چرا باید زبان انگلیسی

چرا باید زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟

چرا باید زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟

با سلام خدمت تمامی همراهان موسسه زبان انگلیسی فرساد. امروز قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که چرا باید زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟

زبان انگلیسی به مهارت‌های کامپیوتری شما کمک می‌کند.

چرا باید زبان انگلیسیحدود 80 درصد از اطلاعات کامپیوتری به زبان انگلیسی تحلیل و ارائه می‌شود و همین‌طور زبان رسمی مورداستفاده در پایگاه جستجوهای اینترنتی همچون گوگل، زبان انگلیسی است. از آنجا که قلمرو فعالیت‌های اینترنتی، بدون حد و مرز است، ممکن است محتوایی که امروز در سایت شما منتشر می‌شود، مورداستفادهٔ یک کاربر انگلیسی‌زبان قرار گیرد.

کلید موفقیت بسیاری از سایت‌های اینترنتی، دوزبانه بودن آن‌هاست. سایت‌هایی که محتوای خود را به دو زبان فارسی و انگلیسی عرضه می‌کنند، از شانس بیشتری برخوردارند که از بازدید و رتبهٔ بالاتری در گوگل برخوردار باشند.

فرصت های شغلی خوب به زبان نیاز دارد

یکی از شروط بقای شرکت‌ها در اقتصاد نوین، فعالیت در عرصهٔ بین‌ المللی است. ازاین‌رو، بیشتر شرکت‌های خصوصی، سعی دارند فعالیت خود را با کشورهای دیگر به اشتراک بگدارند. یکی از ملزومات فعالیت در حوزهٔ بین‌المللی این است که تمامی اعضای مجموعه از سطح مطلوبی از مهارت زبان انگلیسی برخوردار باشند، بنابراین داشتن یک شغل خوب و بین‌المللی، یکی دیگر از ضرورت‌های یادگیری زبان انگلیسی برای افرادی است که مایل به پیشرفت‌های بین‌المللی در شغل و سمت خود هستند.

انگلیسی به شما کمک می‌کند هر مهارتی را بهتر یاد بگیرید

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های زندگی هر فرد، ارتقای توانایی‌های عمومی اوست. برخی مهارت‌ها ازجمله مهارت رانندگی، مهارت‌های اجتماعی، توانایی‌های خود مدیریتی و مهارت حل مسئله، ازجمله مهارت‌های عمومی در زندگی هر فرد است. بهبود مهارت‌ های شغلی، موجب بهبود کیفیت زندگی فرد می‌شود و اگر زبان بلد باشید در اکثر امور از بقیه جلوتر خواهید بود.

یادگیری زبان انگلیسی به شما کمک می‌کند فرزند خود را بهتر بزرگ کنید

با توجه به پیشرفت‌های روزافزون علم، فناوری و ارتباطات، می‌توان حضور ابزارهای ارتباطی ازجمله گوشی‌های هوشمند، تبلت و رایانه را در زندگی نوین دید. دور کردن کودکان نسل جدید از این ابزارهای ارتباطی غیر ممکن است، پس نحوهٔ استفاده صحیح از این ابزارها باید توسط والدین به فرزندان آموزش داده شود.

چرا باید زبان انگلیسی

بنابراین والدین باید در ابتدا مهارت استفاده از این ابزارها را به دست آورده باشند تا بتوانند نحوهٔ صحیح استفاده از آن‌ها را به فرزندان خود بیاموزند. بدیهی است در به‌ کارگیری فناوری، زبان انگلیسی نقش مهمی ایفا می‌کند از این ‌رو آشنایی نسبی با زبان انگلیسی برای همه والدین لازم است.

در مقاطع تحصیلی پیشرفته، ندانستن زبان انگلیسی یک نقص بزرگ است

یکی از دلایل ضرورت یادگیری زبان انگلیسی برای دانشجویان، خودکفایی در انجام برخی امور مربوط به مقالات و پروژه‌هاست. به‌عبارت‌دیگر، دانشجویی که از سطح مطلوب مهارت زبان انگلیسی برخوردار باشد، می‌تواند در انجام فعالیت‌های دانشجویی، از منابع معتبر استفاده کند. در غیر این صورت مجبور خواهد شد متحمل هزینه و زمان بیشتری شود تا بتواند به ترجمهٔ منابع موردنظر دست پیدا کند.

خلاصه مقاله:

در این مقاله آموختیم چرا باید زبان انگلیسی را یاد بگیریم و اهمیت زبان را در زندگی شغلی و شخصی بررسی کردیم.

مقالات مرتبط:
  1. رمان انگلیسی بلندی های بادگیر
  2. نحوه شروع یک زبان جدید
  3. توصیف یک فرد به زبان انگلیسی
  4. گرامر سببی

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *