رمان انگلیسی The Giver

رمان انگلیسی The Giver اثر Lois Lowry

رمان انگلیسی The Giver اثر Lois Lowry

با سلام خدمت مشتاقان و همراهان موسسه زبان انگلیسی فرساد امروز همراه ما باشید تا با هم رمان انگلیسی The Giver اثر Lois Lowry را بررسی کنیم.
نویسنده این رمان در متن آن از جملات کوتاه با دستور زبان (گرامر) ساده استفاده می‌کند تا خواننده را از همان ابتدا جذب داستان خود نماید. داستان در مورد پسربچه‌ای به نام Jonas است که عضوی انجمنی جالب است که در آن آزادی، فردگرایی و انتخاب وجود ندارد!

شرح و توضیحات رمان تنگلیسی مشهور بخشنده The Giver اثر لوییس لوری Lois Lowry:رمان انگلیسی The Giver

رمان بخشنده در سال 1993 توسط نویسنده مشهور آمریکایی « لوییس لوری » به چاپ رسید. این رمان ویران شهری در سال 1994 برنده جایزه مدال نیوبری شد و تا سال 2014 توانست به فروش بیش از ده میلیون نسخه در سراسر جهان برسد. این کتاب در فهرست و برنامه درسی مدارس کانادا و استرالیا قرار دارد و به انتخاب انجمن کتابخانه آمریکا یازدهمین کتاب چالش برانگیز دهه نود شناخته شد. در سال 2014، یک فیلم اقتباسی با همین نام و با نقش آفرینی جف بریج، مریل استریپ به اکران درآمد و موفقیت بی نظیری را به دست آورد.

داستان رمان درباره یک پسر دوازده ساله به نام یوناس در یک جامعه به ظاهر آرمان گرا است. جامعه درصدد این است تا همه را یکسان بار آورد و تمامی دردها و خاطرات و عواطف بشری را  نابود کند. در این بین، یوناس به عنوان گیرنده خاطرات انتخاب می شود، کسی که تمامی خاطرات قبل از یکسانی ادم ها را به یاد دارد. او نگهبان تمام تاریخ بشریت و هویت انسان ها است که این خود وظایف سنگینی را برایش به ارمغان می آورد.

لوییس لوری Lois Lowry
لوییس لوری نویسنده مشهور آمریکایی و نویسنده رمان مشهور بخشنده است. او در ادبیات کودک و نوجوان شهرت جهانی دارد. تاکنون لوری به دریافت جوایز بسیاری نائل آمده که از این بین می توان به جایزه مدال نیوبری و جایزه هانس کریستین اندرسون و… اشاره کرد.

متن این رمان انگلیسی :

The Giver

Jonas’s world is perfect. Everything is under control. There is no war or fear of pain. There are no choices. Every person is assigned a role in the community. Jonas lives in a seemingly ideal world.

رمان انگلیسی The GiverWhen Jonas turns 12 he is singled out to receive special training from The Giver. The Giver alone holds the memories of the true pain and pleasure of life. Not until he is given his life assignment as the Receiver does Jonas begin to understand the dark secrets behind this fragile community. Now, it is time for Jonas to receive the truth. There is no turning back.

خلاصه مقاله:

در این مقاله در رابطه با رمان انگلیسی The Giver اثر Lois Lowry صحبت کردیم و این رمان انگلیسی را بررسی کردیم و در انتهای مقاله لینک دانلود این رمان انگلیسی را برای شما قرار دادیم.

مقالات مرتبط:
  1. رمان رمئو و ژولیت با ترجمه فارسی
  2. چگونه تلفظ زبان انگلیسی خود را بهتر کنیم ؟
  3. چگونه دستور زبان انگلیسی خود را بهتر کنیم ؟
  4. سلامتی و اصطلاحات مربوط به آن

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *