ویژگی های یک آموزشگاه زبان خوب

ویژگی های یک آموزشگاه زبان خوب چیست؟

ویژگی های یک آموزشگاه زبان خوب چیست؟

با سلام خدمت تمامی همراهان موسسه زبان انگلیسی فرساد. امروز قصد داریم ویژگی های یک آموزشگاه زبان خوب را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

ویژگی های یک آموزشگاه زبان خوبمدیریت شایسته آموزشگاه زیان

مدیریت خوب یک امر مهم برای داشتن یک آموزشگاه زبان موفق برای مدت زمان طولانی است. بنابراین یکی از ویژگی آموزشگاه زبان خوب داشتن رهبر و مدیری توانمند است. زمانی که مدیران، کارمندان و اعضای هیئت مدیره یک آموزشگاه، رهبری و مدیریت قوی دارند، زبان آموزان عملکرد بهتری خواهند داشت. این رهبران همواره مدرسان و همکاران خود را تشویق به تقویت مهارت‌های به روز می‌کنند تا چالش‌ها و مشکلات زبان آموزان را با شیوه‌ها و راهکارهای به روز رفع کنند.

داشتن مدرسین مجرب و کار آزموده

از ویژگی های اصلی و مهم یک آموزشگاه زبان خوب باید به وجود مدرسین متخصص با تجربه و مجرب اشاره کرد. یک معلم حرفه ای باید دانش حرفه ای داشته باشد. دانش حرفه ای شامل برخی موارد می شود: شرایط آموزشی ویژه ای که معلم در آن تدریس می کند، محتوایی آموزشی که آن ها تدریس می کنند، برنامه ریزی درسی و مواد آموزشی آموزشگاه، اهداف و ارزش های آموزشی و… . بنابراین داشتن مدرسین کار آزموده یک ویژگی مهم است.

وجود تجهیزات به روز آموزشی در آموزشگاه

ابزارها و تکنولوژی‌های جدبد در راستای بهبود سرعت عملکرد و به عبارتی دیگر برای تکمیل فرآیند آموزش زبان کاربرد فراوانی دارند. تکنولوژی‌های دیجیتال نمی توانند جایگزین معلم شوند بلکه فقط کمک یار معلم خواهند بود و نقش حمایتی و تکمیلی در روند آموزش زبان خواهند داشت. نقش حمایتی که تکنولوژی در فرآیند آموزش به خصوص آموزش زبان خواهد داشت این است که تکنولوژی در جایی که معلم به خاطر محدودیت زمان و منابع آموزشی نمی‌تواند وظابفی را به عهده بگیرد، کمک کننده معلم خواهد بود. بنابراین داشتن تکنولوژی یکی ویژگی مهم است.

منابع آموزشی آموزشگاه زبانویژگی های یک آموزشگاه زبان خوب

موسسه زبان خوب همواره از بهترین منابع برای تقویت مهارت های زبانی استفاده می کنند و معمولا به یک کتاب اکتفا نمی کند، آن ها برای هر یک از مهارت ها منبع هایی جدا تهیه کرده و چکیده ای از بهترین کتاب های دانشگاهی روز دنیا را در برنامه درسی خود جای می دهند تا بدین ترتیب از دانش روز زبان عقب نمانده و از رقبای خود پیشی بگیرند. بنابراین منابع تدریس یک فاکتور مهم برای آموزشگاه است.

سیستم ارزشیابی و نمره دهی

آزمون های موسسات در محیط آموزشی نباید بار استرس زا باشند. طبق استانداردهای بین المللی، امتحان های میان دوره باید در راستای ارزیابی هر درس در فواصلی کوتاه از زبان‌آموزان گرفته شود و سطح آن ها بررسی شود. آزمون‌های پایان ترم یا فاینال می‌تواند در غالب آزمون‌های کتبی، ‌شفاهی و یا پروژه‌ای و یا ترکیبی از این سه نوع باشند. هرچه سیستم ارزشیابی و نمره دهی قوی تر باشد، برای زبان آموزان مفید تر است.

خلاصه مقاله:

در این مقاله در رابطه با ویژگی های یک آموزشگاه زبان خوب صحبت کردیم و چند ویژگی را بررسی کردیم.

مقالات مرتبط:
  1. جام جهانی و کالوکیشن های مربوط به کلمه GOAL
  2. تقویت زبان (مهارتهای چهارگانه) با اپلیکیشن Elevate
  3. فعل مهم و پرکاربرد Arrive در گرامر زبان انگلیسی
  4. یادگیری حروف صدا دار و بی‌ صدا چه کمکی به یادگیری زبان انگلیسی می‏‌کند ؟

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *