کتاب 101 نکته IELTS

کتاب 101 نکته IELTS

دانلود کتاب 101 نکته IELTS

«کتاب ۱۰۱ نکته» از مجموعه کتاب‌های آمادگی آزمون آیلتس در قالب یک فایل پی‌دی‌اف ۱۶۲ صفحه‌ای است که به‌صورت رایگان در دسترس داوطلبان آزمون آیلتس بر روی سایت قرار داده‌شده است.

دانلود این کتاب برای تمامی شما عزیزان که در حال تلاش برای گرفتن نمره خوب در آزمون آیلتس هستید به شدت توصیه میشود. لینک دانلود این کتاب را برای شما در انتهای همین مقاله قرار دادیم. میدواریم مقاله را تا انتها خوانده و از مطالب و مکات گفته شده نهایت استفاده را ببرید.کتاب 101 نکته IELTS

بررسی بخش های کتاب 101 نکته آیلتس

دربخش اول این کتاب، آزمون آیلتس و نوع برگزاری بخش های آن بطور کامل توضیح داده میشود و همچنین نکاتی را برای بهتر گذراندن هر مهارت به شما آموزش میدهد تا در آزمون آیلتس موفق تر باشید و آشنایی قبلی با آزمون آیلتس داشته باشید.

بخش دوم شامل نکات و مهارت های آزمون آیلتس است و تعداد زیادی تمرین در هر بخش (شنیدن خواندن، نوشتن، صحبت کردن ) وجود دارد تا خود را بسنجید. همچنین حل المسائل کتاب نیز در آخر کتاب در بخش ضمیمه ها آورده شده است.

این کتاب دربرگیرنده نکاتی است که به گفته نویسنده می‌تواند در کنار دوره آمادگی آزمون به داوطلب کمک کند. نویسنده بر این عقیده است که رسیدن به نمره قابل‌ قبول بدون شرکت در کلاس‌ها و دوره‌ های آمادگی آزمون آیلتس بدون یک استاد خبره غیر ممکن است اما فراگیری نکات این کتاب می‌تواند راهنمایی باشد که داوطلب را در رسیدن به هدف یاری رساند.

استفاده از این کتاب به دو صورت توصیه گردیده است.

در حالت اول می‌توانیم قبل از خواندن ۱۰۱ نکته این کتاب و یا نکات مربوط به هر مهارت، خود را آزموده و سپس نکات کتاب را بخوانیم و روش خود را تصحیح نماییم. در حالت دوم ابتدا نکات مربوط به هر مهارت را خوانده و سپس خود را می‌آزماییم و نکات فراگرفته از این کتاب را طی آزمون بکار می‌گیریم. در صورتی که دانش زبان انگلیسی شما در حد معمول باشد و یا از حد معمول بالا تر باشد، با مطالعه دقیق این کتاب می توانید نمره بالای هفت و نیم را در آزمون آیلتس کسب کنید.کتاب 101 نکته IELTS

مهارت‌ های مختلف در این کتاب طبق ترتیب آزمون آیلتس (Listening, Reading, Writing, speaking)  مورد بحث قرارگرفته است. پس از اتمام هر بخش سؤالاتی قرار داده‌ شده که می‌توانیم آموخته‌ های خود را با پاسخ به این سؤالات سنجیده و درستی پاسخ‌ هایمان را در انتهای کتاب چک می‌کنیم. برای بهره‌مندی از هرگونه مشاوره در‌باره آزمون و دوره‌ های آیلتس می‌توانید با شماره تلفن‌های قرارگرفته بر روی سایت تماس و یا حضوراً به آدرس موسسه مراجعه فرمایید.

خلاصه مقاله:

در این مقاله در مورد کتاب 101 نکته IELTS صحبت کردیم و بخش های مهم این کتاب را بررسی کردیم.

و در انتها لینک دانلود کتاب 101 نکته IELTS را برای شما عزیزان قرار دادیم.

مقالات مرتبط:
  1. آبا یادگیری زبان همراه با بازی امکان پذیر است ؟
  2. طریقه استفاده از فرهنگ لغت ( دیکشنری )
  3. 11 نکته برای تقویت مهارت نوشتاری زبان
  4. بهترین روش برای یادگیری زبان در منزل

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *