واژگان ضروری تافل

دانلود کتاب واژگان ضروری تافل

دانلود کتاب واژگان ضروری تافل

کتاب واژگان ضروری تافل، کتابی با واژگان جذاب وپرکاربرد است که نه تنها در مقالات بکار می رودبلکه این واژگان را انگلیسی عامیانه نیز زیاد می بینیم کتاب واژگان ضروری تافل از 30 درس تشکیل شده است.

واژگان ضروری تافل

 

در توضیح این کتاب می بایست به این نکته توجه کرد که، کلیه لغات مهم این کتاب در جلد اول زبان عمومی ارشد زیر ذره بین پوشش داده شده است. اگر سطح لغات کتاب جلد اول برای شما اندکی دشوار است می توانید با خواندن این کتاب شروع کنید درهر درس 15 واژه همراه تعاریف، مترادف و متضاد آن قرار شده است.

پس از بخش متنی مرتبط به واژگان سپس در پایان هر درس تمرین چهار گزینه ای،از زبان پژوه خواسته می شود تا آموخته های خود با انتخاب مترادف و متضاد بیازماید.
این امر آموزش و مرور را تسهیل می کند چرا که زبان پژوه می تواند در ابتدا دامنه واژگانی که قرار است یادبگیرد را چک نموده، واژگانی را در سه بخش با علامت کردن آنها طبقه بندی کند. بخش اول می تواند واژگانی باشد که زبان آموزروی آنها خط می کشد. این واژگان آنهایی هستند که ما معنی آن را می دانیم.

دسته دوم آنهایی هستند که در معنی آنها شک داریم و زیر آن ها خط می کشیم و دسته سوم واژگانی که معنی آن ها را نمی دانیم و دور آنها خط کشیده و یا آنها را برجسته (هایلایت) نموده ایم.

امروزه آزمون تافل…

به عنوان یکی از معتبرترین آزمون های تعیین سطح دانش زبانی در دنیا شناخته شده است. این آزمون سالهاست که در ایران و سراسر جهان برگزار گشته و از مدرک آن به عنوان تاییدیه ای برای تحصیل در دانشگاههای خارجی و نیز تسلط بر زبان انگلیسی یاد می شود و آزمون بسیار مهمی برای رفتن به خارج از کشور و تحصیل است.

واژگان ضروری تافل

در این بین برای دستیابی به این مدرک و ارتقای نمره تافل باید نکاتی را مدنظر داشته و مهارت هایی را کسب کنید. یکی از این مهارت ها، تسلط بر واژگان و لغات ضروری و پرکاربرد در آزمون تافل می باشد. همانگونه که می دانید تسلط بر لغات در تمامی بخش های آزمونهای زبان انگلیسی مانند تافل، و یا آیلتس، ویا جی آر ای و … نقش اصلی را در درک مطلب و پی بردن به مفهوم سوال و متن ذکر شده دارد.

در میان کتب موجود، کتاب واژگان ضروری تافل مفیدبه نظر می‌رسد. این ویژگی می‌تواند حاصل کاربرد زیاد این واژگان در انگلیسی عامیانه و نیز در مقالات و متون باشد. همچنین نزدیکی آزمون‌های مختلف (MRT، دکتری و …) به آزمون تافل بر اثربخشی این کتاب افزوده است.

 

خلاصه مقاله:

در این مقاله در مورد کتاب واژگان ضروری تافل صحبت کردیم که یکی از کتاب های مفید برای تقویت دایره لغات است. همچنین لینک دانلود این کتاب را برای شما در انتهای مقاله قرار دادیم.

مقالات مرتبط:

  1. فایل صوتی آموزشی اصطلاحات ویژه سفر
  2. چگونه کلمات زبان انگلیسی را حفظ کنیم ؟
  3. طریقه استفاده از فرهنگ لغت تک زبانه برای یادگیری زبان
  4. آیا یادگیری زبان همراه با بازی امکان پذیر است؟

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *