نکاتی در رابطه با رایتینگ آیلتس 7 Tips on IELTS Writing

نکاتی در رابطه با رایتینگ آیلتس

نکاتی در رابطه با رایتینگ آیلتس

با سلام خدمت تمامی همراهان موسسه زبان انگلیسی فرساد. امروز قصد داریم نکاتی در رابطه با رایتینگ آیلتس و کسب یک نمره خوب را به شما آموزش دهیم.

فرمت آزمون رایتینگ جنرال

در این آزمون دو بخش وجود دارد و 60 دقیقه زمان به آن اختصاص داده شده است.نکاتی در رابطه با رایتینگ آیلتس

بخش Task 1: به شما موقعیتی ارائه واز شما درخواست می شود که نامه ای بنویسید که اطلاعاتی را درخواست می کند یا موقعیتی را توضیح می دهد.نامه ممکن است شخصی،نیمه شخصی یا رسمی باشد بنابراین شما باید تفاوت نوشتن نامه رسمی و غیر رسمی را یاد داشته باشید.

بخش Task 2: از شما خواسته می شود که مقاله ای در پاسخ به یک دیدگاه،استدلال یا مشکلی بنویسید.این مقاله نسبت به مقاله ی Task 2 رایتینگ آکادمیک از رسمیت کمتری برخورداراست و از پاسخ های شخصی تری استفاده می کند.Task 2 دوبرابر بیشتر از Task 1 در نمره ی رایتینگ تاثیرگذار است. بهتر است 30 دقیقه را به Task 2 اختصاص دهید.

توجه داشته باشید که اکثر موضوعات ،موردعلاقه ی عموم می باشند

فرمت آزمون رایتینگ آکادمیک

در این آزمون 2 بخش وجود دارد و 60 دقیقه زمان به آن اختصاص داده شده است. توجه داشته باشید که Task 1 و Task 2 باید به سبک ویژه ای نوشته شوند.

بخش Task 1: در Task 1 به شما جداول و نمودارهایی داده می شود و از شما خواسته می شود که اطلاعات این جداول و نمودارها را با کلماتی که خودتان می دانید خلاصه کرده و گزارش دهید، گاهی اوقات ممکن است از شما خواسته شود که داده ها را انتخاب و مقایسه کنید، مراحل یک فرآیند را توصیف کنید یا شی ای را توصیف کرده و در مورد آن متن بنویسید.

بخش Task 2: در Task 2 از شما خواسته می شود که مقاله ای در پاسخ به یک دیدگاه، استدلال یا مشکلی بنویسید. Task 2 دو برابر بیشتر از Task 1 در نمره ی رایتینگ تاثیرگذار است.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که موضوعات مورد علاقه ی عموم هستند و براحتی قابل درک می باشند و کاملا مناسب داوطلبان ورود به دوره های  کارشناسی و تحصیلات تکمیلی می باشند.

برای شناختن انواع آزمون های آیلتس اینجا کلیک کنید.

نکاتی در رابطه با بخش رایتینگ آیلتس

نکاتی در رابطه با رایتینگ آیلتسبه حداقل محدودیت کلمه توجه کنید. اگر شما برای Task 1 کمتر از 150 کلمه و برای Task 2 کمتر از250 کلمه می نویسید نمره این قسمت را از دست خواهید داد.

مراقب باشید که از واژه های خودتان استفاده کنید چرا که مصححان  کلماتی را که از سوال کپی شده است را در تعداد کلمات به حساب نخواهند آورد و به شما نمره ای تعلق نمیگیرد.

شما باید هر دو پاسخ تان را به طور کامل بنویسید. شما باید ایده هایتان را در پاراگراف ها مرتب کنید تا به مصححان نشان دهید که شما قادر هستید نکات اصلی و نکات پوششی و حمایتی را سازماندهی کنید.

در آزمون رایتینگ از نوشتن جملات طولانی بپرهیزید. اگرجملات خیلی طولانی باشند از انسجام کمتری برخوردار خواهند بود و همچنین کنترل گرامر برایتان مشکل خواهد بود.

خلاصه مقاله:

در این مقاله نکاتی در رابطه با رایتینگ آیلتس بررسی کردیم و فرمت آزمون های آیلتس را ارائه دادیم.

مقالات مرتبط:
  1. دانلود مکالمه آموزشی مصاحبه شغلی
  2. راه های افزایش نمره ریدینگ در آزمون آیلتس
  3. چگونه از ساختار منفی در جملات استفاده کنیم ؟
  4. سه مشکل اصلی پیش روی یک زبان آموز

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *