نکات مهم در رفتن به رستوران

نکات مهم در رفتن به رستوران

نکات مهم در رفتن به رستوران

با سلام خدمت تمامی همراهان موسسه زبان انگلیسی فرساد. امروز قصد داریم نکات مهم در رفتن به رستوران را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

قبل از رفتن به رستوران تمرین کنیدنکات مهم در رفتن به رستوران

شما می‌توانید هر چقدر می‌خواهید کلمات و واژگان مختلف را یاد بگیرید، اما وقتی وارد فضای واقعی می‌شوید، احتمالا با فراموش‌ کردن همه چیزهایی که یاد گرفته اید، عصبی می شوید، بنابذاین باید از این امر جلوگیری کرد. تا حد امکان تمرین کنید و اگر دوستی دارید که او نیز در حال یادگیری زبان انگلیسی است، از او  بخواهید تا چند دیالوگ کوتاه را با یکدیگر تمرین کنید. برای تمرین تنها کافیست ۱۰ یا ۱۵دقیقه به گفت‌و‌گو با دوست خود بپردازید.

کلمات مربوط به غذاها و نوشیدنی ‌ها

ابتدا باید مشخص کنید که می‌خواهید به چه نوع رستورانی بروید. به عنوان مثال رستوران بریانی ، ایتالیایی یا تایلندی؟ پس از تصمیم گیری در این خصوص، کمی جست و جو کنید تا بتوانید مواردی از مهمترین مواد غذایی و نوشیدنی‌ ها را به خاطر بسپارید. داشتن این کلمات در ذهن، به شما کمک می کند گارسون را سریعتر درک کرده و بتوانید بهتر با او صحبت کنید.
تصور کنید در یکی از رستوران‌ های مدرن در حال خوردن غذا خوردن هستید، قطعا شما باید کلمات سالاد و نان را بدانید ، زیرا با هر وعده غذایی سالاد و یا نان دریافت می‌کنید. برای صرف غذا، احتمالا لازم است کلماتی مانند ماکارونی ، پنیر ، پیتزا،آش و سوپ را به خاطر داشته باشید تا فقط چند مورد از آنها را بیان کنید.

پیش غذا Appetizers: پیش غذا ها، غذاهای کوچکی هستند که قبل از وعده اصلی میل می‌شوند.

غذای اصلی Entree : همان غذای اصلی است که شما سفارش می‌دهید.

دورچین Side items or sides: غذا های کوچکتر که همراه غذای اصلی هستند. به عنوان مثال، قسمت اصلی غذای اصلی در رستوران می تواند مرغ سرخ شده و دورچین آن سالاد و سیب زمینی باشد.

دسر Dessert: دسر غذایی است که بعد از غذای اصلی میل می‌کنید.

نوشیدنی Drinks: معمولا نوشیدنی ‌ها در صفحه پشت منو نمایش داده می‌شود که به نوشیدنی ‌های الکلی و غیر‌الکلی تقسیم می‌شوند.

و مواردی از این قبیل که میتوانید در دیکشنری سرچ کنید و یا اینجا کلیک کنید.

نکات مهم در رفتن به رستورانانتظارات خود را بدانید

حتما قبل از رفتن به رستوران، کمی در مورد آن تحقیق و بررسی کنید. به عنوان مثال، آیا در رستوران مورد نظرتان، میزبان شما را بر سر میز می‌نشاند یا خودتان می‌نشینید؟ آیا گارسون صورتحساب را به شما می دهد یا باید به صندوق رستوران مراجعه کنید؟ آیا لازم است به گارسون انعام بدهید یا اینکه انعام در صورتحساب شما از قبل در نظر گرفته شده‌ است؟
یكی از سخت ترین بخش های یادگیری یك زبان خارجی، وقتی است كه همه چیز به نحوی كه انتظار دارید پیش نمی رود. اگر فکر می‌کنید گارسون، صورتحساب را برای شما می آورد ، اما آنها هرگز این کار را نمی کنند ، ممکن است کمی گیج شوید و به این فکر کنید که چگونه می توانید بگویید، چگونه صورتحساب را پرداخت کنم؟ بنابراین، دانستن آنچه انتظار دارید می‌تواند لحظات سخت را برای شما به حداقل برساند.

خلاصه مقاله:

در این مقاله نکات مهم در رفتن به رستوران که باید آن ها را بدانید را بررسی کردیم.

مقالات مرتبط:
  1. داستان کوتاه یک تکه طلا
  2. اصطلاحاتی برای ابراز هیجان
  3. آموزش آدرس دادن در انگلیسی
  4. نمایشنامه باغ وحش شیشه ای

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *