سرعت بخشیدن به یادگیری زبان

سرعت بخشیدن به یادگیری زبان انگلیسی

سرعت بخشیدن به یادگیری زبان انگلیسی

با سلام خدمت تمامی همراهان موسسه زبان انگلیسی فرساد. امروز قصد داریم نحوه سرعت بخشیدن به یادگیری زبان انگلیسی را آموزش دهیم.

سرعت بخشیدن به یادگیری زبانراهکار برای خود پیدا کنید

ممکن است یک راهکار برای چند نفر کار کند اما زمانی که شما می‌خواهید از آن استفاده کنید جواب نمی‌دهد بنابراین با روش‌های مختلف یادگیری بازی کنید تا آنچه که دوست دارید را بیابید. اگر راه درست یادگیری را برای خودتان پیدا کنید یادگیری زبان برایتان آسان می‌شود. فلش کارت­های قدیمی ممکن است از بازی‌های تلفن همراه کارایی بهتری داشته باشند. هیچ راه درست منحصر بفردی برای یادگیری یک زبان وجود ندارد پس به دنبال راه کار برای خود باشید.

گوش دادن به آهنگ

گوش دادن به آهنگ زبان انگلیسی به اندازه تماشای فیلم­‌های خارجی مفید است. تنوع می­دهد ،یک تجربه فرهنگی در اختیارتان قرار می­دهد و شما را به چالش می­کشاند. انتظار نداشته باشید که در ابتدا همه چیز را متوجه شوید. شما فقط می­توانید در ابتدا چند کلمه را متوجه شوید اما همچنان که لغت نامه خود را می سازید، فهمیدن موسیقی، فیلم­ها و کتاب­ها همگی آسانتر خواهند شد.

مقالات و روزنامه ها زبان انگلیسی را آنلاین دنبال کنید

اگر تلاش هستید برای صحبت کردن به زبانی که آموخته‌اید اعتماد به نفس کسب کنید، سعی کنید با صدای بلند صحبت کنید. هر چیزی از یک روزنامه تا یک شعر از کتاب کودکان به تمرین تلفظ‌تان کمک میکند، گذر ازکلمات و همچنین تقویت واژگان به اسپیکینگ تان کمک می­کند. از فرهنگ لغات خارج شوید و هر روز خود را به خواندن چیزهای جدید اختصاص دهید.

همچنین سعی کنید یک کتاب کامل را به زبان دیگر بخوانید. از کتاب داستان کودکان شروع کنید و راه خود را هموار کنید و یا کارتان را با مجلات، مقالات و نوشته­‌های کوتاه آغاز نمائید اینکار شما را برای خواندن کتاب‌­های بزرگتر آماده می­کند.اگر وقت ندارید می توانید به پادکست های آماده گوش دهید این کار برای تقویت لیسینیگ هم بسیار مفید است چون گوشتان به شنیدن عادت می کند.

صحبت کنید و نترسید حتی اگر در آن اشتباه کنیدسرعت بخشیدن به یادگیری زبان

برای بیشتر ما هنگامی که در حال یادگیری زبان انگلیسی هستیم ، هدف از یادگیری روان صحبت کردن در زندگی واقعی است. خواندن و نوشتن نیز در اولویت هستند، اما هدف اصلی معمولاً انجام کارهایی مانند مکالمه کردن، پرسیدن آدرس یا سفارش دادن در رستوران است.  صحبت کردن با صدای بلند برای تسلط در یک زبان بسیار حائز اهمیت است. پس سعی کنید با صدای بلند تمرین کنید. مهم نیست اگر در ابتدا لغزش داشته باشید یا نتوانید با دهانتان صداهای درست را ادا کنید. این برای همه اتفاق می­افتد­، و حتی ممکن است احساس اضطراب و خجالت کنید. اما این خجالت مانع پیشرفتتان می­شود سعی کنید آن را کنترل کنید.

خلاصه مقاله:

در این مقاله در رابطه با سرعت بخشیدن به یادگیری زبان انگلیسی صحبت کردیم و چند راه حل برای یادگیری بهتر بیان کردیم.

مقالات مرتبط:
  1. توصیف یک فرد به زبان انگلیسی
  2. کلیپ آموزش لغات انگلیسی (friends)
  3. سوالات غیر مستقیم در زبان انگلیسی
  4. کلیپ آموزش لغات انگلیسی (friends) قسمت دوم

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *