا فقط برای آزمون آن را در حافظه بسپاریم کافی نیست بلکه باید ملکه ذهن ما شوند. برای یادگیری مکالمه انگلیسی باید بارها و بارها یک درس را مطالعه کنید. شما باید خیلی عمیق مطالعه کنید و یاد بگیرید.

تکنیک سوم : از یادگیری گرامر انگلیسی دست بردارید

زیاد خودتان را اسیر گرامر نکنید. گرامربه شما آموزش می دهد که شما به زبان انگلیسی فکر کنید ولی شما می خواهید به صورت خودکار با زبان صحبت کنید بدون فکر کردن، بدین صورت شما مثل یک انگلیسی زبان، انگلیسی را یادمی گیرید.

تکنیک چهارم : گوش کنید و جواب دهید و تکرارکنید

درکنار هر درسی سوالاتی هم مطرح می شوند همیشه به سوالات جواب دهید و ازکنار آن ها نگذرید. بهنگام گوش دادن به منابع صوتی از یکی از دوستان بخواهید در باره داستان از شما سوال کند و شما به آنها جواب دهید این به شما یادمی دهد که سریع فکر کنید و جواب را پیداکنید.

تکنیک پنجم : برای بهبود انگلیسی باید دروس و منابع انگلیسی واقعی را هم مطالعه کنید

اگر می خواهید انگلیسی واقعی یعنی همان انگلیسی که در جوامع انگلیسی زبان استفاده می شود را یاد بگیرید باید از منابعی استفاده کنید که در این باره نگاشته شده اند نظیر فیلم ها , مجلات واقعی , کتب صوتی واقعی , رادیوها و… واقعی منظور این است که انگلیسی زبان ها خودشان از آن استفاده می کنند گوش می دهند , نگاه می کنند و می خوانند .

شش تکنیک یادگیری زبان انگلیسیتکنیک ششم و مهمترین قانون : اول گوش کنید

شما هر روز باید به انگلیسی گوش فرا دهید متون انگلیسی را نخوانید بلکه فقط گوش دهید خیلی ساده است این کلید موفقیت شما در یادگیری مکالمه انگلیسی است از خواندن متون انگلیسی راصرف نظر کند وبه گوش دادن زبان انگلیسی به صورت مداوم و روزانه بپردازید. انگلیسی را با گوشهایتان یادبگیرید و نه با چشمهایتان در اغلب مراکز آموزش زبان شما با چشم زبان را یادمی گیرید شما متون انگلیسی را می خوانید و قواعد گرامری را فرامی گیرید اما برای موفقیت در یادگیری مکالمه انگلیسی باید سیستم شنیداری را جایگزین کنید.

خلاصه مقاله:

در این مقاله شش تکنیک یادگیری زبان انگلیسی را بررسی کردیم که اگر آن ها را دنبال کنید پیشرفت چشم گیری خواهید داشت.

مقالات مرتبط:
  1. اهمیت یادگیری تلفظ در زبان انگلیسی
  2. 11 نکته تقویت مهرت نوشتاری انگلیسی
  3. چگونه لهجه خود را کاهش دهیم
  4. 7 سبک تدریس زبان انگلیسی

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *