کتاب Oxford Word Skills

دانلود رایگان کتاب Oxford Word Skills Basic

 دانلود رایگان کتاب Oxford Word Skills Basic

کتاب Oxford Word Skills یکی از بهترین کتاب ها برای یادگیری لغات انگلیسی است. این کتاب توسط انتشارات آکسفورد که متعلق به دانشگاه آکسفور است. در واقع Oxford Word Skills یک مجموعه کامل از کتاب ها از مبتدی تا پیشرفته است.

مجموعه کتاب های Oxford Word Skills :

  1. Oxford Word Skills basic
  2. Oxford Word Skills intermediate
  3. Oxford Word Skills advance

لهجه این کتاب بریتیش است. هر کتاب این مجموعه شامل 80 درس و 2000 کلمه است.

ویژگی ها و نقاط قوت

این کتاب (Oxford Word Skills (basic توسط آکسفورد منتشر شده که یکی از معتبر‌ترین انتشارات کتاب و منابع زبان انگلیسی در جهان است. شهرت و کیفیت بالای منابع آموزشی انتشارات آکسفورد یکی از نقاط قوتی است که به عنوان یک زبان‌پژوه می‌توان به آن توجه کرد و می‌تواند دلیلی بر کاربردی بودن این مجموعه کتاب واژه باشد.

کتاب در سطح مقدماتی تدوین و طراحی شده. کلماتی که در  هر درس این کتاب آمده است جزو رایج‌ترین واژگان انگلیسی است. لغات این کتاب موضوعات مختلفی از جمله روابط دوستانه، شغل ها، مکالمات و…. را در بر می گیرد. یکی از موثر ترین و بهترین ویژگی این کتاب یادگیری تصویری است. یادگیری تصویری واژگان باعث یادگیری بهتر وسریع تر انها می شود. زبان آموز  در هر درس می تواند کلمات را با تصاویر مربوط به آن یاد بگیرد. دیگر ویژگی این کتاب یادگیری لغات در جمله و مثال است که بسیار خوب است. در انتهای هر درس تمرینات مربوط به واژگان همان درس را انجام می دهید. تمرینات متعدد موجب تسریع یادگیری کلمات می شود.

سی دی آموزشی

یک ویژگی دیگر که این کتاب را از کتاب های دیگر متمایز می سازد وجود سی دی آموزشی همراه آن است. با نصب نرم افزار موجود در این سی‌دی، زبان‌آموز می‌تواند تلفظ دقیق کلمات را به خاطر بسپارد. همچنین وجود بازی‌ها و تمرین‌های جذاب و مختلف در این سی‌دی یادگیری رابسیار آسان‌تر و سریع‌تر می‌کند.

spotlight

یکی دیگر از ویژگی‌های این کتاب وجود spotlight هایی است که درباره بعضی واژگان توضیحاتی داده و خصوصیات مهم آن را بازگو می‌کند. زبان انگلیسی شامل واژگانی است که بکاربردن آنها با رعایت نکات مهم مربوط با آن ممکن است؛ با این حال با توضیحات و مثال‌هایی که برای آن کلمه در این کادر‌ها آمده به خوبی آن را شفاف‌سازی می‌کند.

تقویت تمام مهارت ها

این کتاب طوری طراحی شده است که با مطالعه آن علاوه بر دایره لغات ،می‌توانید مهارت‌های دیگر زبان یعنی writing, listening , reading و speaking و همچنین گرامر خود را تقویت کنید. همینطور این کتاب با اشکال و طراحی مناسبی که دارد، بسیار برای زبان آموز جذاب است. به همین علت با خواندن آن احساس کسالت نخواهید کرد.

نقاط ضعف

در واقع این مجموعه کتاب‌ها از بهترین‌ منابع افزایش دایره لغات هستند که اگر همراه با ساختن دفتر واژگان مطالعه شوند بازدهی یادگیری را چند برابر خواهند کرد. نمی‌توان نقاط ضعف بخصوصی درباره این کتاب برشمرد. اما شاید روش مطالعه آن از جمله مواردی باشد که شما باید قبل از شروع خواندن این کتاب باید درباره آن بدانید. بنابراین توصیه میکنیم قبل از شروع، مقدمه کتاب را که شامل روش استفاده از آن نیز هست بخوانید.

خلاصه

مجموعه کتاب های Oxford Word Skills از انتشارات آکسفورد، از بهترین کتاب های موجود برای افزایش دایره لغات و از منابع کاربردی آزمون آیلتس است. در این مقاله کتاب سطح مبتدی این مجموعه را تحلیل کردیم که امیدواریم برای شما مفید باشد.

کتاب Oxford Word Skills Basic

مطالب مرتبط:

1- دانلود رایگان فایل صوتی کتاب 504 واژه درس به درس

2- دانلود رایگان کتاب واژگان ضروری تافل

3- دانلود رایگان کتاب Collocation in Use

4- دانلود رایگان کتاب Collocation in Use

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *