اصطلاحات شروع کننده

اصطلاحات شروع کننده در مکالمه زبان انگلیسی

اصطلاحات شروع کننده در مکالمه زبان انگلیسی

یکی از با اهمیت ترین و مهمترین گام ها در مکالمه زبان انگلیسی شروع  آن می باشد. برای اینکه شما بتوانید شروع خوبی در مکالمات خود داشته باشید می‌بایست عبارات زیادی را برای شروع در ذهن خود داشته باشید. با اصطلاحات شروع کننده در مکالمه زبان انگلیسی شما متوجه خواهید شد که در هنگام مکالمه کلمات یکی پس از دیگری در ذهن شما تداعی میشود. بنابراین شما برای شروع مشکلی نخواهید داشت.

برای همه زبان‌آموزان این اتفاق افتاده است که می‌خواهند در مورد مطلبی صحبت کنند. اما با وجود اشراف به همه مطالب، نمیدانند چگونه صحبت خود را شروع کنند؟ از جمله مهارت‌هایی که در هنگام مکالمه می‌بایست مدنظر قرار بگیرد این است که چگونه می‌توانید جملات خود را بدون مکث شروع  کنید؟

در این مقاله قصد داریم شما را با اصطلاحات شروع کننده در مکالمه زبان انگلیسی آشنا کنیم با ما همراه باشید.

 opening expression

عبارات های رایج برای شروع کردن مکالمه

اولین

عبارت  … Well, to be honest به معنی اگر بخواهم صادقانه با شما صحبت کنم، می‌باشد. هر زمان از شما سوالی پرسیده شود شما می‌توانید از این عبارت استفاده کنید.

دومین

عبارت … Well, I’d like to believe that به معنی من انتظار دارم که… می باشد. زمانی این عبارت را بکار میبرید که بخواهید انتظارات خود را نسبت به یک شخص یا رویداد بیان کنید.

سومین

عبارت Well, speaking of به معنی صحبتی از فلان مسئله به میان آمد. هرگاه بخواهید در مورد مسئله ای صحبت کنید از این عبارت استفاده می کنید .

چهارمین

عبارت When it comes to به معنی وقتی پای چیزی در میان باشد …است. از این عبارت زمانی که میخواهید در مورد شرایط زندگی یا سوالات تخصصی حرفی بزنید استفاده کنید .

پنجمین

عبارت  … ,Well, to tell you the truth به معنی راستشو رو بخوای می باشد . در زمانی باید از این عبارت استفاده شود که اوضاع و شرایط قابل پیش بینی نباشد.

ششمین

عبارت … Well, to be totally honest with you به معنی راستشو بخوای با تاکید بیشتر می باشد.

هفتمین

عبارت … Well, frankly speaking مانند دو عبارت بالا می‌باشد و فرقی ندارد.

هشتمین

عبارت … As a matter of fact به معنی در واقع می باشد. از این عبارت برای شروع جمله استفاده می شود .

نهمین

عبارت …  Well, speaking of the specifics of می باشد. از این عبارت زمانی میتوانید استفاده کنید می‌خواهید در مورد یک موضوع یک دید کلی ارائه دهید .

دهمین

عبارت  … Well, the best way to describe ……… would be the following می باشد. از این عبارت زمانی استفاده می‌شود که میخواهید چیز خاصی را شرح دهید .

یازدهمین

عبارت … As you may already know بمعنی همانطور که میدانید می باشد. از این عبارت زمانی استفاده میشود که می خواهید در مورد مسئله ای صحبت کنید و فکر میکنید طرف مقابل  از قبل با ان مسئله اشنا می باشد .

دوازدهمین

عبارت … Well, not everyone knows that می‌باشد زمانی از این عبارت استفاده می‌کنیم که احساس می‌کنیم افراد زیادی از صحبت ما اطلاعی ندارند.

سیزدهمین

عبارت … In terms of می‌باشد. این عبارت برای شروع صحبت درباره یک موضوع و یا تغییر موضوع صحبت استفاده می‌شود. با گفتن این عبارت و سپس معرفی موضوع مورد نظر بعد از ان شما به مخاطب نشان می‌دهید که می‌خواهید در رابطه با چه موضوعی صحبت کنید.

چهاردهم

عبارت … ,As far ….. is concerned است. با این عبارت موضوع بحش را معرفی و سپس درباره‌ان شوع به صحبت می‌کنیم. این عبارت بسیار در مکالمات آیلتس کاربرد دارد و مورد پذیرش ایست.

امیدواریم این مقاله نیز مانند سایر مقالات ما برای شما مفید و کاربردی باشد .

دیگر مقالات مرتبط با این موضوع
  1. چرا مکالمه به زبان انگلیسی اینقدر سخت است؟
  2. ۱۵ نکته درباره مکالمه زبان انگلیسی English Speaking
  3. چه کسانی در دوره های مکالمه و آیلتس IELTS موسسه زبان فرساد شرکت کرده‌ند؟

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *