یادگیری افعال بی قاعده

یادگیری افعال بی قاعده در زبان انگلیسی (قسمت دوم)

یادگیری افعال بی قاعده در زبان انگلیسی (قسمت دوم)

با سلام خدمت تمامی همراهان موسسه زبان فرساد. امروز قصد داریم از مباحث گرامر زبان انگلیسی به مبحث یادگیری افعال بی قاعده در زبان انگلیسی (قسمت دوم) بپردازیم. با ما همراه باشید.

Irregular Verb

یادگیری افعال بی قاعدههمان طور که در مقاله یادگیری افعال بی قاعده در زبان انگلیسی گفتیم افعال بی قاعده، از قانون اضافه کردن ed در آخر فعل پیروی نمی کنند و در خود کلمه تغییرات اعمال می‌ شود، که قانون خاصی برای این تغییر نیز وجود ندارد. پس تنها راهی که داریم حفظ کردن این افعال است که در دو شکل زمان گذشته فعل و قسمت سوم فعل که به اختصار  آن را P.P هم گفته می شود وجود دارند.

پیشنهاد می کنیم قبل از خواندن این مقاله ابتدا مقاله یادگیری افعال بی قاعده در زبان انگلیسی را مطالعه کنید.

افعال بی قاعده را در قالب جملات یاد بگیرید

اگر سعی کنید افعال بی قاعده را در قالب جملات یا اصطلاحات یاد بگیرید موثر تر خواهد بود. می‌ توان افعال را در غالب جملات یا اصطلاحات خاصی به ‌کار برد تا نحوه استفاده از این افعال را به خوبی یاد گرفت.

برای خواندن مقاله ساختار جملات در زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید.

لیست افعال بی قاعده را جای قابل دید قرار دهید

می‌ توانید افعال بی قاعده و یا همان گروهی از افعال را که در مقاله قبل گفته شد  را روی یک کاغذ نوشته و جایی بگذارید که در طی روز بارها بتوانید کلمات را پیش روی خود ببینید. به عنوان مثال کنار یخچال یا چای ‌ساز و یا هرجایی که هنگام آزاد شدن از کار به آن جا می روید و می توانید این کلمات را ببینید و حفظ کنید.

از معلم خود کمک بگیرید تا اشکالات شما را رفع کند

گرامر زبان انگلیسیهر زمان در حال صحبت کردن به زبان انگلیسی بودید، هیچ اشکالی ندارد اگر نتوانستید به درستی صحبت کنید یا کلمه مورد نظرتان را فراموش کردید، از فرد مقابل بخواهید حرف شما را کامل کرده یا اشتباه شما را بگوید و یا حتی به شما پیشنهاد هایی بدهد. این روش برای هر زبان آموزی  مفید است. توجه داشته باشید که به مخاطب این اطمینان را بدهید که رفع اشکال، شما را ناراحت یا مضطرب نمی‌کند.

برای خواندن مقاله انواع جمله در زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید.

افعال بی قاعده را با آهنگ یاد بگیرید

یکی از راه های آموزشی برای حفظ افعال بی قاعده، استفاده از آهنگ ‌های انگلیسی است. در این روش با داشتن متن آهنگ مورد نطر، می‌توانید نحوه استفاده از این افعال در آهنگ ‌ها را یاد بگیرید و سعی کنید مانند آن ها تلفظ کنید.

هنگام یاد گرفتن معنای یک فعل، حالت ‌های گذشته آن فعل را بخاطر بسپارید

اگر در همان ابتدا موقع یاد گرفتن معنای یک فعل، حالت ‌های گذشته آن فعل را هم حفظ کنید، کار شما برای حفظ این افعال بسیار راحت ‌تر خواهد شد.

خلاصه مقاله:

در این مقاله که از مباحث گرامر زبان انگلیسی بود، به بررسی مبحث یادگیری افعال بی قاعده (قسمت دوم) در زبان انگلیسی پرداختیم و چند راه حل برای یادگیری بهتر بیان کردیم.

مقالات مرتبط:
  1. کلمات مشابه در زبان انگلیسی
  2. کلمات مشابه در زبان انگلیسی (قسمت دوم)
  3. کلمات مشابه در زبان انگلیسی (قسمت سوم)
  4. تقویت دایره لغات انگلیسی

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *