کلمات مشابه در زبان انگلیسی

کلمات مشابه در زبان انگلیسی

کلمات مشابه در زبان انگلیسی

با سلام خدمت تمامی همراهان موسسه زبان فرساد. امروز قصد داریم از مباحث گرامر زبان انگلیسی به مبحث کلمات مشابه در زبان انگلیسی بپردازیم. با ما همراه باشید.

کلمات مشابه در زبان انگلیسیهمیشه مراقب این موضوع باشید که یک لغات انگلیسی می تواند معانی و کاربرد های مختلفی داشته باشد. یک فرهنگ لغت با کیفیت یا یک نرم افزار، تمام معانی یک کلمه و مثال آن ها در جملات مختلف را به صورت لیست در اختیار شما قرار می دهد تا راحت تر به آن ها دسترسی داشته باشید. پس برای جلوگیری از ایجاد خطا همیشه یک فرهنگ لغت مناسب همراه خود داشته باشید.

برای خواندن مقاله ویژگی های یک فرهنگ لغت خوب اینجا کلیک کنید.

هنگام یادگیری برای خودتان نشانه بگذارید

گاهی اوقات کلمات مشابه در زبان انگلیسی، می توانند بسیار گیج کننده باشند، اما شما می توانید با نشانه گذاری و تصویر سازی ذهنی به خودتان کمک کنید و متوجه شوید هر کلمه دقیقا کدام است و به چه معنی است.

تصویری در ذهنتان بسازید که برایتان یاد آور یک چیز باشد و آن را به کلمه مورد نظر خود ربط دهید. به این ترتیب وقتی کلمه ای را دوباره ببینید، آن نشانه یا راهنما به طور خودکار در ذهنتان به شما یادآوری می کند که این کلمه به چه معنی است و می توانید تفاوت آن ها را تشخیص بدهید.

برای یادگیری بهتر این مطلب پیشنهاد می کنیم مقاله طریقه استفاده از یک فرهنگ لغت را مطالعه کنید.

لغات انگلیسی که املا و تلفظ آن ها مشابه است

کلماتی که هم شکل املایی و هم تلفظ آن ها مشابه هم است، می توانند بسیار گیج کننده باشند.

ولی نگران نباشید، زمانی که یک بار تفاوت آن ها را تشخیص دهید و زیاد تمرین کنید، به اندازه کافی اعتماد به نفس پیدا خواهید کرد تا آن ها در جملات استفاده کنید.

برای خواندن مقاله جمله واره های قیدی در زبان انگلیسی اینجا کلیک کنید.

کلمات مشابه در زبان انگلیسیاز فلش کارت درست کنید و از آن ها استفاده کنید

راه های بسیار متنوعی وجود دارند که می توانید از فلش کارت ها به عنوان ابزار یادگیری لغات انگلیسی و تقویت حافظه استفاده کنید. کلمه را یک طرف کارت و معنی آن را در طرف دیگر بنویسید اگر می توانید یک عکس مرتبط هم به آن اضافه کنید و از آن برای سنجش دانش خودتان استفاده کنید.

فلش کارت ها ابزاری هستند که به آسانی می توانید آن ها را با خود همراه داشته باشید و همیشه مرور کنید، بنابراین می توانید در اوقات فراغت و یا زمانی که منتظر کسی هستید و… از آن ها استفاده کنید. پیشنهاد دیگر این است که، از فلش کارت های آنلاین برای یادگیری لغات انگلیسی و تمرین استفاده کنید، که می توانید با یک سرچ ساده به تعداد زیادی فلش کارت دسترسی پیدا کنید.

خلاصه مقاله:

در این مقاله که از مباحث گرامر زبان انگلیسی بود، به بررسی کلمات مشابه در زبان انگلیسی پرداختیم و چند راه حل برای یادگیری این کلمات را بیان کردیم.

مقالات مرتبط:
  1. جمله واره های وصفی در زبان انگلیسی
  2. تقویت دایره لغات انگلیسی
  3. چگونه از فرهنگ لغت استفاده کنیم؟
  4. انواع جمله در زبان انگلیسی

این مطلب چقدر مفید بود؟

برای امتیاز دادن روی یکی از ستاره ها کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *