برای یادگیری زبان انگلیسی

برای یادگیری زبان انگلیسی در چه کلاسی باید شرکت کنیم؟

برای یادگیری زبان انگلیسی در چه کلاسی باید شرکت کنیم؟

با سلام خدمت همراهان موسسه زبان انگلیسی فرساد. امروز قصد داریم بررسی کنیم برای یادگیری زبان انگلیسی در چه کلاسی باید شرکت کنیم؟

یادگیری زبان انگلیسی برای هر کسی در هر سطحی که باشد روش و راه خاص خودش را دارد. اگر این زبان را در دوران کودکی آموخته باشید کارتان آسانتر است، اما اگر دیرتر کار را شروع کرده اید باید تلاش بیشتری داشته باشید.

یکی از مرسوم ترین روش ها که معمولا در جریان یادگیری این زبان بسیار کمک میکند شرکت در کلاس های تخصصی زبان است.

اما سؤالی که میخواهیم در این نوشته به آن بپردازیم این است که برای اینکه یادگیری بهتری داشته باشیم در چه سطحی از کلاس ها باید شرکت کنیم؟

برای یادگیری زبان انگلیسییک اقدام ضروری برای یادگیری زبان انگلیسی

اولین اقدام ضروری برای اینکه در کلاس های تخصصی زبان انگلیسی شرکت کنید، تعیین سطح است.

اینکه شما در چه سطحی از مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی هستید از دو جهت اهمیت دارد: جهت اول این است که شما خودتان را بهتر میشناسید و میتوانید برای حرکت به جلو نقشه راه مناسبی پیدا کنید.

جهت دوم هم این است که حرکت به جلو را شروع میکنید. شما وقتی سطح خودتان را بدانید نباید وقت خودتان را برای گذران سطوح پایین تر از مهارتتان صرف کنید. شما اقدام به جلو انجام میدهید.

در واقع تععین سطح هم برای ارزیابی تلاش های سابق شما مهم است و هم برای اقداماتی که میخواهید در آینده انجام دهید ضروری است.

شرکت در سطح 1+ از کلاس های انگلیسی

بعد از آنکه سطح مهارت شما در زبان انگلیسی مشخص شد باید در چه سطحی شرکت کنید؟ خب این سؤال ممکن است برای همه مطرح شود.

توصیه اکید ما این است که در کلاس های 1+ از سطح خودتان شرکت کنید؛ یعنی یک گام به جلو بردارید؛ اجازه دهید مهارت شما یک پله بالاتر رود.

ممکن است عده ای بگویند برای اینکه در مراحل بعدی راحتتر باشید، اول سطوح پایینتر را تقویت کنید، اما اگر شما میخواهید زبان را بهتر یاد بگیرید و مهارتتان را افزایش دهید بهتر است که در سطوح بالاتر شرکت کنید.

فواید شرکت در سطح بالاتر
1. انتظارتان از خودتان افزایش می یابد.

اولین تأثیر این اقدام این است که انتظارتان از خودتان بیشتر میشود و این یعنی تلاش شما بیشتر خواهد شد.

یادگیری زبان انگلیسی یقینا نیازمند تلاش و جدیت است. اگر در سطحی قرار بگیرید که احساس کنید عقب ماندید انگیزه پیدا خواهید کرد که بیشتر تلاش کنید و این یعنی پیشرفت.

2. یادگیری زبان انگلیسی برایتان شیرین خواهد بود.

انسان وقتی احساس میکند که توان و مهارتش افزایش یافته است در کارش احساس رضایت بیشتر میکند.

شما وقتی رو به جلو حرکت کنید و سرعت یادگیری خودتان را بیشتر کنید، از یادگیری زبان احساس لذت خواهید کرد و شیرینی این کار را خواهید چشید.

3. صرفه جویی در زمان

این یک امر طبیعی است که وقتی رو به جلو حرکت کنید، در فرصت کمتری به نتیجه مطلوب خواهید رسید، اما اگر بخواهید به بهانه تقویت پایه یک سطح را تکرار کنید، نیازمند مدت زمان بیشتری برای رسیدن به هدفتان خواهید بود.

از آنجایی که ما معمولا برای یادگیری زبان انگلیسی به خصوص وقتی میخواهیم در آزمون هایی مثل آیلتس و یا تافل و … شرکت کنیم زمان زیادی نداریم، این روش میتواند برای ما بسیار مفید واقع شود.

خلاصه مقاله:

در این مقاله در رابطه با اینکه برای یادگیری زبان انگلیسی در چه کلاسی باید شرکت کنیم صحبت کردیم و ویژگی های کلاس مناسب را شرح دادیم.

مقالات مرتبط:
  1. رمان رمئو و ژولیت با ترجمه فارسی
  2. چگونه تلفظ زبان انگلیسی خود را بهتر کنیم ؟
  3. یادگیری حروف با صدا و بی صدا چه کمکی به یادگیری زبان انگلیسی می کند ؟
  4. جام جهانی و کالوکیشن های مربوط به کلمه GOAL

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *