مراحل صحبت کردن مانند یک Native

مراحل صحبت کردن مانند یک Native

مراحل صحبت کردن مانند یک Native

با سلام خدمت تمامی همراهان موسسه زبان انگلیسی فرساد. امروز قصد داریم مراحل صحبت کردن مانند یک Native را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

مراحل صحبت کردن مانند یک Nativeبیشتر از اصطلاحات استفاده کنید

از اصطلاحات و افعال گروهی بیشتری در مکالمات خود استفاده کنید تا مکالمه زبان انگلیسی حرفه‌ای‌ تری داشته باشید. بنابراین، اگر می‌خواهید مثل یک فرد انگلیسی زبان صحبت کنید و متوجه تمام حرف‌های فرد مقابل خود شوید، می‌بایست به اصطلاحات زبان انگلیسی مسلط شوید. به این صورت که شما باید با معنی و جایگاه استفاده از اصطلاحات مختلف آشنایی داشته باشید.

لهجه مورد نظر خود را دنبال کنید

همان ‌طور که می‌دانید در زبان انگلیسی لهجه‌های متفاوتی مثل آمریکایی، کانادایی، بریتانیایی، اسکاتلندی، ایرلندی، ولزی و استرالیایی وجود دارد. این لهجه‌ ها به مقداری با یکدیگر تفاوت ‌هایی دارند. شما می‌توانید با جست‌و‌جو در خصوص لهجه‌ها، لهجه موردنظر خود را انتخاب کنید و سپس با تمرکز بر آن، میزان تسلط خود را افزایش دهید و مانند آن ها تلفظ کنید.

بر روی تلفظ کلمات به شیوه صحیح تمرکز کنید

پس از اینکه لهجه مورد نظر خود را انتخاب کردید، نوبت به تلفظ صحیح کلمات می‌رسد. اگر می‌خواهید در سریع‌ ترین زمان به نتیجه برسید، پیشنهاد می‌کنیم حتما فیلم نگاه کنید. هم‌ چنین می‌توانید از پادکست‌ها و برنامه‌های مختلف تلویزیونی نیز استفاده کنید. مثلا اگر لهجه انتخابی شما آمریکایی است، با جست‌و‌جو در سایت‌ های مطرحی چون یوتیوب، ویدیوهایی متناسب با این لهجه انتخاب کنید و دنبال کنید. بعد از یافتن چند نمونه از ویدیوها، سعی کنید بر روی تلفظ کلمات به شکل دقیق متمرکز شوید و توجه خود را به حرکت لب و دهان فرد متکلم معطوف کنید. به صدایی که ایجاد می‌شود دقت کنید و سعی کنید همان حرکات و صداها را تقلید کنید. سعی کنید مثل خودشان صحبت کنید. برای این کار لازم است تا تمرین مداوم داشته باشید. بنابراین، میزان تلاش و پشتکار شما عامل موفقیت شما خواهد بود.

خود را بر روی گرامر زبان زیاد متمرکز نکنید

توجه داشته باشید که برای داشتن مکالمه‌ای روان لازم نیست قواعد گرامری را تماما رعایت کنید. حتی این امکان وجود دارد که افراد بومی نیز در مکالمات خود اشتباهات گرامری داشته باشند. به عبارت دیگر، آن چیزی که در مکالمه مهم است ایجاد ارتباطی موثر و با روانی و شیوایی سخن است. برای همین، پیشنهاد می‌کنیم کتاب گرامر را کنار بگذارید تا بتوانید مهارت اسپیکینگ خود را در دنیای حقیقی تمرین کنید.

مکالمه زبان خود را روان کنیدمراحل صحبت کردن مانند یک Native

برای مکالمه‌ ای بی عیب تنها لهجه و تلفظ بومی کلمات کافی نیست. شاید شما دایره لغات و لهجه خوبی داشته باشید و کلمات را به درستی تلفظ کنید اما هنوز نمی‌توانید مانند یک فرد انگلیسی زبان صحبت کنید. شاید علت آن این است که در شرایط مکالمه قرار نگرفته اید. توجه داشته باشید که برای داشتن مکالمه ‌ای روان لازم است تا با نحوه اتصال کلمات به هم، میزان حجم صدای کلمات، نحوه چرخش زبان در دهان برای تولید صداها و مواردی مانند این آشنایی کافی داشته باشید.

خلاصه مقاله:

در این مقاله مراحل صحبت کردن مانند یک Native را برای شما شرح دادیم.

مقالات مرتبط:
  1. چگونه از فرهنگ لغت استفاده کنیم؟
  2. چگونه دستور زبان خود را بهتر کنیم؟
  3. سلامتی و اصطلاحات مربوط به آن
  4. کتاب 101 نکته آیلتس

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *