کتاب و فایل صوتی

کتاب و فایل صوتی COLLINS / LISITENING

کتاب و فایل صوتی COLLINS / LISTENING

همراه ما باشید با معرفی کتاب و فایل صوتی COLLINS / LISTENING که یکی از بهترین منبع ها و کتاب های مفید برای تقویت مهارت های چهار گانه زبان انگلیسی است. و همچنین این کتاب برای شرکت در آزمون آیلتس بسیار مفید خواهد بود.

کتاب و فایل صوتی

سری کتاب های آمادگی آیلتس کالینز Collins از منابع شناخته شده و مورد استفاده گسترده در آمادگی این آزمون در هر چهار مهارت اصلی مکالمه، شنیداری، نوشتن و صحبت کردن یا اسپیکینگ به شمار میروند. کتاب لسینینگ کالینز  به آماده سازی زبان آموز برای امتحان آیلتس پرداخته و بجز آشنا کردن گوش با لیسنینگ زبان انگلیسی و لهجه بریتیش، به شناساندن چهارچوب کلی آزمون و تمامی تکنیک ها و مهارت های آن میپردازد. اگر به دنبال یک کتاب خوب و مفید برای آزمون آیلتس هستید ما این کتاب مفید را به شما توصیه می کنیم. و در همین راستا لینک دانلود این کتاب را برای شما در انتهای مقاله قرار دادیم.

پرسش های آیلتس

در این کتاب انواعی از پرسش های لیسنینگ آیلتس همچون  Completing form، Matching، Answering Multiple Choice Questions، و Labeling Maps or Plans بطور دقیق و با مثال های فراوان آموزش داده شده است.

کتاب Collins Listening for IELTS برای تقویت مهارت شنیداری آزمون آیلتس زبان آموزانی نوشته شده است که در حد نمره 5 تا 5.5 هستند و قصد کسب نمره 6 به بالا در مهارت Listening را دارند. هر درس روی موضوع خاصی تمرکز دارد که ممکن است در آزمون آیلتس مورد سوال قرار گیرد و سبب افزایش دایره لغات زبان آموز در این زمینه ها خواهد شد.

همچنین کتاب Get Ready for IELTS – Listening با تمرکز بر مهارت شنیداری، بهترین نقطه شروع برای داوطلبان آزمون آیلتس در رابطه با این مهارت خاص میباشد. این کتاب دوازده درس با دوازده موضوع متفاوت به همراه مثال های بسیار، چهار جمع بندی کلی در بین دروس، آموزش لغات مربوط و مهارت های شنیداری به صورت سوالات متعدد و متنوع، به همراه فایل های صوتی میباشد. درضمن در هر درس، بخشهایی بنام Exam Information نیز ارائه شده که به معرفی نکات پرکاربرد در آزمون آیلتس میپردازد.کتاب و فایل صوتی

همچنین هر درس دارای سه بخش برای آیلتس می باشد. در بخش اول به معرفي عبارات و واژگان آکادميک و topic-based، در بخش دوم فعاليت ها و دستورالعمل هاي گام به گام و استراتژي هاي test-taking پرداخته شده و در بخش نهايي سوالاتي در زمينه listening مطابق با قالب اصلي آزمون همراه با کليد سوالات ارائه مي شود.

خلاصه مقاله:

در این مقاله در مورد کتاب COLLINS / LISTENING صحبت کردیم و اطلاعاتی را در مورد این کتاب بررسی کردیم. همچنین کتاب و فایل صوتی را برای شما آماده کرده و در انتهای مقاله، لینک دانلود را قرار دادیم.

مقالات مرتبط:
  1. یادگیری حروف صدا دار و بی‌ صدا چه کمکی به یادگیری زبان انگلیسی می‏‌کند؟
  2. فعل مهم و پر کاربرد Arrive در گرامر زبان انگلیسی
  3. جام جهانی و کاوکیشن های مربوط به کلمه GOAL
  4. داستان انگلیسی Jane Ayre همراه با ترجمه
  5. راه های افزایش نمرده ریدینگ در آزمون آیلتس

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

3 دیدگاه برای “کتاب و فایل صوتی COLLINS / LISITENING

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *