رمان انگلیسی Tuesdays with Morrie

رمان انگلیسی Tuesdays with Morrie

رمان انگلیسی Tuesdays with Morrie

با سلام خدمت همراهان وب سایت موسسه زبان فرساد. امروز قصد داریم در مورد رمان انگلیسی Tuesdays with Morrie صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

رمان انگلیسی Tuesdays with Morrie

کتاب ‎Tuesdays with Morries یکی از مشهورترین و پرفروش ترین کتابهای انتشارات نیویورک تایمز است که از اکتبر سال ۱۹۹۷ در بسیاری اوقات در صدر جدول پرفروشترین کتاب های ایستاده است. اُپراه مینفری برمبنای داستان این کتاب، فیلمی تلویزیونی تهیه کرد  که  تلویزیون ایران نیز آن را پخش کرد. خواننده این کتاب با مطالعه آن درسهایی از زندگی می آموزد که در هیچ کلاس و دانشگاهی آموزش و یاد نمی گیرد. پس اگر وقت کافی دارید و قصد دارید یک رمات انگلیسی خوب بخوانید و حوصله خواندن نیز فراهم است، کتاب Tuesdays with Morrie را از دست ندهید.( برای دانلوذ فایل انگلیسی این کتاب به انتهای مقاله بروید )

نویسنده رمان

میچ دیوید آلبوم، مولف این  کتاب یک نویسنده آمریکایی و روزنامه‌نگار، فیلمنامه‌نویس، نمایشنامه نویس، مجری رادیو و تلویزیون و نوازنده است که متولد ۲۳ می سال ۱۹۵۸ می باشد. کتاب او به بیش از ۳۵ میلیون نسخه در جهان به فروش رسیده است. به احتمال زیاد میچ آلبوم بیشتر به خاطر داستان‌های الهام بخش و موضوعاتی که با کتاب‌ها، نمایشنامه‌ها و فیلم‌هایش نوشته شناخته شود.

این کتاب حکایت میچ آلبوم است که در زمان دانشجویی استادی بسیار شاد و سرزنده به نام موری دارد . موری استادی محبوب در بین  دانشجوها  و کارکنان دانشگاه است . چند سال بعد موری بیماری مرموز و خطرناکی می گیرد، به طوری که به گفته دکتر او به مرور فلج خواهد شد و طرف دو سال نیز می میرد .

موری با شنیدن این خبر اندوهگین  نمی شود، بلکه سعی می کند در این مدت از زندگی نهایت لذت را ببرد. میچ آلبوم تصمیم می گیرد که سه شنبه های هر هفته را نزد استاد خود برود و هر بار درمورد موضوعی با یکدیگر بحث و تبادل نظر داشته باشند. میچ آلبوم پیر به بیماری آل.ای.اس مبتلاست و به مرور اعضای بدنش فلج شده و در شٌرف مرگ است. موری دیگر مرگ را پذیرفته و می داند خواهد مرد، اما در آخرین روزهای زندگی خود می خواهد کمال انسانی و فضیلت مندی را تجربه کند و…

بنابراین داستان کلی

رمان انگلیسی Tuesdays with Morrie

این کتاب از این قرار است که وقتی میچ، نویسنده کتاب، به صورت تصادفی با استاد سابق خود در دانشگاه به نام موری شوارتز برخورد می‌کند، با مجموعه‌ای از پندهای ارزشمند زندگی از سوی استادش مواجه می‌شود که اتفاقا با بیان شیرین میچ، بسیار خنده‌دار و لذت‌بخش هم هستند. جالب است که این توصیه‌ها در ماه آخر زندگی استاد او به میچ داده شده است. سبک کتاب بسیار محاوره‌ای است و خواندن آن را به همه دوستداران یادگیری زبان انگلیسی توصیه می‌کنیم.

خلاصه مقاله:

در این مقاله در مورد رمان انگلیسی Tuesdays with Morrie صحبت کردیم و در مورد داستان و نویسنده اطلاعاتی را بررسی کردیم.

مقالات مرتبط:
  1. چگونه تلفظ زبان انگلیسی خود را بهتر کنیم ؟
  2. رمان رمئو و ژولیت با ترجمه فارسی
  3. آیا یادگیری زبان همراه با بازی امکان پذیر است؟
  4. رمان انگلیسی بلندی های بادگیر

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *