تعطیلات بهترین فرصت برای یادگیری

تعطیلات بهترین فرصت برای یادگیری زبان انگلیسی

تعطیلات بهترین فرصت برای یادگیری زبان انگلیسی

با سلام خدمت تمامی همراهان موسسه زبان انگلیسی فرساد. امروز قصد داریم ببینیم چگونه تعطیلات بهترین فرصت برای یادگیری زبان انگلیسی است. با ما همراه باشید.

داستان انگلیسی بخوانیدتعطیلات بهترین فرصت برای یادگیری

تعطیلات بهترین فرصت برای مشتاقان داستان و رمان‌های انگلیسی است. فقط با اختصاص روزی ۲ تا ۳ ساعت از وقت خود می‌توانید رمان مورد علاقه خود را تا آخر بخوانید و از آن ها لذت ببرید.
هنگام خواندن رمان حتما با یک ماژیک لغات و اصطلاحات جدید را مشخص کنید و سعی کنید در غالب متن معنی لغات جدید را حدس بزنید. در غیر اینصورت با استفاده از دیکشنری انگلیسی به انگلیسی معنی آن لغات همراه با مثالهای آن را پیدا کنید و در جایی یادداشت کنید.
در پایان یک کتاب داستان یا رمان متوجه خواهید شد که تعداد بسیار زیادی لغت و اصطلاح را یاد گرفته ‌اید. ضمنا با این کار روی مهارت خواندن Reading خود وقت کامل گذاشته اید.

فیلم و سریال ببینید

روزهای تعطیل زمان بسیار مناسبی است برای دیدن فیلمها و سریالهایی که در طی سال فرصت تماشای آنها را نداشته ‌اید. توصیه می‌کنیم فیلم مورد علاقه خود را تا حد امکان بدون زیرنویس ببینید اما اگر سطح زبانتان خیلی بالا نیست می‌توانید با زیرنویس فقط انگلیسی تماشا کنید. در کنار خود دفترچه‌ای جهت یادداشت کلمات و اصطلاحات جدید داشته باشید و در حین تماشای فیلم حتما به تعدادی کلمه، عبارت و یا اصطلاح ناآشنا برمی‌خورید، حتما پخش فیلم را متوقف کرده و آنها را یادداشت کنید.

واژگان کاربردی را بیاموزید

واژه یکی از ابزار اصلی در یک مکالمه روان و خوب انگلیسی است. واقعیت این است که زبان ‌آموزانیکه از دایره لغت خوب و قوی بهره‌مند هستند به مراتب در مکالمه قوی ‌تر از دیگران هستند.
کتاب‌های لغت بسیار خوبی وجود دارند که شما می‌توانید بصورت خود‌آموز آنها را مطالعه کنید. توصیه می‌ شود با یک برنامه ‌ریزی در هر روز ۵ تا ۱۰ کلمه کاربردی و روزمره یاد بگیرید و با آنها جملات مختلف بسازید. حتما تلفظ صحیح آنها را در دیکشنری چک کنید.

تعطیلات بهترین فرصت برای یادگیریگرامر را دوست بدارید

گرامر و دستور زبان اسکلت و ساختار اصلی هر زبان به شمار می‌رود . دانش گرامری موجب می‌شود تا شما جملات انگلیسی صحیح و دقیق بسازید. تعطیلات فرصت خوبی است تا اگر چنانچه در طول سال در مبحث گرامری خوب یاد نگرفته اید به سراغش بروید و روی آن تمرین کنید.
معمولا برای زبان‌آموزان یادگیری زمان‌ های مختلف انگلیسی، ضمایر، صفات، قیود و جملات شرطی و مواردی از این دست بسیار چالشی است و نیاز به تمرین مکرر دارد. حتما از اوقات فراغت خود استفاده کرده و نکات گرامری را فرا بگیرید.
یک روش جذاب درست کردن فلش کارت است. به این صورت که در یک طرف کاغذ مربوطه ساختار و فرمول گرامری را بنویسید و در طرف دیگر چند مثال مرتبط با آن را یادداشت کنید.

خلاصه مقاله:

در این مقاله آموختیم که تعطیلات بهترین فرصت برای یادگیری زبان انگلیسی است و چند راهکار مفید را ارائه دادیم.

مقالات مرتبط:
  1. تمرین مکالمه زبان و راه های مفید برای تمرین
  2. چگونه تلفظ مان را بهبود بخشیم؟
  3. چگونه یادگیری کلمات زبان انگلیسی را سرعت ببخشیم ؟
  4. پنج استراتژی برای تقویت مکالمه

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *