چند فیلم خوب برای تقویت زبان

چند فیلم خوب برای تقویت زبان انگلیسی

چند فیلم خوب برای تقویت زبان انگلیسی

با سلام خدمت تمامی همراهان موسسه زبان انگلیسی فرساد. امروز قصد داریم چند فیلم خوب برای تقویت زبان انگلیسی را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

چند فیلم خوب برای تقویت زباناستفاده از فیلم و هنوز به عنوان یکی از بهترین و روشهای یادگیری زبان انگلیسی است. برای استفاده بهتر از این شیوه، اول از همه ژانری از فیلم را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید چرا که قرار است این فیلم را چندین بار تماشا کنید. بار اول فیلم را از اول تا آخر ببینید و تنها از آن لذت ببرید. این کار به شما فرصت میدهد که با داستان فیلم آشنا شوید، با شخصیت های داستان ارتباط برقرار کنید زیرا وقتی به هدف یادگیری زبان، فیلم را تماشا میکنید ذهنتان درگیر داستان نخواهد بود. و سپس در دومین بار فیلم را با دقت تماشا کرده و به دیالوگ ها توجه کنید، در صورت نیاز برخی از آن ها را یادداشت کنید و مرور کنید تا در ذهن شما بماند و بتوانید در مکالمات خود استفاده کنید.

فیلم سینمایی دزدان دریای کارائیب

داستان این فیلم در دریای کاراییب رخ می‌دهد و داستان عده ‌ای دزد دریایی را بیان می‌کند. این فیلم در سه قسمت مختلف ساخته شده است و بسیار سرگرم کننده می باشد و با یک لهجه آمریکایی، عبارات و اصطلاحات روزمره ای را به کار می‌برد که شما یقینا در مکالمات روزمره انگلیسی خود به آنها نیاز پیدا خواهید کرد.

فیلم هری پاتر

سری فیلم ‌های هری پاتر که شامل هشت قسمت می‌باشد براساس کتاب ‌های داستانی هری پاتر نوشته شده است. این فیلم‌ داستان پسر نوجوانی به نام هری پاتر است. این مجموعه فیلم‌ها برای یادگیری و تقویت زبان انگلیسی فوق العاده است چون با تم کودکان ساخته شده و به گونه ای تلفظ ها و کلمات ادا می شوند که حتی کودکان  نیز می‌توانند به راحتی متوجه داستان فیلم بشوند.

فیلم سینمایی ملکهچند فیلم خوب برای تقویت زبان

اگر علاقه ‌مند به داستان‌ های تاریخی هستید، فیلم ملکه را بینید. این فیلم یک زمینه تاریخی داشته و بر اساس یک داستان واقعی مربوط به خانواده سلطنتی بریتانیا و ملکه آن ساخته شده است. در این فیلم با لهجه بریتیش آشنا خواهید شد. موضوع فیلم، واکنش خانواده پادشاهی انگلستان به مرگ پرنسس دیانا است و عبارات به کار رفته در این فیلم بسیار رسمی و کاربردی می باشند و با لهجه کاملا بریتانیایی تلفظ می شوند.

فیلم بیگانه ها

این فیلم سینمایی محصول سال ۲۰۱۷ میلادی است و یک فیلم تخیلی-اکشن است که در آن، دوران آخر الزمان آورده می شود. تم فیلم بسیار آرام ولی هیجان انگیز است، مکالمه های این فیلم بدلیل تمرکز بالا در ارائه، باعث ماندن کامل در ذهن شما خواهد شد. اگرعلاقه مند به تماشای این سبک فیلم های تخیلی و ترسناک هستید تماشای این فیلم را به شما پیشنهاد می کنیم.

خلاصه مقاله:

در این مقاله چند فیلم خوب برای تقویت زبان انگلیسی را معرفی کردیم و به بررسی جزئیات هر فیلم پرداختیم.

مقالات مرتبط:
  1. آموزش آدرس دادن در انگلیسی
  2. نمایشنامه باغ وحش شیشه ای
  3. داستان کوتاه یک تکه طلا
  4. اصطلاحاتی برای ابراز هیجان

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *