The Old Man and the Sea

رمان The Old Man and the Sea

رمان The Old Man and the Sea

با سلام خدمت تمامی همراهان موسسه زبان انگلیسی فرساد. امروز قصد داریم تا رمان The Old Man and the Sea را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.The Old Man and the Sea

رمان پیرمرد و دریا نام رمان کوتاهی از ارنست همینگوی، نویسنده سرشناس آمریکایی است. این رمان در سال ۱۹۵۱ در کوبا نوشته شد و در سال ۱۹۵۲ به چاپ رسید.
پیرمرد و دریا آخرین اثر مهم داستانی همینگوی است که در دوره زندگی‌ وی به چاپ رسیده است. این داستان که یکی از مشهورترین آثار اوست، شرح تلاش‌های یک ماهی‌گیر پیر کوبایی است که در دل دریاها برای به دام انداختن یک نیزه‌ماهی بزرگ با او وارد مبارزه مرگ و زندگی می‌شود. نوشتن این کتاب یکی از دلایل عمده اهدای جایزه ادبی نوبل سال ۱۹۵۴ به نویسنده آن بوده‌ است.

ارنست همینگوی

در کتاب پیرمرد و دریا به حوزه زندگی پیرمردی وارد می‌شود که روزی دریایی بزرگ در حیطه اقتدارش بوده است و حالا که زندگی او به پایان خود نزدیک می‌شود، در آرزوی بزرگترین صید زندگی‌اش دل به دریا می‌زند و بزرگترین صیدش را به چنگ می‌آورد ولی آن قدرتی که بتواند آخرین صید خود را به ساحل بکشد، ندارد و چیزی جز اسکلت به ساحل نمی‌آورد.

( برای دانلود این رمان به زبان انگلیسی به انتهای مقاله بروید. )
همینگوی در کتاب The old man and the sea شکوه قلمرو دریا را با افت و خیز زندگی دراز یک صیاد در هم می‌آمیزد و از این آمیزش زندگینامه‌ای سرشار از اندوه برای صیادی از پا افتاده فراهم می‌کند.
رمان پیرمرد و دریا در دو روز اول انتشار خود در ویژه نامه نشریه Life توانست رکورد 5.3 میلیون نسخه را برای خود ثبت کند؛ علیرغم اینکه انتقادهای زیادی از این کتاب شده بود.
الکسی لئونوف در خاطراتش نقل کرده که پیرمرد و دریا یکی از کتاب‌های مورد علاقه یوری گاگارین بوده است. وی این موضوع را در سفرش به کوبا به خود ارنست همینگوی هم گفته بوده است.
مطالعه این کتاب به عنوان یک شاهکار ادبی به زبان انگلیسی می‌تواند کمک بسیار زیادی به بهبود مهارت‌های زبان انگلیسی شما بنماید.

The Old Man and the Sea

شما هیچ رمان خوبی را پیدا نمی‌کنید که نویسندهٔ آن از پیش و با تصمیم قبلی نماد و یا نمادهایی در آن وارد نموده باشد. من کوشش کردم در داستانم یک پیر مرد واقعی، یک پسربچه واقعی، یک دریای واقعی، یک ماهی واقعی و یک کوسه‌ماهی واقعی خلق نمایم. و تمام اینها آنقدر خوب و حقیقی از کار در آمدند که حالا هریک می‌توانند به معنی چیزهای مختلفی باشند.

خلاصه مقاله:

در این مقاله در مورد رمان انگلیسی The Old Man and the Sea بحث کردیم و اطلاعاتی را در مورد محتوا و نویسنده این رمان انگلیسی بررسی کردیم. همچنین لینک دانلود این رمان انگلیسی را برای شما در انتهای مقاله قرار دادیم.

مقالات مرتبط:
  1. رمان رمئو و ژولیت با ترجمه فارسی
  2. چگونه تلفظ زبان انگلیسی خود را بهتر کنیم ؟
  3. یادگیری حروف با صدا و بی صدا چه کمکی به یادگیری زبان انگلیسی می کند ؟
  4. جام جهانی و کالوکیشن های مربوط به کلمه GOAL

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *