یادگیری زبان انگلیسی از طریق موسیقی

یادگیری زبان انگلیسی از طریق موسیقی

یادگیری زبان انگلیسی از طریق موسیقی

با سلام خدمت تمامی همراهان موسسه زبان انگلیسی فرساد. امروز قصد داریم مبحث یادگیری زبان انگلیسی از طریق موسیقی را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

حتما برای شما پیش آمده است که یک موسیقی به ربان انگلیسی را شنیده باشید و برخی از کلمات در ذهن شما جای گرفته باشد.

امروزه یادگیری زبان انگلیسی از طریق موسیقی رواج پیدا کرده است ولی باید دقت کنید که روش یادگیری موثر باشد.

انتخاب منابع درست موسیقییادگیری زبان انگلیسی از طریق موسیقی

استفاده از آهنگ های درست و در سطح شما در یادگیری زبان انگلیسی موثر است و اگر نکات ضروری را رعایت نکنید، ممکن است از این روش دلزده شوید. گوش دادن و تمرین موسیقی هایی که به آن ها علاقه ندارید، علاقه شما را برای یادگیری از بین می برد. به یا داشته باشید که نگاه کردن به متن موسیقی در ابتدا نتیجه خوبی به همراه نخواهد داشت. و سعی کنید گوشتان را تقویت کنید.

در ابتدای یادگیری از موسیقی هایی مانند رپ و راک، گوش ندهید. در این نوع موسیقی ها از تعداد زیادی لغات استفاده می شود که مدت زمان کافی برای یادگیری را همزمان با گوش دادن به شما نمی دهد. موسیقی و ترانه های آرام و با سبک پاپ در ابتدا کاربردی تر بوده و از لغات ساده تری در آن ها استفاده شده است.

تقویت ذهن از طریق آهنگ

هنگام گوش دادن به موسیقی هر دو نیمکره مغز درگیر هستند  که سبب می شود یادگیری بهتر و کاملتر رخ دهد. تمرکز بر روی شعر و کلمات، به خاطر سپردن آنها را آسانتر می کند و به یادگیری شما کمک زیادی می کند.وقتی به  موسیقی گوش می دهید، ارتباط قوی حسی زیادی را با آن برقرار می کنید و مطمئنا یادگیری زبان انگلیسی که به نظر اندکی خشک و سخت می باشد، با حال و احساس خوب آهنگ، با کیفیت تر و بهتر خواهد بود پس هر آهنگی را گوش ندهید.

لحن، لهجه و تلفظ صحیح لغات

یادگیری زبان انگلیسی از طریق موسیقیبا گوش دادن به موسیقی این فرصت را دارید تا روی لحن، تلفظ، لهجه های متفاوت کلمات و جملات تمرکز کنید و آنها را بیاموزید. همیشه فقط به گوش دادن کفایت نکنید. برای تسلط بیشتر در حین آموزش زبان انگلیسی آهنگ مورد نظر خود را تکرار کنید. بعد از چندین بار تمرین، آهنگ بدون ترانه را پخش کنید و خودتان بخوانید و آن را ضبط کنید و به آن گوش دهید. تکرار این کار زبان شما را برای تلفظ درست لغات آماده می سازد. سعی کنید این تمرین را به صورت روزانه انجام دهید.

تقسیم آهنگ

یکی از اشتباهات رایج  زبان آموزان در آموزش زبان انگلیسی از طریق آهنگ این است که زبان آموزان فکر می کنند که ترانه و موسیقی را باید به کاملا درک کنند در صورتی که باید آن را به چند بخش تقسیم کرد.

خلاصه مقاله:

در این مقاله در رابطه با یادگیری زبان انگلیسی از طریق موسیقی صحبت کردیم و راهکار هایی را برای یادگیری به شیوه صحیح را ارائه دادیم.

مقالات مرتبط:
  1. مراسم روز زمین
  2. انگلیسی را با داستان فرا بگیرید
  3. اصطلاحاتی برای ابراز هیجان
  4. نکات ساده و بسیار مهم برای مکالمه زبان انگلیسی

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *