نکاتی در مورد آمادگی آزمون تافل

نکاتی در مورد آمادگی آزمون تافل

نکاتی در مورد آمادگی آزمون تافل

با سلام خدمت تمامی همراهان موسسه زبان انگلیسی فرساد. امروز قصد داریم نکاتی در مورد آمادگی آزمون تافل را بررسی کنیم.

نکته اول : پایه خود را  تقویت کنید

نکاتی در مورد آمادگی آزمون تافلنوشتن امتحان تافل وقت زیادی می برد. اگر در امتحان کاغذی شرکت می کنید تقریباً ۲.۵ ساعت طول خواهد کشید. iBT طولانی تر است. شما می توانید انتظار داشته باشید که ۴ ساعت پشت کامپیوتر باشید. خیلی از شاگردان، ظرفیت توجهِ تقریباً دو ساعتی دارند. این حداکثر مدت بیش تر کلاس ها است. بعد از این مدت زمان، عملکرد شروع به تضعیف شدن می کند. اگر شما جلسات مطالعه ی خود را برای یک یا دو ساعت تنظیم کنید، مغزتان آماده ی چهار ساعت کار کردن نخواهد بود. با جلسات مطالعه ی کوتاه شروع کنید، و آن را در طول زمان به مدت طولانی تر برسانید و به زمان آزمون تافل نزدیک کنید.

نکته دوم : از امتحانات آزمایشی تافل استفاده کنید

بهترین روش آماده شدن برای تافل این است که در امتحانات آزمایشی شرکت کنید. اگر در کلاس تافل شرکت کنید، معلمتان منبع زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. اگر شما خودتان در حال مطالعه برای تافل هستید، باید تعداد کمی منابع اصلی بخرید. کتابی را پیدا کنید که دارای تمرین، لغت، امتحانات آزمایشی، سی دی، و جواب های توضیحی باشد. احتمال دارد که شما نخواهید از اول به آخر کتاب را کار کنید. روی قسمت هایی کار کنید که برای شما چالش برانگیزترین قسمت است بنابرین این امتحانات مفید هستند.

 نکته سوم : یک مدرس خوب پیدا کنید

یک معلم انگلیسی Native قابل اعتماد که اطلاعات زیادی درباره ی تافل دارد یکی از بهترین منابعی است که یک شاگرد می تواند داشته باشد. شما سوالات زیادی خواهید داشت که کتابتان نمی تواند جوابش را مهیا کند. شاگردان ناامید اغلب تسلیم می شوند. مهم است که شما شخصی را داشته باشید تا به سوالاتتان جواب دهد و موقعی که احساس ناامیدی دارید شما را تشویق کند‌. اگر شما نمی توانید از پس مخارج یک معلم یا معلم خصوصی برآیید، شاگردی را پیدا کنید که قبلاً برای امتحان مطالعه کرده است. گاهی شاگردان دیگر می توانند نکات فوق العاده ای را در اختیارتان قرار دهند و در سوالات گرامر به شما کمک کنند. شما احتمالاً قادر خواهید بود تا به شاگردان دیگر هم در مورد سوالاتشان کمک کنید.

نکته طلایی

تافل iBT مشابه امتحانات تافل قبلی گرامر را به طور جداگانه مورد آزمایش قرار نمی دهد. شما همچنان لازم خواهید داشت تا اثبات کنید که نکاتی در مورد آمادگی آزمون تافلفهمی قوی از گرامر در قسمت های اسپیکینگ و رایتینگ دارید‌. آشنا کردن خود با لغات آکادمیک اصلی کمک کننده است. کتاب های کمک کننده ای برای این هدف وجود دارند. به یاد داشته باشید که برای جواب دادن به سوالات لازم نیست تا هر لغت را در متن ریدینگ بدانید. خواندن را بدون گذاشتن یک دیکشنری در نزدیک خود تمرین کنید. موقعی که صحبت از سوالات به میان می آید، روی موضوعاتی تمرکز کنید که سوالات به آن ها مربوط هستند.

خلاصه مقاله:

در این مقاله نکاتی در مورد آمادگی آزمون تافل را که برای هر زبان آموز که دنبال نمره خوب است، مفید خواهد بود صحبت کردیم.

مقالات مرتبط:
  1. نکاتی در رابطه با یادگیری زبان انگلیسی در منزل
  2. علت های عدم موفقیت در راه یادگیری زبان انگلیسی
  3. نکاتی در رابطه با رایتینگ آیلتس
  4. شش تکنیک یادگیری زبان انگلیسی

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *