نکات مهم در رابطه با آزمون

نکات مهم در رابطه با آزمون PTE

نکات مهم در رابطه با آزمون PTE

با سلام خدمت تمامی همراهان موسسه زبان انگلیسی فرساد. امروز قصد داریم نکات مهم در رابطه با آزمون PTE را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

زمان خود را در آزمون PTE مدیریت کنیدنکات مهم در رابطه با آزمون

مدیریت زمان یعنی شما باید بدانید که کجا وقت بیشتری را صرف کنید و کجا وقت کمتری. برای مثال پر کردن جاهای خالی در قسمت ریدینگ آزمون EPT برای بعضی از ما کاملاً راحت است. از طرف دیگر احتمال دارد سوالات مرتبط با به ترتیب درآوردن پاراگراف برایمان سخت باشد. پس آن موقع می دانیم که می توانیم یک دقیقه یا حتی کمتر از یک دقیقه را به سوال پر کردن جای خالی اختصاص دهیم اما ۳ دقیقه یا ۳ دقیقه و نیم لازم داریم تا به سوال ترتیب بندی پاراگراف اختصاص دهیم. پس به طور مشابه شما همچنین باید بدانید که چه طور از از زمان خود استفاده کنید، کجا زمان بیشتری را صرف کنید و کجا زمان کمتری را صرف کنید باید بتوانید زمان را به بهترین شکل مدیریت کنید.

 همیشه یک برنامه منظم داشته باشید

همیشه برنامه منظم داشته باشید یعنی یدون استراتژی سر جلسه ی امتحان آزمون PTE حاضر نشوید و طبق برنامه ای که قبلا آن را تنظیم کرده اید پیش بروید. ما زمان های زیادی سر جلسه ی امتحان می رویم اما واقعاً نمی دانیم یا اینکه چگونه می خواهیم از عهده ی هر نوع سوال برآییم برایمان واضح نیست. ما از نقاط قوت و نقاط ضعف خود آگاه نیستیم. وقتی برنامه ریزی را انجام ندهید در نهایت خود را گیج می کنید پس به خود می آیید و متوجه می شوید که در امتحان عجله کرده اید و نمره دلخواه خود را نمی گیرید پس قبل از آزمون برای هر قسمت برنامه ریزی کنید.

کاملا به راه های میانبر و تکنیک ها اعتماد نکنید

شاید شما هم ویدئوهای زیادی را در ارتباط با نکات آزمون PTE در یوتیوب یا موقعی که به کلاس های آزمون پی تی ای‌ یا آیلتس می روید تماشا می کنید. بعضی افراد ادعای راه های میانبر یا تکنیک هایی را دارند که شما را به سرعت به هدف تان می رساند. حالا مشکل اساسی با راه مینابر و تکنیک این است که هم احتمال دارد جواب دهد و هم جواب ندهد. در مواقعی که امتحان یک نوع سوال متفاوت، یک نوع مقاله یا تصویر متفاوت به شما می دهد، راه میانبر یا ترفند که یاد گرفته اید جواب نخواهند داد. پس زرنگ باشید و از این نکات، ترفند و راه های میانبر موقعی که امکانش بود استفاده کنید و به آن ها همیشه اعتماد نکنید.

نکات مهم در رابطه با آزمونتمام گزینه های سوال را مورد توجه قرار دهید

گزینه ها ممکن است در قالب کلمه، واژگان، عبارت و یا جمله باشند.در این مرحله ابتدا باید از دانش خود و با تسلط به تشخیص درستی یا نادرستی گزینه ها بپردازید و میتوانید این کار را حتی پیش از خواندن متن نیز انجام دهید.در صورتی که پس از خواندن کل متن نیز نتوانستید به یک یا چند سوال پاسخ دهید,گزینه ای را انتخاب کنید که بیشتر به ان مطمئن هستید چون آزمون نمره منفی ندارد.

خلاصه مقاله:

در این مقاله نکات مهم در رابطه با آزمون PTE را بررسی کردیم و چند ترفند را برای گرفتن نمره بهتر ارائه دادیم.

مقالات مرتبط:
  1. اهمیت یادگیری تلفظ در زبان انگلیسی
  2. 11 نکته تقویت مهرت نوشتاری انگلیسی
  3. چگونه لهجه خود را کاهش دهیم
  4. 7 سبک تدریس زبان انگلیسی

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *