چه کسانی در دوره های مکالمه و آیلتس IELTS موسسه زبان فرساد شرکت کرده‌ند؟

چه کسانی در دوره های مکالمه و آیلتس IELTS موسسه زبان فرساد شرکت کرده‌ند؟

شما بعنوان یک زبان پژوه چه انتظاری از دوره آموزشی خود دارید، اگر در یک دوره مکالمه و یا آیلتس IELTS یک موسسه زبان انگلیسی شرکت داشته باشید؟  چالش ها و مشکلات یادگیری زبان از نظر شما چیست؟ مقاله چالش ها و مشکلات یادگیری زبان انگلیسی تا چه میزانی توانسته به دغدغه‌های شما بپردازد. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید تا بیش از پیش بتوانیم در به‌روز کردن متد آموزشی خود به کوشیم.

نظرتان با تضمین چیست؟

موسسه زبان فرساد یکی از موسساتی است که در چند سال اخیر فعالیت گسترده‌ای در زمینه آموزش زبان انگلیسی با هداف مکالمه و آیلتس IELTS داشته است. رده سنی هدف ما بزرگسالان است. شما می‌توانید در قالب قراردادی قانونی به صورت ۱۰۰٪ تضمینی صفر تا صد آموزش زبان خود را به این موسسه واگذار کنید. بدین معنی که در هر کجای دوره مکالمه یا آیلتس IELTS ، که رضایت نداشتید، با اعلام نارضایتی خود به موسسه ، به سادگی و در همان روز وجه پرداختی خود را بطور کامل بدون یک ریال کسر از دریافت کنید. به جرات می‌توان گفت این خدمت ما ، از معدود مواردی است که در کشور عزیزمان ایران شاهد آن هستیم.

جمعیت کلاس چقدر مهم است؟

برگزاری کلاس ها با جمعیت پایین، بین ۴ تا ۶ نفر هدف نشان دهنده تعهدی است که به هدف خود یعنی آموزش داریم. بیشتر ما بزرگسالان آموزش زبان را تجربه کرده‌ایم. در موسسات مختلف، دوره‌ های گوناگون از مکالمه و آیلتس IELTS گرفته تا فری‌دیسکاشن، واژگان و گرامر. سخت نیست اگر بخواهیم آمار افراد شرکت کننده در یک کلاس را برآورد کنیم. طبیعی است وقتی هدف پول و تجارت باشد باید کلاس‌ها را مملو از زبان‌ آموز کرد تا پول بیشتری به جیب زد. وقتی هم که تضمینی برای ارائه کار خوب وجود نداشته باشد که خیال فرد از عدم پاسخگویی راحت است. چراکه ذیگر نیازی نیست در مقابل چراها و بازخوردها جوابگو بود.

مواد آموزشی آیا در عدم موفقیت یادگیری بعد از سال‌ها تلاش برای آموزش در مدسه و دانشگاه موثر نبوده است؟

مواد خوب آموزشی در کنار روش موثر است که اثربخش واقع می‌شود. در موسسه زبان فرساد، ما بهترین و با‌تجربه‌ترین مدرسین زبان گردهم آمده‌ایم تا بتوانیم تعهد خود به تضمین داده شده را منصه ظهور بگذاریم. بدیهی است تعهد در کنار روش مناسب هم شما زبان‌پژوه محترم را به هدف رسانده و خشنود می‌کند. هم موفقیت‌های فرد فرد شما اگرچه ممکن است به صورت فردی خرد به نظر برسد، اما مجموع آنها در کنار هم سبب شکوفایی بیش از پیش ما می‌گردد. فراگیری زبان با روش موسسه زبان فرساد که ضمن تضمین داده شده ارزش امتحان را دارد، لذت یادگیری را برای شما زبان‌پژوهان عزیز دوچندان میکند. پیوستن به ما هیچ ریسکی ندارد بلکه آرزوی صحبت کردن به زبان انگلیسی محقق خواهید کرد. با این وجود مُشک آنست که خود ببوید …

خلاصه صحبت‌های آقای خسروی که در دوره آیلتس IELTS موسسه زبان فرساد شرکت کرده آند …

این موسسه نه تنها شما را در یادگیری زبان به تبحر میرساند بلکه با راهنمایی های استاد محترم جناب اقای فرساد شما می توانید برای مسایل مربوط به دادن مقاله برای دانشگاههای سراسر دنیا و سایر مسایل مربوطه از راهنمایی های دلسوزانه ایشان استفاده کنید. اگر می خواهید در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید پیشنهاد من به شما ثبت نام در این موسسه است . این مصاحبه مربوط به یکی از زبان آموز های موسسه زبان فرساد می باشد .شما می توانید نظر شخصی ایشان را در این مورد بشنوید .با ما باشید و یادگیری زبان انگلیسی به روش استاد فرساد را تجربه کنید .

 

حداقل‌هایی که باید از یک موسسه زبان بویژه در حوزه مکالمه و آیلتس انتظار داشت را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید …

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

2 دیدگاه برای “چه کسانی در دوره های مکالمه و آیلتس IELTS موسسه زبان فرساد شرکت کرده‌ند؟

    • استاد فرساد گفته:

      با درود و احترام

      کاربر گرامی از توجه و مهر شما سپاسگزاریم و امیدواریم englishforuni بهترین همراه برای لحظات یادگیری زبان انگلیسی شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *