تکنیک های طلایی برای زبان آموزان Golden techniques for elementary level learners

تکنیک های طلایی برای زبان آموزان سطح پایه

تکنیک های طلایی برای زبان آموزان سطح پایه

با سلام خدمت تمامی همراهان موسسه زبان انگلیسی فرساد. امروز قصد داریم تکنیک های طلایی برای زبان آموزان سطح پایه را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

تکنیک های طلایی برای زبان آموزاندر یک موسسه یا مرکز آموزش زبان انگلیسی ثبت نام کنید

سعی کنید برای بالا بردن سطح زبان انگلیسی خود در موسسه ای هزینه کنید و وقت بگذارید که ارزش داشته باشد. اگر به دنبال یادگیری زبان در بازه زمانی کوتاه مدت هستید و فرصت زیادی برای یادگیری انگلیسی ندارید می توانید از موسسات و مراکز معتبر  استفاده کنید اما در جایی که ارزش هزینه کردن را داشته باشد و وقت شما تلف نشود.

از تصویرسازی برای یادگیری استفاده کنید

برای یادگیری کلمات جدید علاوه بر تکرار مداوم آن ها می توانید از تکنیک تصویر سازی هم استفاده کنید. شاید برایتان اتفاق افتاده که یک کلمه را چند بار و در موقعیت های مختلف شنیده باشید و با یادآوری آن موقعیت ها یا خاطره های آن، کلمه برای شما تداعی شده باشد. شما می توانید برای یادگیری دیگر واژگان نیز از همین روش استفاده کنید. برای این کار کافی است برای کلمه یا لغت مورد نظر خود یک داستان جالب و یا یک تصویر خلاقانه بسازید.

از کلمات مشترک شروع به یادگیری کنید

اگر دقت کرده باشید حتی افرادی که مهارت زبان انگلیسی آنها در سطح ابتدایی قرار دارد تا حدی کلمات انگلیسی به گوششان خورده است. زبان های مختلف دنیا لغات و کلمات مشترکی دارند که به کمک آنها پیوندی بین زبان های مختلف ایجاد شده است. بنابراین پیشنهاد می کنیم برای یادگیری یک زبان جدید از لغات و کلمات مشترک شروع به یادگیری کنید.

برای یادگیری انگلیسی هیچ نیازی به سفر نیستتکنیک های طلایی برای زبان آموزان

یکی از بهانه های افراد برای عدم موفقیت در یادگیری زبان انگلیسی این است که من امکان سفر به کشورهای انگلیسی زبان را ندارم. اما باید بگوییم چه بسیارند افرادی که سال های بسیار ساکن کشورهای انگلیسی زبان هستند اما هنوز تسلط کافی به زبان انگلیسی را ندارند. بنابراین برای یادگیری زبان انگلیسی نیازی به سفر به کشور های انگلیسی زبان ندارید. اما می‌توانید محیط پیرامون خود را تغییر دهید و به محیطی انگلیسی زبان شبیه کنید. قطعا این راهکار، کار سختی نخواهد بود و قطعا تاثیر خوبی خواهد داشت.

لهجه ای را که به دنبال آن هستید دنبال کنید

یکی از مشکلات رایج در بین زبان آموزان، مبحث لهجه است. شاید شما مشکل زیادی در صحبت کردن و مکالمات روزمره خود نداشته باشید اما لحن و لهجه شما همه چیز را بازگو خواهد کرد. فرقی نمی کند شما در چه سطحی قرار دارید، داشتن لهجه درست و مناسب ربط چندانی به دایره لغات و میزان مهارت شما در زبان انگلیسی ندارد، بلکه به لحن و نوع صحبت کردن و نحوه تلفظ لغات شما برمی‌گردد.

خلاصه مقاله:

در این مقاله تکنیک های طلایی برای زبان آموزان سطح پایه را بررسی کردیم که اگر این موارد را در نظر بگیرید پیشرفت چشمگیری را مشاهده خواهید کرد.

مقالات مرتبط:
  1. سلامتی و اصطلاحات مربوط به آن
  2. کتاب 101 نکته آیلتس
  3. کتاب رمان مزرعه حیوانات
  4. چگونه دستور زبان خود را بهتر کنیم؟

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *