یادگیری زبان انگلیسی از طریق داستان

یادگیری زبان انگلیسی از طریق داستان

یادگیری زبان انگلیسی از طریق داستان

خواندن داستان های کوتاه می تواند در یادگیری هر فرد موثر و مفید باشد. از این طریق سرعت یادگیری افزایش داشته و به بهبود مهارت‌های شما در امر یادگیری کمک می کند. داستان ها چیزهای زیادی برای آموختن داشته، دنیای خود را دارند. یادگیری زبان انگلیسی از طریق داستان مانند تنها سفر کردن به یک کشور دیگر بدون همراهی سایرین می باشد. با قهرمان داستان همراه می‌شوید، در ماجراها با او هستید و در غم و شادی او شریک می‌شوید.

داستان های خارجی لذت بخش و مفرح هستندبه طوری که با خواندن انها دایره لغات شما افزایش پیدا کرده و یک دیکشنری کامل از مجموعه لغات در هر داستان جمع اوری می کنید .جهت انجام این کار هر داستان را ابتدا خوانده لغات ناآشنا را در دفترچه لغت خود بنویسید شاید اینکار در ابتدا خسته کننده بنظر آید اما پس از آنکه مفید بودن آن را احساس کردید لذت آنرا خواهید برد. سپس معنای لغات را در دیکشنری پیدا کرده و یادداشت کنید. اکیدا به شما توصیه میکنم برای هر واژه یک جمله مثال نیز بنویسید. مثال‌ها بخاطر سپاری واژگان را آسان نموده و همچنین کاربرد آنها را در جمله مشخص خواهند کرد. نتیجه این عمل شما را بسوی تولید و استفاده از آن واژه نزدیک خواهد کرد.

یادگیری زبان انگلیسی از طریق داستان

تجربه یک زبان پژوه را پس از استفاده از روش با هم مرور کنیم:

این کار برای من یک تجربه مفید و سرگرم کننده بوده است.بنظر من برای یادگیری زبان انگلیسی از داستان های کوتاه که  مورد علاقه شماست و انرا دوست دارید شروع کنید.

عنوان داستان های انگلیسی را مرتبط با موضوع مورد علاقه خود برگزینید. مثلا اگر به خواندن سرگذشت‌ها و زندگی‌نامه ها علاقه مند هستیند در همین زمینه داستان انگلیسی مرتبط را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که داستان میبایست مطابق سطح دانش زبانی شما باشد. پس بیش از حد بلند پرواز نباشید و سطح خود را در انتخاب داستان در نظر بگیرید. با خواندن چندین داستان این کار برای شما بصورت یک فعالیت متنوع و روزمره که از انجام آن لذت ببرید در خواهد امد. در این سایت می توانید ۱۸ داستان آسان با ایده‌های جذاب پیدا کنید.

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *