تقویت زبان

تقویت زبان (مهارتهای چهارگانه) با اپلیکیشن Elevate

تقویت زبان (مهارتهای چهارگانه) با اپلیکیشن Elevate

امروز قصد داریم تا یک اپلیکیشن برای تقویت زبان انگلیسی به شما معرفی کنیم

اپلیکیشن Elevate : تقویت زبان (مهارتهای چهارگانه) با تقویت تمرکز و حافظه
اپلیکیشن های بسیاری برای تقویت زبان معرفی شده اند، اما اپلیکیشن elevate که امروز قصد معرفی آن را داریم، اپلیکیشنی فوق العاده است که با تمرین ها و سرگرمی های مخلتف سرعت عمل شما، تمرکز شما، و به شکلی هدفمند مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی یعنی speaking یا مهارت صحبت کردن، listening یا مهارت شنیداری، reading یا مهارت خواندن، و writing یا مهارت نوشتاری شما در این زبان را تقویت میکند.

ویژگی ها

این برنامه یک نرم افزاری عالی با هدف تقویت مهارت های زبان انگلیسی بهمراه تقویت عملکرد ذهن است. این برنامه با هدف بهبود حافظه، مهارت سخنوری، سرعت پردازش و موارد دیگر طراحی شده و با استفاده از آن می توانید به آسانی مهارت های مهم شناختی که برای افزایش بهره وری، سرعت پردازش، افزایش اعتماد به نفس نیاز هستند را بهبود ببخشید.

این برنامه با کمک و همکاری کارشناسان علوم اعصاب و یادگیری شناختی و در تحقیقات گسترده علمی طراحی گردیده و الگوریتم های آموزشی Elevate بیشتر با بهره گیری از پژوهش در مطالعات حافظه به منظور توسعه یک برنامه شخصی برای هر کاربر که منجر به افزایش تجربه یادگیری است می باشد. ما این نرم افزار کاربردی برای زبان انگلیسی را به شما پیشنهاد می دهیم و لینک دانلود این نرم افزار را برای شما در انتهای این مقاله قرار دادیم.

تقویت زبان

اپلیکیشن Elevate، ابزاری جدید برای تقویت ذهن و مهارتهای زبان انگلیسی است که به شما کمک میکنه تا:

  • روان تر و دقیق تر صحبت کنید (تقویت speaking)؛
  • صحیح و با دقت (brevity) بنویسید (تقویت writing با افزایش دقت)؛
  • تمرکز بیشتری برای خواندن و گوش کردن داشته باشید (تقویت reading و تقویت listening)؛
  • متون و نوشته های انگلیسی را سریعتر درک و پردازش نمایید؛
  • و …

نکته قابل تحسین در مورد این اپلیکیشن، ارائه برنامه های آموزشی مبتنی بر بازی ها و چالش های شخصی سازی شده است که به مرور زمان و مطابق با پیشرفت کاربر در هر بخش یا مهارت تغییر می کند. بدین ترتیب، با استفاده از این اپلیکیشن، شما قادر خواهید بود به شکلی حرفه ای و علمی مهارت های مهم زبان انگلیسی خود را تقویت نمایید و با اعتماد به نفس و تبحر بیشتر به درک و استفاده از این زبان بپردازید.
چند تصویر از محیط برنامه:تقویت زبان
لینک دانلود اندرویدی این محصول :
اپلیکیشن Elevate-نسخه اندرویدی

خلاصه مقاله:

در این مقاله به معرفی اپلیکیشن Elevate که یک برنامه خوب زبان انگلیسی است پرداختیم و این نرم افزار را به طور کامل بررسی کردیم. این نرم افزار تمامی مهارتهای چهارگانه زبان انگلیسی یعنی speaking یا مهارت صحبت کردن، listening یا مهارت شنیداری، reading یا مهارت خواندن، و writing یا مهارت نوشتاری را در برمیگیرد.

مقالات مرتبط:
  1. جام جهانی و اصطلاحات مربوط به کلمه GOAL
  2. آیا یادگیری زبان همراه با بازی امکان پذیر است ؟
  3. قواعد حال استمراری در زبان انگلیسی
  4. چگونه از ساختار منفی در جملات استفاده کنیم ؟

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *